Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen  (gelezen 17648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #45 Gepost op: mei 26, 2019, 08:24:06 pm »

Zomer 2018 is Spanje. Laatste nacht is mijn MTB gestolen. Stond wel op slot, maar niet vast aan de VW.
Onze Franse achterbuurman was zijn racefiets kwijt.
Gelogd

Anneloes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #46 Gepost op: mei 26, 2019, 09:39:11 pm »

Een zonnebril, van het plankje in het toilet. En een groot koelblok uit de gezamenlijke vriezer. Allebei heel lullig. De spullen verdwenen op kleine gemoedelijke campings. Jammer!
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #47 Gepost op: mei 26, 2019, 11:12:56 pm »

Twee jaar terug hebben we drastische maatregelen moeten nemen tegen een bende die bij ons altijd op dievenjacht kwam: Muizen!

Daar hebben we heel wat gif tegenaan moeten gooien. Was dus vooral voeding dat er gestolen werd een ook nog wat vandalenstreken in het kader van rugzakken die kapot geknaagd werden,....

Maar verder is er bij ons nooit iets gestolen geweest.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #48 Gepost op: mei 26, 2019, 11:16:34 pm »

Wij stonden afgelopen jaar met vrienden in Zuid Frankrijk op een camping en bij hun is een plastic tas met toiletartikelen gejat uit de voortent. Helaas ern hoop dure cremes en shampoo enzo aangezien zij allerlei allergieën  hebben...

Bij ons zelf gelukkig nog nooit iets gestolen op de camping
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #49 Gepost op: mei 27, 2019, 07:55:10 am »

Twee jaar terug hebben we drastische maatregelen moeten nemen tegen een bende die bij ons altijd op dievenjacht kwam: Muizen!

Daar hebben we heel wat gif tegenaan moeten gooien. Was dus vooral voeding dat er gestolen werd een ook nog wat vandalenstreken in het kader van rugzakken die kapot geknaagd werden,....

Maar verder is er bij ons nooit iets gestolen geweest.

Dit herken ik ook. Wat een drama. De hele nacht wakker van dat geritsel en geknaag. Andere dieven zijn niet zo lang bezig en ook niet meerdere nachten achter elkaar.
Gelogd

DrLivingstone

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 473
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Exclusive
    • MTBTrails
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #50 Gepost op: mei 27, 2019, 07:55:31 am »

Zomer 2018 is Spanje. Laatste nacht is mijn MTB gestolen. Stond wel op slot, maar niet vast aan de VW.
Onze Franse achterbuurman was zijn racefiets kwijt.

Dan ben je heel zuur. Mijn MTB staat daarom ook altijd vast aan de dissel, of in de VW aan de bak (als we weg zijn).
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #51 Gepost op: mei 27, 2019, 07:59:09 am »

Er is wel eens een zak chips verdwenen die iets te zichtbaar lag, ik hoop dat men er van genoten heeft :)

Verder nooit iets verdwenen, we doen er ook niet benauwd over, alles is toegankelijk, lier een normaal geopende klapkar, dan geforceerd. We hebben natuurlijk wel wat voorzorgsmaatregelen zoals fietsen die op slot staan, kluisje en geen dure dingen mee. Maar verder gunnen we vooral onszelf een ontspannen vakantie, door er niet mee bezig te zijn.
Gelogd

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #52 Gepost op: mei 27, 2019, 08:13:20 am »

Dan ben je heel zuur. Mijn MTB staat daarom ook altijd vast aan de dissel, of in de VW aan de bak (als we weg zijn).
Die van mij ook, zo zie je maar , vergeet je het een keer....
Aangifte gedaan, 2 uur later dan gepland richting Nederland.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #53 Gepost op: mei 27, 2019, 08:27:22 am »

Veel pech gehad tijdens vakanties (en thuis is de boel een keer leeggehaald) maar dit gelukkig nog nooit meegemaakt(knock on wood...) Dure spullen gaan wel in een kluisje, maar verder staat bv de keuken altijd open en vol in het zicht. Wat dat betreft vind ik de resultaten in dit topic behoorlijk geruststellend eigenlijk (behalve dan de fietsen, daar moet je goed ziek van zijn zeg! Maar die hebben wij nooit mee)
Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #54 Gepost op: mei 27, 2019, 10:06:22 am »

Wij hebben in de vele jaren vakantie (hotel, cruise, caravan, vouwwagen) maar 1 keer gehad dat de brillenkoker van mijn zonnebril is gestolen. Was bij een redelijk toeristische toestand in Mexico (xcaret voor de liefhebbers). Ik neem aan dat de persoon die hem gestolen heeft een andere inhoud verwachte dan een paracetamol en een brillenpoetsdoekje met reclame van een opticien in Nederland  :#

Dat was het gelukkig en hoop dat het zo blijft.

Wel nog iets heel positiefs meegemaakt: in Maleisië waren we bij een waterval waar we redelijk plotseling werden overvallen door een stortbui. Snel weg gegaan, we waren dichtbij de parkeerplaats waar de huurauto stond. Een 20 minuten laten ontdekt dat ik mijn redelijk dure zonnebril had laten liggen op een bankje waar we waren toen de bui begon. Toch maar even terug gereden, met het idee: die is al lang weg. Naar het bankje gelopen en hij was inderdaad weg. Onderaan stonden een paar locals die wat spulletjes verkochten. Daar even gevraagd en we werden doorverwezen naar een man die hem achter de toonbank had liggen. Vol trots gaf hij hem terug met een verhaal over gastvrijheid in Maleisië.  We wilden hem wat geld geven, maar dat wilde hij absoluut  niet. Maar een dingetje gekocht toen als aandenken voor de goede daad van hun.
Gelogd

Sjamaaz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 19
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2019
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #55 Gepost op: juni 13, 2019, 12:39:24 pm »

Fijn om te lezen dit! Al met al valt het me reuze mee. Zelf nog nooit meegemaakt dat iets verdwenen is, hoewel m'n flesje Zacapa rum wel altijd verdraaid snel in inhoud afneemt  :O
Gelogd

Ceel

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 110
  • Merk Vouwwagen: CombiCamp Country
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #56 Gepost op: juni 14, 2019, 11:35:48 pm »

Een keer een (merk)zwembroek van het waslijntje gehaald; hoop dat ie niet paste  :O
Gelogd

muis

  • Gast
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #57 Gepost op: juni 17, 2019, 08:02:16 am »

 :#
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.996
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: is er wel eens iets gestolen bij of uit de vouwwagen
« Reactie #58 Gepost op: juni 17, 2019, 08:47:24 am »

Een keer een (merk)zwembroek van het waslijntje gehaald; hoop dat ie niet paste  :O



 :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal