Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: acsi campinggids  (gelezen 12560 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrickvanw

  • Gast
acsi campinggids
« Reactie #15 Gepost op: augustus 29, 2012, 07:39:19 am »

Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: acsi campinggids
« Reactie #16 Gepost op: augustus 29, 2012, 07:49:28 am »

Wij kamperen altijd op de bonnefooi en hebben de ASCI gids bij ons, erg handig!

Wat bij vele voorafgaande posts opvalt dat de woorden "gratis", "korting" e.d. je om de oren vliegen. Gaat het nu echt vooral daarom? 
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: acsi campinggids
« Reactie #17 Gepost op: augustus 29, 2012, 08:53:28 am »

Wat bij vele voorafgaande posts opvalt dat de woorden "gratis", "korting" e.d. je om de oren vliegen. Gaat het nu echt vooral daarom?
Als je de mogelijkheid hebt om buiten seizoen te gaan kamperen, dan betaal je toch geen 28 eur als het ook voor 16 eur kan voor net hetzelfde?
Twee jaar geleden op een camping in Argeles één dag voor het ingaan van de korting meegemaakt: eerste nacht 28 eur, vanaf de volgende nachten 16 eur. Er werd aan de receptie ons daar wel netjes op gewezen. Maar de dag nadien was het comfort op de camping niet veranderd.
En ja dus, ik pik die korting graag mee. Op een jaartotaal van 5 weken vakantie heb ik die 13.5 eur voor de gids en kortingkaart snel terug verdiend, zeker in Italie.
Gelogd

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: acsi campinggids
« Reactie #18 Gepost op: augustus 29, 2012, 08:54:44 am »

Wij hebben altijd de acsi boeken mee, en die bevallen erg goed, eerst altijd anwb boeken gebruikt, omdat die cijfers gaven (weet niet of ze dat nog doen) voor sanitair en plaats, alleen kregen we het idee dat die cijfers nooit klopten en opvallend vaak hoger waren op campings met een restaurant. Ik dacht dat er iets van omkoping aan de hand zou moeten zijn en heb dus twee acsi gidsen gekocht, en die geven geen cijfers maar gewoon de feiten weer.

Wij gaan altijd op de bonnefooi en gaan gewoon een aantal campings af tot we de goede hebben. Daar is het boek heel behulpzaam bij. Internet gaat helemaal niet mee op vakantie, geen computer, laptop, tablet (hebben we niet), ik werk achter de computer en hoef die dingen in mijn vakantie even niet te zien!

Wat trouwens ook leuk is: gaan naar campings die op detailkaarten staan aangegeven, en helemaal in geen enkel boek, je kan ineens verassend gezellige en goede kleine campings treffen!
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: acsi campinggids
« Reactie #19 Gepost op: augustus 29, 2012, 10:00:47 am »

En trouwens wie koopt er tegenwoordig nog een campingboek terwijl ze gratis op internet zijn, terwijl je praktisch overal gratis WIFI hebt door heel europa.

Dan moet je ook nog iets bij je hebben waarmee je dan van dat gratis WiFi gebruik kunt maken... Mijn laptop is voor mijn werk, die blijft lekker thuis in de vakantie (heeft dat ding ook even rust...).

Bovendien: van de 5 campings waar ik gestaan heb was er maar één met beperkte WiFi-mogelijkheden (en dan moest je in de directe nabijheid van de kantine gaan zitten).

Dus nee, iemand die nog een papieren versie koopt is niet gek of uit-de-tijd. Het is maar net hoe je kampeert!
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: acsi campinggids
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2012, 10:20:57 am »

het bladeren in een campingboek is toch veel leuker dan 's avonds voor je tent met een latop te zitten?
(indien je een andere bestemming zoekt tijdens een rondtrek-vakantie)

is ook minder erg als er wijn overheen gaat  ;)
Gelogd
live life outdoors

nikkel1964

  • Gast
Re: acsi campinggids
« Reactie #21 Gepost op: augustus 29, 2012, 10:46:09 am »

het bladeren in een campingboek is toch veel leuker dan 's avonds voor je tent met een latop te zitten?

 :J
Gelogd

Dennis Janine

  • Gast
Re: acsi campinggids
« Reactie #22 Gepost op: augustus 29, 2012, 09:13:29 pm »

Op onze heen reis naar Frankrijk kregen we in Luxemburg een verassing na de tankbeurt, het ACSI campinggids 2011.
Hebben deze gebruikt om de overnachting camping te zoeken,

Vindt het ook handig om het boek bij je te hebben, geen iphone of andere hulpmiddelen beschikbaar.

Groetjes,
Dennis
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal