Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 81 
 Gepost op: april 10, 2024, 04:36:20 pm 
Gestart door Van_looney - Laatste bericht door spikehome
Inderdaad
Temperatuur en liefst droog.

 82 
 Gepost op: april 10, 2024, 04:34:08 pm 
Gestart door Van_looney - Laatste bericht door Bonny
Nog precies 4 weken en dan is het klapweekend  :>
Hopelijk gaan de temperaturen nog wel omhoog  O0

 83 
 Gepost op: april 10, 2024, 03:48:25 pm 
Gestart door Miriam - Laatste bericht door WimS
Niet echt het antwoord op je vraag, maar ik meld het toch maar.

Wij zijn drie maal door de Gotthardtunnel gegaan.

Met het oog op een vlotte passage wilden wij er dicht bij in de buurt overnachten.
Uiteindelijk voor een hotel (in Egerkingen) gekozen en daar waren we blij mee.
De reis door Duitsland duurde aanzienlijk langer dan we dachten (alle drie de keren!) waardoor het overnachten in het hotel erg goed uitpakte qua tijd en het niet hoeven opzetten in de avond).

De afstand tot de tunnel daarvandaan is zo'n 130 kilometer.
Daardoor hadden we de eerst twee keren een vlotte passage. De laatste keer duurde het als gevolg van een ongeval véél langer.

 84 
 Gepost op: april 10, 2024, 11:37:45 am 
Gestart door Miriam - Laatste bericht door CJ-Albert
Op die route hebben goede ervaringen met camping Bachmattli, net voorbij Luzern.
https://www.bachmattli.ch/

 85 
 Gepost op: april 09, 2024, 08:37:33 pm 
Gestart door Miriam - Laatste bericht door PenH
Wel ietsje verder dan Basel, maar ook dichter bij de Gotthard, dus misschien toch wat voor jullie….
In 2017 zijn wij op de terugweg op camping Sempach beland.
Een grote (dure) camping met veel voorzieningen en dat was wel lekker na een lange dag onderweg. Er is een restaurant, een winkeltje en zelfs een pinautomaat. Naast de camping is een strandbad en kun je zwemmen in het meer. Er zijn veel vaste staanplaatsen en daar moet je even doorheen om op de kampeervelden te komen. Voor 1 overnachting kom je achteraan te staan, daar was het (toen wij er waren) vrij rustig maar ook wel een eindje lopen naar het restaurant/meertje etc.
Oh ja, neem voor Zwitserland de juiste stekker mee (of leen er meteen bij aankomst eentje bij de receptie).

 86 
 Gepost op: april 09, 2024, 07:42:40 pm 
Gestart door Van_looney - Laatste bericht door kimopo
Wat lief van je aanbod...! Maar wegens gezondheidsredenen kampeer ik niet meer in een vouwwagen. Ik zal het in het chattopic wel uitleggen. Maar heel erg bedankt!

Graag gedaan, hij staat er toch nog dus dacht er daarom aan dat 't misschien 'n optie zou zijn.
En uitleg waarom er geen gebruik gemaakt wordt is niet nodig hoor ☺️

 87 
 Gepost op: april 09, 2024, 05:25:42 pm 
Gestart door Kevin2 - Laatste bericht door Annemarie
Ik zet alles zoveel mogelijk klem. Eventueel een handdoek er tussen of een keuken- of toiletrol.  De kleine dingen (potjes met kruiden etc.) bij elkaar in een plastic bak op maat van het kastje. Sowieso een handdoek op de besteklade, want hier stuiterde het bestek er wel uit. Dat zat aan de achterkant klem en dan wil het laatje niet meer open.  :N
Tegen het schuiven heb ik een duizend-dingen-mat van de Action op maat geknipt en op de bodem van de kastjes gelegd. Een anti-slip matje is misschien dunner, maar deze hadden we nog.  :)

 88 
 Gepost op: april 09, 2024, 05:04:38 pm 
Gestart door Schuinmarcheerder - Laatste bericht door Annemarie
Zo, de topper is in huis en ligt inmiddels ingeklapt en wel in de vouwwagen 😊.  Het is de traagschuim topper van de Jysk geworden; GOLD T30 wit WELLPUR. Dikte 4,5 cm en deukt mooi mee in. Ligt comfortabel, dus ik denk dat we heerlijk gaan slapen in de klapper!

Dank jullie allen voor het reageren op mijn vraag!
Fijn! Ja, lekker slapen is wel belangrijk.  :)
Wij kregen vorige maand een opzetinstructie in Roden, voor onze nieuwe Kariba. Daar werd ook gezegd dat je de boel best wel even kan aanduwen. Hadden wij tot nu toe ook niet aangedurfd, maar het mag blijkbaar wel.

 89 
 Gepost op: april 09, 2024, 04:28:31 pm 
Gestart door Van_looney - Laatste bericht door herowebe
Helaas kunnen wij  niet komen op het klapweekend.
Wij zijn om gezondheidsredenen overgestapt op een caravan en we mochten in overleg met Alex hiermee ook naar de Bosrand komen.
De caravan staat nu op een seizoenplaats en is daar met een flinke quad op de plek gezet ivm zeer zachte modderige stukken ondergrond. Helaas merkten we toen een mankement aan de caravan. Om hem voor Hemelvaart te laten repareren moesten wij hem deze week nog brengen. Anders wegens drukte pas na Hemelvaart. Maar het gaat niet lukken om hem deze week van de plek te krijgen omdat het met de auto niet kan en een  andere mogelijkheid is nu niet voorhanden wegens ziekte. We kunnen dus wel kamperen alleen er even  niet mee reizen.

 90 
 Gepost op: april 09, 2024, 04:07:46 pm 
Gestart door Van_looney - Laatste bericht door herowebe
Wij hebben nog een klapper in de verkoop staan, jametic startklaar voor 2 personen, kan nog wel 'n keer gebruikt worden (wel zelf mee rijden vanuit 's-Heerenberg) mits hij voor die tijd verkocht is

Wat lief van je aanbod...! Maar wegens gezondheidsredenen kampeer ik niet meer in een vouwwagen. Ik zal het in het chattopic wel uitleggen. Maar heel erg bedankt!

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal