Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???  (gelezen 65997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #75 Gepost op: september 17, 2014, 09:28:36 pm »

70m2 is behelpen met een vouwwagen, maar in Spanje zijn de plaatsen vaak niet veel groter.




Maaruhh, bedoel je die Camping in Malaga? Dat is wel meteen heel eindje weg .......
« Laatst bewerkt op: september 17, 2014, 09:35:10 pm door C5CCV »
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #76 Gepost op: september 18, 2014, 06:20:14 am »

Jep en dat met een roadmaster ideal getrokken door een suzuki wagon r
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #77 Gepost op: september 18, 2014, 07:31:57 am »

Wij zijn afgelopen jaar op Playa Brava geweest (Pals). Mooie camping met 700 plaatsen pal aan zee. Eigen zwembad (geen glijbanen). Erg veel te doen voor de kids: knutselen, wekelijks springkussens, klimparcours etc. Wij hadden een plek van 100m2. Dat is verder achterin. Aan het strand zijn ze ook groot maar daar is het kaal en ongezellig. Veel nederlanders maar niet storend. Goede maar geen strenge bewaking. Sanitair wordt de gehele dag door schoongehouden (er is dus altijd iemand bezig).
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #78 Gepost op: september 18, 2014, 08:18:38 am »

Playa Bara, je moet er wel tegen kunnen. Zowel een vriend (nu voor 2e keer) als een zwager van mij (toevallig beide met 3 dochters) zijn daar dit jaar naar toe geweest. Als ik de verhalen zo beluister dan is meer een (streng bewaakt) dorp dan een camping. Maar er zijn veel mensen die dat juist opzoeken (bijvoorbeeld vanwege de 3 jonge dochters  :) ).


Ik had begrepen dat het 'terugkom' gehalte daar erg hoog is, maar dat hadden wij bij 'onze' camping ook. Ik denk dat meer dan 50% daar voor de 'zoveelste' keer stond, wij overigens voor de 5e keer.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2014, 09:02:27 am door C5CCV »
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #79 Gepost op: september 18, 2014, 10:20:15 am »

Ik heb het over Playa Brava. Jij over Playa Bara....da's een andere camping..
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #80 Gepost op: september 18, 2014, 10:22:21 am »

.... in de haast verkeerd gelezen  :?  ................. excuses
« Laatst bewerkt op: september 18, 2014, 10:53:05 am door C5CCV »
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #81 Gepost op: september 18, 2014, 11:18:22 am »

Geen probleem hoor! Ik verbaasde me al een btje over de ervaring die je weergaf. Overigens is het terugkomgehalte op Playa Brava ook redelijk hoog maar daar stoor ik me niet aan. Wij doen vaak ons eigen ding. Als de kids plezier hebben en zich goed vermaken hebben wij ook rust ;-)
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #82 Gepost op: november 12, 2014, 02:12:04 pm »

Ik heb alle campings in dit topic bekeken, maar ik mis de glijbanen. Ik heb maar twee zoekopdrachten meegekregen van de kids: voetbalveld en waterglijbaan. Dus tja, dat moet toch te vinden zijn, dacht ik  ::) Zelf zit ik het liefst vlakbij een ruim strand en op een beetje ruime plek met wat privacy. Niet zo massaal en niet te sjonnie-achtig  :#

Wie weet er iets leuks?
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #83 Gepost op: november 13, 2014, 09:16:13 am »


Ik heb alle campings in dit topic bekeken, maar ik mis de glijbanen. Ik heb maar twee zoekopdrachten meegekregen van de kids: voetbalveld en waterglijbaan. Dus tja, dat moet toch te vinden zijn, dacht ik  ::) Zelf zit ik het liefst vlakbij een ruim strand en op een beetje ruime plek met wat privacy. Niet zo massaal en niet te sjonnie-achtig  :#

Wie weet er iets leuks?

Wij waren in eerste instantie ook op zoek naar een camping met glijbanen. Playa Brava heeft die niet maar om de week leggen ze het zwembad vol opblaastoestellen inclusief glijbaan. De andere week zijn er in het bos grote speeltoestellen en een klimparcours. Onze kinderen hebben de glijbanen niet gemist!
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #84 Gepost op: november 13, 2014, 11:31:21 am »

Je zult ze niet vinden denk ik, bij Playa d'aro en lloret de mar zijn 2 grote waterparken; Er rijden bussen van de campings in de buurt naar die parken toe en daar wordt veel gebruik van gemaakt;


http://www.aquadiver.com/nl/attracties.html
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #85 Gepost op: november 13, 2014, 05:58:32 pm »

Wij hebben ook gezocht naar een camping in Spanje met waterglijbanen, maar daarvoor moet je volgens mij toch echt in Frankrijk zijn........
Wij gaan naar camping Mas Sant Josep. Eigenlijk had onze voorkeur camping Stel (Roda de Bara), maar daar verhuren ze helaas geen tenten. Dus hopelijk kunnen we die in 2016 bezoeken met onze eigen klapkar............
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #86 Gepost op: november 13, 2014, 06:56:36 pm »

Wij waren in eerste instantie ook op zoek naar een camping met glijbanen. Playa Brava heeft die niet maar om de week leggen ze het zwembad vol opblaastoestellen inclusief glijbaan. De andere week zijn er in het bos grote speeltoestellen en een klimparcours. Onze kinderen hebben de glijbanen niet gemist!
Dat klinkt goed, ik denk dat ze dat ook heel leuk vinden!
Je zult ze niet vinden denk ik, bij Playa d'aro en lloret de mar zijn 2 grote waterparken; Er rijden bussen van de campings in de buurt naar die parken toe en daar wordt veel gebruik van gemaakt;


http://www.aquadiver.com/nl/attracties.html
Hmm, even met de kids overleggen. Wel heel leuk, maar vooral de jongste van dan tien is heel blij dat hij eindelijk alleen naar het zwembad mag met vriendjes en wil dan wel graag een glijbaan. Zelf bne ik niet zo gek op de aquaparkrn. Hoogtevrees :#
Wij hebben ook gezocht naar een camping in Spanje met waterglijbanen, maar daarvoor moet je volgens mij toch echt in Frankrijk zijn........
Wij gaan naar camping Mas Sant Josep. Eigenlijk had onze voorkeur camping Stel (Roda de Bara), maar daar verhuren ze helaas geen tenten. Dus hopelijk kunnen we die in 2016 bezoeken met onze eigen klapkar............
Stel heeft wel glijbanen, zag ik. Erg mooie camping! Ik heb er inmiddels nog wat meer gevonden, maar wel allemaal onder Barcelona. Stel is op dit moment mijn favoriet, maar ik zoek nog even verder. Ik zal de campings met glijbanen dan wel even in dit topic plaatsen.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #87 Gepost op: november 13, 2014, 07:37:57 pm »

Stel is een mooie camping maar we een dure vind ik.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #88 Gepost op: november 13, 2014, 10:28:07 pm »

Ik schrik sowieso van de prijzen! Toen de kinderen kleiner waren stonden we altijd op kleine, eenvoudige campings. Nu kijk ik voor het eerst bij de grotere campings met meer faciliteiten en dan heb je het wel over een heel andere prijs  :# Vooral ook omdat wij zelf heel graag direct aan het strand willen en op grotere plekken willen staan. Niet voor de ruimte, maar meer voor een beetje privacy. Liever geen hutje mutje. Ben nog niet klaar met zoeken...
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Leuke campings in Spanje aan de Mid. Zee???
« Reactie #89 Gepost op: november 14, 2014, 08:20:34 am »


Ik schrik sowieso van de prijzen! Toen de kinderen kleiner waren stonden we altijd op kleine, eenvoudige campings. Nu kijk ik voor het eerst bij de grotere campings met meer faciliteiten en dan heb je het wel over een heel andere prijs  :# Vooral ook omdat wij zelf heel graag direct aan het strand willen en op grotere plekken willen staan. Niet voor de ruimte, maar meer voor een beetje privacy. Liever geen hutje mutje. Ben nog niet klaar met zoeken...

Klopt. €70 in het hoogseizoen is heel normaal daar.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal