Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen  (gelezen 16403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #15 Gepost op: maart 06, 2012, 07:55:15 pm »

Mijn keuze zou altijd zijn voor een kindvriendelijke camping, maar weer niet voor een camping met als doelgroep 12-21 jarigen. Voor ons geen campings met disco's. Kan natuurlijk nog veranderen met een jaar of 10... Maar ik begrijp het wel als men ervoor kiest om de camping kindvrij te houden. Ik vind de in dat topic genoemde argumenten echt wel steekhoudend. Maar wat ik dan iets minder te rijmen vind, is het wel toelaten van huisdieren. Persoonlijk vind ik die ook voor aardig wat overlast zorgen. De loslopende, buurtende hond, de jankende hond en dan heb ik het nog niet over de uitwerpselen die toch weer op plekken belanden waar ze niet horen. En ik heb het van mijn eigen hond wel eens uit het gras geprobeerd te schrapen, nou dat is nog niet altijd gemakkelijk! Er blijven toch onsmakelijke resten hangen.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #16 Gepost op: maart 06, 2012, 08:12:57 pm »

De topic titel past wat dat betreft perfect bij het klimaat van ons huidige kabinet.  :X

Laat iedereen in zijn waarde en hou rekening met elkaar. Dan is deze discussie helemaal niet nodig. En blijven roepen hoe het wel of niet moet heeft helaas geen zin. Het begint bij jezelf door te doen!

ohja.. over kinderen.. Ik heb over het algemeen meer last van luidruchtige ouders 's avonds/'s nachts.. Maar ja.. als die het voorbeeld al niet geven  :O
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #17 Gepost op: maart 06, 2012, 08:24:46 pm »

Maar wie moet wie dan in zijn waarde laten? Als je nou gewoon echt geen behoefte hebt aan een huilbaby als buurtje of kinderen die net iets teveel energie hebben of een blaffende hond? Dan is het toch fijn dat je daar je camping op kunt uitzoeken.... Hmmmm, maar toch jammer inderdaad dat er nog geen verbod is op luidruchtige volwassenen  >:( Wordt ook lastig screenen aan de poort. Ik zie ze al staan met de vragenlijst...
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #18 Gepost op: maart 06, 2012, 09:01:44 pm »

Als ik uien op heb kan ik ook ene luidruchtige buur zijn  :O
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #19 Gepost op: maart 06, 2012, 09:46:05 pm »

Als ik uien op heb kan ik ook ene luidruchtige buur zijn  :O


Whaaaaaaahahahahahahahahaaahahahah

Ook direct verbieden, kinderen, honden, uiensoep, knoflookworst, biersc***en, mannen die na de koffie met een krantje onder de arm naar het sanitairgebouw lopen/rennen.

Wij staan binnekort naast vrienden op de camping ik hoop dat ik niet met de wind mee sta rond die tijd.....
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #20 Gepost op: maart 06, 2012, 09:52:32 pm »

Verbod op bbq. Geeft rook :>
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #21 Gepost op: maart 06, 2012, 09:57:08 pm »

Ik wil dat mensen zonder kinderen niet op de camping mogen komen. Die nemen de ruimte in van mensen mét kinderen en dus verdrijven ze plaats voor potentiële vriendjes voor mijn kinderen.
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #22 Gepost op: maart 06, 2012, 10:04:27 pm »

Verbod op bbq. Geeft rook :>

Ik zie ook liever geen onderbroeken hangen aan de waslijn van de buren.......
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

ILOnA_013

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #23 Gepost op: maart 06, 2012, 10:05:45 pm »

je ziet liever de buurman in z'n onderbroek voorbij lopen :#
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #24 Gepost op: maart 06, 2012, 10:17:42 pm »

Ik wil dat mensen zonder kinderen niet op de camping mogen komen. Die nemen de ruimte in van mensen mét kinderen en dus verdrijven ze plaats voor potentiële vriendjes voor mijn kinderen.

DUH............ :(
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #25 Gepost op: maart 06, 2012, 10:25:43 pm »

Al bij al is het natuurlijk in de grond van de zaak totaal irrelevant wat iedereen ervan vindt. De eigenaar of eigenaresse is de enige die beslist wat er op een camping wel en wat er niet geaccepteerd wordt. Bevalt dat je niet, dan kom je er niet. Hecht je er waarde aan, dan ga je ernaartoe. Er zijn ook campings waar men hele muren van bierkratten tolereert en lawaai eerder regel dan uitzondering is. En daar vind ik ook wat van, maar dat is net zo goed totaal onbelangrijk. I:

En je kunt er natuurlijk op wijzen dat er allerlei andere zaken zijn die geluid produceren, die dan wel de stilte verstoren, maar het ligt niet in de lijn der verwachting dat op een camping waar stilte zo belangrijk geacht wordt dat men er geen kinderen toelaat, de mensen elkaar een beetje geluidsoverlast gaan zitten bezorgen. Op een camping waar stilte heerst, valt elk beetje geluid tenslotte op.

Ik wil dat mensen zonder kinderen niet op de camping mogen komen. Die nemen de ruimte in van mensen mét kinderen en dus verdrijven ze plaats voor potentiële vriendjes voor mijn kinderen.

Dat slaat op herowebe die inmiddels reageerde, maar ook op mij.  :(
Wees gerust, wij staan in het Hemelvaartweekeind allebei op een camping waar mensen zonder kinderen wel toegelaten worden.  :>

Maar zeg eens.... hebben jouw kinderen vriendjes dan?  :H :H
Gelogd

walter

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #26 Gepost op: maart 06, 2012, 10:29:01 pm »

waar je je maar druk om kan maken, er zijn duizenden campings met hun eigen regels, dus accepteer de regels of zoek een camping waar je alles kan en mag naar je eigen zin.



ps, sorry, wij nemen ook een plek in van kampeerders met kinderen................... :+ :zw :K
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #27 Gepost op: maart 06, 2012, 10:36:34 pm »

ps, sorry, wij nemen ook een plek in van kampeerders met kinderen................... :+ :zw :K
Nee hoor ,jij bent ook nog een kind  :P :#
Gelogd

walter

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #28 Gepost op: maart 06, 2012, 10:43:23 pm »

ik voel me soms wel een kind richard, en je weet het je bent net zo oud als je je voelt  :K

 :# en nu is dat ff ouder  :#
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2012, 10:53:01 pm door Walter »
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Chat: uitsluiten van bepaalde groepen op een camping zoals kinderen
« Reactie #29 Gepost op: maart 07, 2012, 06:36:58 pm »

ik begrijp het wel. wij zoeken heel specifiek en zorgvuldig onze zomervakantie-camping uit en gaan er eerst zelfs kijken of het is wat we verwachten (wel in nl  ;) ) en zouden het ook vervelend vinden als 20 van de 25 campingplaatsen dan ineens senioren blijkt te bevatten terwijl de eigenaar daar niets over heeft verteld.
andersom lijkt me dus ook niet fijn. kids gillen en schreeuwen heus niet altijd maar laten we eerlijk zijn... je hoort ze gewoon en als mensen (jong of oud) dat niet willen moeten zij ook de kans krijgen daar een camping op uit te zoeken. Ieder zn ding. wil je wat anders... ga je ergens anders. Keus genoeg!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal