Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Niels’ 80-er Granada Camp de Luxe  (gelezen 8894 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nielsje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Granada Camp de Luxe
Niels’ 80-er Granada Camp de Luxe
« Gepost op: juni 12, 2018, 10:34:12 pm »

Goedenavond!

Als nieuw lid op een forum is het altijd netjes je enigszins voor te stellen. Ik kon zo snel niet een specifiek topic daarvoor vinden, dus combineer ik het met maar met m'n vouwwagentopic. Mijn naam is Niels, ik ben reeds 34 en woonachtig te Rijswijk. Ik heb werktuigbouwkunde gestudeerd in Groningen alsmede Delft en ben vervolgens in Delft bij een bedrijf wat werkzaam is in de offshore aan de gang gegaan als motion control engineer.

Sinds 2014 heb ik een twee auto erbij voor de hobby, een Citroën CX 2400 Pallas uit 1977. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn, dan kan je hier een topic vinden over mijn auto op het Citroën forum. Graag dring ik jullie bij deze ook een foto op van mijn wagen:



Hiermee maak ik graag lange ritten, ga ik op vakantie en meer van zulks. Tot op heden sliepen m'n vriendin en ik in een mooi klein tentje die nog prima functioneert, maar we waren een beetje klaar met het feit dat je er niet eens rechtop in kon staan. We worden ook een dagje ouder.. Enfin, ik al vaker mooie klassieke combinaties gezien van auto-caravan en auto-vouwwagen tijdens onze vakanties, alleen vind ik een caravan gewoon niet mooi staan achter de CX, is het gewoon een groot ding waar je ruimte voor moet hebben en ik hou gewoon van 'tenten'. Dus, een vouwwagen.