Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen  (gelezen 16405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Gepost op: maart 05, 2012, 10:10:00 pm »

nav dit topic kwamen een aantal reacties. Om dat topic "schoon" te houden dus dit topic.

Er staat dat ze geen kinderen toelaten op de camping.
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2012, 10:56:16 pm door muis »
Gelogd

ILOnA_013

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2012, 10:15:21 pm »

dat is de keuze van de camping en ik kan me daar eerlijk gezegd best wel in vinden  :zw
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #2 Gepost op: maart 05, 2012, 10:18:15 pm »

dat is de keuze van de camping en ik kan me daar eerlijk gezegd best wel in vinden  :zw

Ik ook. Zeker gezien de achtergrond en de verklaring. Het gaat ze er tenslotte om dat het vrijwel onmogelijk is om een camping echt stil te houden als er kinderen zijn. Daar hebben ze gelijk in En als je doel is om je camping echt stil te houden, dan zul je deze stap nu eenmaal moeten nemen om kinderen daar niet te laten komen. En ja. Dat kan alleen maar door te zeggen dat je ze niet toelaat...  :)
Gelogd

arnold van leeuwen

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #3 Gepost op: maart 05, 2012, 10:41:25 pm »

Als je zo een rust wil moet je helemaal geen camping beginnen.

Geen kinderen..... heel raar.
Zijn er ook campings waar geen mannen mogen komen die praten zo donker ::)
of geen vrouwen die gillen zo
geen bejaarden die klapperen zo met hun tanden en die vellen hoor je fladderen.  :X

Heel raar maar iedereen zijn/haar ding. Ik vind het persoonlijk discriminatie maar ik ga er dan ook niet heen.
Hou van een gem?leerd gezelschap en daar horen ook kinderen en allerlei andere dingen bij.
Gelogd

ILOnA_013

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #4 Gepost op: maart 05, 2012, 10:47:03 pm »

Als je zo een rust wil moet je helemaal geen camping beginnen.

(knip)

Hou van een gem?leerd gezelschap en daar horen ook kinderen en allerlei andere dingen bij.

Wat ik begreep uit het stuk is dat de campingGASTEN juist de rust willen... en als jij een rustige camping aanbied en er is geen rust, dan is via mond op mond reclame je naam zo naar de maan
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #5 Gepost op: maart 05, 2012, 10:48:51 pm »

M'n schoonvader stond afgelopen jaar op een camping waar geen kleding mocht komen...
Gelogd

ILOnA_013

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #6 Gepost op: maart 05, 2012, 10:53:28 pm »

ja dat is dan ook een vorm van discriminatie  :P
of reclame voor AAAAAAAAAAHHHHHHH schoenen
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #7 Gepost op: maart 05, 2012, 11:13:49 pm »

Het was nogal een grote camping.
Het was namelijk een compleet zelfstandig dorp.
Een klein hoekje van het 'dorp' was ook zeer geliefd bij stelletjes die meer stelletjes wilden zien zeg maar. :off
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #8 Gepost op: maart 05, 2012, 11:39:44 pm »

Zijn er ook campings waar geen mannen mogen komen die praten zo donker ::)

Die zijn er. Maar niet omdat ze zo donker praten. Anders zou ik er wel mogen komen want ik heb een vrij lichte stem.  :H

Ik vind het persoonlijk discriminatie

Ik ook. Het is ook discriminatie. Maar niet van de verboden soort. Ik krijg met mijn 53 jaar ook geen plaatsje meer op de cr?che, terwijl ik beukenhouten speelgoed toch heel erg leuk vind. En de meeste uitgaansgelegenheden laten geen jeugd onder de 18 toe. Ook niet als ze geen bier drinken.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #9 Gepost op: maart 06, 2012, 05:36:52 am »

Wj stonden eens op een zgn. "stiltecampping". Kinderen mogen er wel komen, anders stonden we er niet. Wat me stoorde waren de bejaarden met hun caravans en campers. Voortdurend knallende deurtjes en schuifdeuren etc. 's avonds laat als wij al op bed lagen. Volwassenen kunnen ook erg rumoerig zijn,. Dan wel niet overdag, maar eerder op de avond en in de nacht. Dus beetje vreemd om dan specifiek kinderen te weren. Maar ja, dan willen die lawaaimakers ongestoord kunnen slapen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #10 Gepost op: maart 06, 2012, 06:44:44 am »

Maakt mij niet uit. Er zijn nog 1000000 campings waar kinderen wel welkom zijn. Dus ze doen maar.
Gelogd

rozerik

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #11 Gepost op: maart 06, 2012, 02:17:28 pm »

Tsja....hebben wij alle mogelijke discussie's hierover al gevoerd op andere fora, bij vrienden, familie etc...

Ik ben blij dat er verschillende reactie tussen zitten die ons begrijpen, fijn..
Wij vinden zelf onze 'uitgangspunten' heel duidelijk en degene die ze geciteerd heeft bij het topic nav dit topic is gemaakt: dank!

Vakantie is een kostbaar iets, zeggen wij altijd, in deze drukke, materialische tijden...en iedereen heeft recht op een vakantieplekje waar hij/zij zich het fijnst voelt....

Fijne dag iedereen!

Franse groetje,
Roos
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #12 Gepost op: maart 06, 2012, 03:37:11 pm »

Ik hou wel van duidelijke communicatie. Dus als er ergens staat dat "de camping minder geschikt is voor kinderen" of iets dergelijks vind ik dat alleen maar goed.

Ik lees aan de andere kant ook graag "deze camping is vooral geschikt voor jonge kinderen"

Zo lees ik ook weer graag dat honden wel of niet zijn toegestaan, je kunt door informatie vaak gerichter kiezen waar je voorkeur naar uitgaat.

Als je aan geeft wat je wel wilt moet je ook aan kunnen geven wat je niet wilt.

Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

PaulPaul

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #13 Gepost op: maart 06, 2012, 04:08:50 pm »

Nou, met die duidelijke communicatie houdt het ergens wel op. Men verteld bijvoorbeeld echt niet op een campingsite dat hun camping er gewoon niet van gediend is dat er kinderen met een handicap/stoornis verblijven. Is me hier in Twente gebeurd. Dan ken ik de camping al vrij lang en de eigenaresse al wel dertig jaar en het is maar vijf kilometer van mijn huis. Ouders van een stelletje strontvervelende kinderen uit, laten we maar zeggen iets kansarmere wijken of zo ergens ten westen van de IJssel, besloten gezamelijk te gaan klagen. Toen werd ons in erg wollig taalgebruik verteld op te krassen. Tsja....
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #14 Gepost op: maart 06, 2012, 06:16:19 pm »

Nou, met die duidelijke communicatie houdt het ergens wel op. Men verteld bijvoorbeeld echt niet op een campingsite dat hun camping er gewoon niet van gediend is dat er kinderen met een handicap/stoornis verblijven. Is me hier in Twente gebeurd. Dan ken ik de camping al vrij lang en de eigenaresse al wel dertig jaar en het is maar vijf kilometer van mijn huis. Ouders van een stelletje strontvervelende kinderen uit, laten we maar zeggen iets kansarmere wijken of zo ergens ten westen van de IJssel, besloten gezamelijk te gaan klagen. Toen werd ons in erg wollig taalgebruik verteld op te krassen. Tsja....

Je hebt denk ik duidelijk gemaakt dat je er al vrij lang kwam en dat ze op deze manier een vaste klant kwijt waren?
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal