Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Tips vakantie bestemming met 1 puber  (gelezen 7972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Tips vakantie bestemming met 1 puber
« Reactie #15 Gepost op: juni 18, 2015, 10:32:09 pm »

Wij zijn beiden niet zo'n ster in rijden en vinden het ook niet zo leuk... we wachten de weersverwachtingen nog ff af, ik ben somber ingesteld qua weer, man vind dat ik me niet zo druk moet maken (meestal andersom hoor), nog even en we bivakeren wel een week in Nederland en schaffen ons toch die luxe overkapping aan ipv vakantie :(
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Tips vakantie bestemming met 1 puber
« Reactie #16 Gepost op: juni 18, 2015, 10:39:28 pm »

Maar waarom somber ingesteld qua weer? Wij zijn in 2012 weggespoeld in Italiƫ en zijn na 4 dagen naar Frankrijk gevlucht. We hebben een fantastische vakantie gehad!

Je hebt een klapper! Je kan klappen waar en wanneer je wilt. Beetje inpakken en wegwezen. Stoppen als je geen zin meer hebt en de volgende dag of de dag daarna verder gaan. Waarom niet? Jij bepaald hoe de vakantie verloopt, de vakantie bepaald dat niet! Wij hebben een 1e bestemming voor 10 dagen omdat we de camping kennen. Alles daarna is zoals we het zelf gaan invullen en zelfs de dag van vertrek is "we zien wel".

Zoals een collega van mij altijd zegt: "ontspan!"
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Tips vakantie bestemming met 1 puber
« Reactie #17 Gepost op: juni 18, 2015, 10:47:11 pm »

't zullen de vrouwelijke hormonen wel zijn Kenjo  ::), we wachten nog 3 weken af..... :**
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal