Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Wat betalen jullie voor een camping?  (gelezen 15378 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #15 Gepost op: januari 16, 2012, 03:08:56 pm »

Wij trekken vaak (daar heb je tenslotte een snelklapper voor  :)) en komen dus op allerlei campings terecht.
Je hebt het dan niet altijd voor het zeggen en soms sta je dan op een camping die niet geheel aan onze eisen voldoet.

Dat kan zowel negatief als positief uitpakken. Prijzen kunnen dan best laag zijn en een aardige camping voor zo'n 25 euro hebben we ook regelmatig gehad. We hebben ook wel eens 35 euro voor een slechte camping betaald. In dat geval is het klappen en wegwezen!

Aan de campings waar we wat langer staan proberen we wel wat meer eisen te stellen. De aanwezigheid van een zwembad, ligging e.d. betekent dan dat je al snel 45 tot 60 euro per nacht kwijt bent.

Best veel geld, kamperen is er niet goedkoper op geworden, aan de andere kant vragen we ook steeds meer, mooi en schoon sanitair, luxe zwembad en WIFI.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #16 Gepost op: januari 16, 2012, 04:26:34 pm »

Ik vind dit altijd moeilijk te vergelijken want er bestaat zo niet iets als "vaste campingprijs". Als een camping echt helemaal aan mijn wensen voldoet en ik echt de plek krijg die ik wil dan ben ik altijd bereid om iets meer te betalen.

Ik denk dat wij dit jaar aan rond 35 euro zitten per nacht. Ik heb dit jaar geboekt in Frankrijk, Drôme, 3 volwassenen, plek aan de rivier, elektriciteit, WIFFI + ijskast en dit midden in het hoogseizoen. Camping met zwembad gelegen in de buurt van een stadje voor de rest niet veel faciliteiten maar die mis ik niet.  Er gaat nog wel iemand extra mee maar vorig jaar ben ik dit bij aankomst  gaan melden maar bij de afrekening hebben ze ze niet meegeteld  :#
Kijk dat zijn de leuke dingen scheelt toch weer wat centjes!!
Gelogd
Jevipro

marcel.s

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #17 Gepost op: januari 16, 2012, 08:05:11 pm »

wij betalen zo weinig mogenlijk :)
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #18 Gepost op: januari 16, 2012, 08:26:37 pm »

Tussen de 30-35 euro per nacht stopt het wel (met z'n tweetjes), vooral omdat wij niet van die fabriekscampings zoeken met duizend te kleine kampeerplaatsen en drie zwembaden met glijbanen :ca. Lekker kleinschalig en bij voorkeur aan het water (riviertje of meer). Het enige dat echt goed moet zijn is het sanitair.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #19 Gepost op: januari 17, 2012, 08:54:10 am »

Ik vind 35 euro ook wel een bovengrens, we hebben hele verschillende bedragen meegemaakt van 10 euro tot 33 euro.

Als er velden zijn (geen straatjes voor ons) en een goede speelgelegenheid voor de kids zijn wij tevreden.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #20 Gepost op: januari 17, 2012, 09:14:57 am »

Wij hebben zelf gezegd dat 40 euro voor ons echt het max is. Het liefst minder. Zeker in deze dure tijden. We kijken vaak bij asci en dan kleinschalige campings en sommige hebben een zwembad en sommige aan een meer als er maar water is. Als we hier in Nederland blijven zoeken we vaak een camping op uit het Groeneboekje van de natuurcampings. Het kan wel maar het is dus wel even goed spitten.
Gelogd
Jevipro

tommybol

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #21 Gepost op: januari 17, 2012, 08:35:42 pm »

Luxe en faciliteiten moeten betaald worden. Dit jaar heb ik 4 weken Beerze Bulten geboekt in hoogseizoen. Kom per nacht op iets minder dan 50 euro uit. Valt in de categorie camping van het jaar met binnen en buitenzwembad etc. En zoals andere als zeggen, rij je naar zuid-frankrijk, ben je ook benzine en tol kwijt...
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #22 Gepost op: januari 17, 2012, 09:06:13 pm »

tót 20 euro, 2 personen.
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #23 Gepost op: januari 17, 2012, 09:17:39 pm »

Ons streven is tussen de ?20 tot max ?30 wel inclusief stroom(is voor mij erg belangrijk  :() en touristen belasting. Wij zijn ook maar met 2 volwassen personen, en we hoeven geen animatie en luxe zwemparken. :> Maar dan wel weer in Frankrijk. Dat gaat ook wel weer lukken.
Henk
Gelogd

CCF

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Geen meer...
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #24 Gepost op: januari 17, 2012, 10:01:31 pm »

Voor ons ook zeker geen pretparkcampings, vroeger als kind wilden we dat ook al niet, hadden liever een kleine camping aan riviertje dat was voor ons pas avontuur :)

Voor 2 personen proberen we ook tussen de 10 en 25 euro per nacht uit te komen, met de Acsi tarieven (11, 13 of 15 euro p/n) in het voor- en naseizoen lukt dat altijd aardig en hebben we het boekje/pas er meestal met een paar nachten alweer uit.

Mike
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Gelogd
live life outdoors

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #26 Gepost op: januari 24, 2012, 08:30:44 am »

Kijk eens op camping  http://www.camping-des-alouettes.com/ daar ben je rond de 23 euro p/nacht
Wij hebben gereserveerd op Des Alouettes, lijkt een leuke (kleine 66 plaatsen) camping in een mooie omgeving.
We betalen daar ? 19,90 p/n incl. alles (2 personen)
Da's dus 3 weken kamperen voor ? 417,90 ..........  en dat vinden we dan ook wel weer erg leuk  :J
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2012, 08:24:02 pm door bensi »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #27 Gepost op: januari 24, 2012, 12:34:30 pm »

die had ik eerst ook in mijn favouriten. Hoor graag later hoe het geweest is.
Gelogd
live life outdoors

Stori

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #28 Gepost op: januari 24, 2012, 01:01:19 pm »

@JanW
Je kan ook eens zoeken op Agriturismo. Normaal zijn dit verhuuraccomodaties of type B&B, maar vaak hebben ze ook enkele kampeerplaatsen. En dan kan je meegenieten van alle aanwezige infrastructuur.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #29 Gepost op: januari 24, 2012, 01:31:04 pm »

die had ik eerst ook in mijn favouriten. Hoor graag later hoe het geweest is.
Ik zal zeker een verslagje schrijven na de vakantie.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal