Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Wat betalen jullie voor een camping?  (gelezen 15380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stori

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #45 Gepost op: februari 17, 2012, 05:26:50 pm »

@JanW
Ik weet niet of je nog een kleine camping zoekt in Italie, maar ik moest dadelijk aan jou denken toen ik deze tegenkwam.
http://www.villabussola.com/
De streek (Le Marche)is wel wat verder rijden, maar wel prachtig. Stranden en bergen, ideaal.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #46 Gepost op: februari 17, 2012, 06:01:51 pm »

Niet echt vouwwagen vriendelijk.

Vouwwagens zijn slechts bij uitzondering en uitsluitend in overleg in het voor- en naseizoen toegestaan.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JanW

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #47 Gepost op: februari 17, 2012, 07:05:23 pm »

@JanW
Ik weet niet of je nog een kleine camping zoekt in Italie, maar ik moest dadelijk aan jou denken toen ik deze tegenkwam.
http://www.villabussola.com/
De streek (Le Marche)is wel wat verder rijden, maar wel prachtig. Stranden en bergen, ideaal.

Deze ziet erg wel heel leuk uit, de bedoeling voor dit jaar was om op heen of terugreis in de buurt van Udine ofzo wat te zoeken, maar deze zet ik zeker even onder de favorieten.

Wij hebben ook twee tentjes bij ons voor als we ergens kort willen staan, dua dat komt ook goed.
Gelogd

michieldh

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #48 Gepost op: februari 17, 2012, 11:11:07 pm »

mijn max zit voor ons vijven op ca 55-60 euro. Heb dit jaar gemerkt dat ik in Italie daarmee niet slaag ( zocht een camping in noord italie / dolomieten / meren, niet te groot maar met goede recenties en zwembad). Ga nu naar Oostenrijk, scheelt bijna de helft.
zoek eens naar camping al pescatore in calceranica al lago. Camping pal aan het caldonazzo meer, zwembad op de camping, niet al te groot (244 plaatsen) precies wat je zocht!!! Haha wij gaan er ook heen....
Gelogd

michieldh

  • Gast
Re: Wat betalen jullie voor een camping?
« Reactie #49 Gepost op: februari 17, 2012, 11:33:09 pm »

Wij staan zoals gezegt op camping Al Pescatore in calceranica al lago italië.
Wij betalen voor 2 volwassenen en 3 kids all incl 60 euro per nacht. Wij vinden het niet erg om wat meer te betalen voor een camping/plaats waar het naar onze zin is. Wij betalen liever 70 euro voor een camping die voor 100% voldoet aan onze wensen  als 30 euro voor iets dat het net niet is. Het is maar 1x per jaar zomer vakantie en dan ga ik niet kijken op een paar tientjes meer of minder. En wij zijn ook maar een normaal arbeiders gezin vandaar dat wij de vakantie ook naar onze zin willen hebben, dit is namelijk waar wij het hele jaar voor werken en naar uit kijken......
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal