Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: gezocht camping in... met aardig wat wensen...  (gelezen 10188 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reschout

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: geen
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #15 Gepost op: december 11, 2012, 09:12:26 pm »

Beste mensen,

Hartelijk dan voor al jullie reacties, na veel wikken en wegen hebben we toch gekozen voor camping latapie.
Kleinschalig, geen animatie, ruime plekken, rustig, goede keuken en sanitair prima.

Groeten remco
Gelogd

Parker700

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
  • Merk Vouwwagen: Zambezi original 1998
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #16 Gepost op: december 11, 2012, 11:51:59 pm »

Dag Remco, Latapie is een erg fijne camping!!!
Wij hebben er twee jaar onze vakantie doorgebracht en gaan zeker nog eens terug.

Gr. Wim.
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #17 Gepost op: december 12, 2012, 10:11:37 am »

Die camping ziet er zeker leuk uit. Deze zal ik op het lijstje erbij zetten. Aangezien wij komend jaar vroeg vakantie hebben (5 juli) en de laatste aantal jaren juli een slechte maand was qua regen gokken wij er op dat we daar heen gaan waar de zon op dat moment schijnt. We maken dus een lijstje voor verschillende hoeken van europa en nemen het risico dat je eventueel niet de camping kan krijgen waar je oog op hebt.
Gelogd

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk Vouwwagen: Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #18 Gepost op: januari 03, 2013, 03:00:48 pm »

wij hebben geboekt bij les 3 lacs voor dit jaar.
Vorig jaar la-vallee-verte prachtige camping!!
Gelogd

arjenh

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Jamet Louisiana (2002)
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #19 Gepost op: januari 25, 2013, 04:43:38 pm »

@ Kien

Nog tips qua plekken
Gelogd

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk Vouwwagen: Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #20 Gepost op: januari 25, 2013, 08:10:46 pm »

Als je de plattegrond van de camping ziet dan zou mijn voorkeur uit naar de plaatsen midden bovenaan op de kaart, daarna de plekken naast het gele vierkantje op de kaart, al zal je uitzicht daar beter kunnen zien.
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: gezocht camping in... met aardig wat wensen...
« Reactie #21 Gepost op: februari 02, 2013, 10:15:57 pm »

Hallo Remco,

Als ik je lijstje bekijk moet ik direct terugdenken aan onze camping in de Ardeche (Frankrijk) van afgelopen jaar:

http://www.camping-lecastelet.com/

Beoordelingen op zoover staan hier : http://www.zoover.nl/frankrijk/rhone-alps/tournon-ardeche/le-castelet/camping

Ze hebben 60 plaatsen, het zwembad kunnen de kinderen niet in komen zonder dat een volwassen persoon het hek opend (slot zit helemaal bovenop). Tevens zit hier ook een peuterbadje bij. De doux loopt langs de camping. Temperaturen hebben wij afgelopen zomer zelfs tot 42 graden gehad. Er is animatie, maar dat is zeer amateuristisch (maar leuk dat het er is). De eigenaresse loopt om 22:00 over de camping en spreekt je er op aan als het geproduceerde geluid te hard is (kletsen, TV, Radio etC).  Aangezien de camping in een vallei ligt kan het geluid van verkeer wel eens weerkaatsen wat als hinderlijk kan worden beschouwd, maar dat is per persoon afhankelijk. Ik had er niet echt last van. De toiletgebouwen zijn allemaal net nieuw en super schoon. Voor de camping zouden wijzelf heel graag terug willen.

Wij hebben er gestaan met onze Alpen Kreuzer Parade (8-persoons) dus plek zat.

Veel plezier met zoeken  :)

Daar kan ik me bij aansluiten. Wij hebben hier afgelopen jaar ook gestaan en gaan dit jaar weer, en dat is voor het eerst dat we dezelfde camping bezoeken!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal