Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping meivakantie (ruim) van tevoren reserveren?  (gelezen 1830 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Camping meivakantie (ruim) van tevoren reserveren?
« Gepost op: januari 13, 2013, 10:23:29 am »

Ik zit even in dubio. In de meivakantie willen we naar Luxemburg, met name vanwege de iets grotere kans op goed weer ten opzichte van NL. Qua prijs maakt het niks uit of ik nu reserveer of 1 week van tevoren (ik moet alleen eerder betalen als ik nu al reserveer). Het is ook de eerste keer dat we in de meivakantie gaan kamperen, dus ik heb geen flauw idee hoe vol populaire campings (we willen naar Camping Birkelt, even 1 keer met alle faciliteiten binnen handbereik, zodat ik de tijd heb om alles even rustig uit te proberen, de eerste keer met de vouwwagen) staan in die periode.

Kan het zijn dat er geen plek is als ik niet ruim van tevoren reserveer?
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Camping meivakantie (ruim) van tevoren reserveren?
« Reactie #1 Gepost op: januari 13, 2013, 10:42:44 am »

Ja dat kan natuurlijk altijd....al zijn,er denk ik in de mei vakantie altijd wel mensen die het weer afwachten.

Alleen als je op tijd reserveerd ben je echt zeker van een plekje, maar er zijn misschien nog wel campings vlakbij waar je evt naartoe zou kunnen mocht het vol zijn. Ik heb geen idee hoe druk het daar meestal in de mei vakantie is.

Lastig h?  :# wij hebben al gereserveerd we gaan 2 weken naar de camping waar het klapweekeinde gehouden gaat worden :J
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal