Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Nog maar een vraag!!  (gelezen 2684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

  • Gast
Nog maar een vraag!!
« Gepost op: juni 24, 2015, 12:16:59 pm »

Ik contacteerde een camping in Italie met de vraag of het mogelijk was om te reserveren. Het antwoord dat ik kreeg was:

Beste Fam. .........
de enige plaatsen met zeezicht kunnen vooraf gereserveerd worden voor 7 nachten in ieder geval, maar in de periode die nodig zij zijn niet meer beschikbaar.
Voor alle andere plaatsen kunt u ons bellen 2 dagen voor uw aankomst en, indien beschikbaar, zullen we een plek voor u reserveren.
Bij uw totale beschikking voor verdere informatie Top,
Vriendelijke groeten,


Is die dik/onderstreepte een normale gang van zaken?


Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nog maar een vraag!!
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2015, 12:40:10 pm »

Ik heb gehoord van campings waar reserveren niet mogelijk was. Wachten voor de poort...

Lijkt iets met vraag en aanbod en een weinig klantvriendelijke houding.

Als je een paar kilometer verder trekt (weg van het toeristische waar de camping aan/op/in ligt) zal het waarschijnlijk een stuk soepeler lopen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Vlekje

  • Gast
Re: Nog maar een vraag!!
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2015, 02:45:53 pm »

Hoi waar ge je naar toe in Italië.want wij gaan volgende week ook naar italie en wij hebben ook een plaats gereserveerd op de camping en die deden helemaal niet moeilijk hoor,wij hebben dan geen ze zicht maar we zitten wel maar 70 meter van het strand en ze hebben er ook mooie zwembaden
Gelogd

Tim

  • Gast
Re: Nog maar een vraag!!
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2015, 04:09:37 pm »

Dit was een camping waarin ik interesse had maarjah kan het risico niet nemen dat er dan toch geen plaats meer is!

Camping: http://www.campinginternazionale.com/
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Nog maar een vraag!!
« Reactie #4 Gepost op: juni 24, 2015, 05:38:35 pm »

Ik heb gehoord van campings waar reserveren niet mogelijk was. Wachten voor de poort...

Lijkt iets met vraag en aanbod en een weinig klantvriendelijke houding.

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Voor ons, die nooit reserveren, is het helemaal niet klantonvriendelijk.
Als je per se wilt reserveren dan is deze camping niet voor jou. Nou en? Er zijn zat andere campings, maar ook niet allemaal geschikt om wat voor reden dan ook voor iedereen.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Nog maar een vraag!!
« Reactie #5 Gepost op: juni 24, 2015, 07:22:50 pm »

Zo maak je wat mee met reserveren.
Ben zelf nog geen camping tegen gekomen waar je niet kunt reserveren.
Ken wel dat je niet overal een bepaalde plek kunt reserveren dan kun je meestal kiezen uit de vrije plaatsen bij aankomst.
Het klinkt wel vreemd 2 dagen voor aankomst pas reserveren.

Ken wel campings waar je alleen op zaterdag kunt komen en vertrekken (of eerder als je wilt maar je moet wel betalen tot zaterdag).

 :off
Ik wilde zaterdag vroeg al komen. Ik kreeg het advies om einde van de week even te bellen om te vragen of al bekend was of de gasten vrijdags al vertrokken.

Wij hadden voor twee weken geboekt ik belde op woensdag de camping of de plaats zaterdag morgen als vrij zou zijn.
Het antwoord was: waarschijnlijk niet.

5 minuten later belde camping terug met de mededeling dat we direct al konden komen als we zouden willen want na het telefoongesprek melde de familie zich af. Nou we hadden 2 dagen extra zonder extra te betalen  :P
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

abyss

  • Gast
Re: Nog maar een vraag!!
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2015, 10:04:16 am »

Als je tegen 2e de camping op rijdt heb je heus wel plek.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal