Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: welke campingwinkel  (gelezen 16756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: welke campingwinkel
« Reactie #30 Gepost op: februari 28, 2015, 09:20:36 pm »

Wij gaan 11 maart naar Zaandam, dus hopelijk is dan alles omgebouwd. Dan zijn we in de buurt.

Dan zullen ze vast al het één en ander hebben staan. Nu ook wel, maar niet echt de moeite als je van ver moet komen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: welke campingwinkel
« Reactie #31 Gepost op: maart 01, 2015, 07:33:27 am »

Er stond zeker nog wel wat, maar was nou niet bepaald gezellig. Caya was wel al een eigen tentje aan het uitzoeken. We gaan rond pasen wel weer eens die kant op. Jij was vast bij de koopjes Jelle!  :#
Veel koopjes waren er niet. :(
Maar een tent voor onze dochter had ik afgelopen herfst al in de uitverkoop via hun webwinkel gekocht. En laatst een 5 kg gasfles omgeruild voor een volle voor euro 7,50. :) Maar nu kosten de vullingen weer 11,95 Euro. Binnenkort kom ik nog wel eens bij Stet in HHWaard, die heeft de vullingen standaard voor 9,50 Euro. :#
Maar het blijft leuk om er lekker rond te snuffelen, bakkie doen. Tentdoekgeur opsnuiven, al ruik ik momenteel niets door mijn neusverkoudheid. Beetje vakantiesfeer proeven zeg maar. Duurt nog 4,5 maand voor het zover is.
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2015, 07:37:38 am door Yella »
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: welke campingwinkel
« Reactie #32 Gepost op: maart 01, 2015, 09:37:34 am »

Veel koopjes waren er niet. :(
Maar een tent voor onze dochter had ik afgelopen herfst al in de uitverkoop via hun webwinkel gekocht. En laatst een 5 kg gasfles omgeruild voor een volle voor euro 7,50. :) Maar nu kosten de vullingen weer 11,95 Euro. Binnenkort kom ik nog wel eens bij Stet in HHWaard, die heeft de vullingen standaard voor 9,50 Euro. :#
Maar het blijft leuk om er lekker rond te snuffelen, bakkie doen. Tentdoekgeur opsnuiven, al ruik ik momenteel niets door mijn neusverkoudheid. Beetje vakantiesfeer proeven zeg maar. Duurt nog 4,5 maand voor het zover is.

Met het ruilen van je gasfles moet je nog even geduld hebben. Als de winkel zomer klaar is komen de aanbiedingen. Daarbij ook elk jaar een gasvulling voor 5 euro. Ik had de prijs nog niet gezien, maar die is nu dan aardig verhoogd.
Er waren meer mensen vakantiesfeer proeven. Zat een vader voor een gezinstent en zijn zoontje lag in de slaapcabine. Vader vertelde dat zoontje al in de tent wilde slapen!  :#
Zeker jammer dat er niet meer koopjes waren, maar het virus begint wel al toe te slaan.  :J
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: welke campingwinkel
« Reactie #33 Gepost op: maart 01, 2015, 09:47:09 am »

Met het ruilen van je gasfles moet je nog even geduld hebben. Als de winkel zomer klaar is komen de aanbiedingen. Daarbij ook elk jaar een gasvulling voor 5 euro. Ik had de prijs nog niet gezien, maar die is nu dan aardig verhoogd.
Er waren meer mensen vakantiesfeer proeven. Zat een vader voor een gezinstent en zijn zoontje lag in de slaapcabine. Vader vertelde dat zoontje al in de tent wilde slapen!  :#
Zeker jammer dat er niet meer koopjes waren, maar het virus begint wel al toe te slaan.  :J
Laatst hadden ze aanbieding van 7,50 voor de vulling. Was toen daar toch. Heb geen haast, is nog niet vakantie. Alhoewel, voorjaar komt er aan en wie weet gaan we nog een weekendje weg.
Ik sprak daar een gezin die een tent zochten. Stond die hele grote. De beide kinderen wisten het al. Deze wordt het. Ze hadden de tent al uitvoerig uitgeprobeerd.
Ik werk vlakbij, dan dus zo even langs.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Wuppie_84

  • Gast
Re: welke campingwinkel
« Reactie #34 Gepost op: maart 11, 2015, 07:59:12 pm »


Wij zijn vanmiddag naar vrijbuiter geweest in Zaandam. Wat zijn we blij dat we niet speciaal voor deze winkel die kant op gereden zijn. Wat stelde de winkel ons teleur. Ik had de winkel vele malen groter verwacht. Ook waren ze de winkel nog steeds aan het ombouwen, dus was een gigantische rotzooi. We vonden het echt jammer. Voor ons blijft Schijndel nr 1 samen met de kampeermarkt in Eindhoven.
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: welke campingwinkel
« Reactie #35 Gepost op: maart 11, 2015, 10:00:08 pm »

Voor ons heel simpel: de Wit in Schijndel. Letterlijk paar minuten rijden voor ons. Altijd makkelijk als je nog iets nodig hebt zo net voor je op vakantie gaat.
Dat is ook meteen een nadeel: mooie spullekes hebben ze daar! De kat op het spek binden noemen ze dat geloof ik.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: welke campingwinkel
« Reactie #36 Gepost op: maart 11, 2015, 11:00:16 pm »

Wij zijn vanmiddag naar vrijbuiter geweest in Zaandam. Wat zijn we blij dat we niet speciaal voor deze winkel die kant op gereden zijn. Wat stelde de winkel ons teleur. Ik had de winkel vele malen groter verwacht. Ook waren ze de winkel nog steeds aan het ombouwen, dus was een gigantische rotzooi. We vonden het echt jammer. Voor ons blijft Schijndel nr 1 samen met de kampeermarkt in Eindhoven.

Jammer dat het tegen viel. Was er ook al een beetje bang voor dat het nog niet klaar zou zijn. Ik ben jaren geleden naar de vrijbuiter in Roden geweest, die is echt veel groter en mooier. Zaandam vind ik voor de simpele dingetjes en het is bijna bij mij om de hoek.
Gelogd

patser

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Violist 2020 ex Arizona 2015
Re: welke campingwinkel
« Reactie #37 Gepost op: maart 15, 2015, 04:46:38 pm »

Volgende week naar Erica (in het weekend  :K :>)
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: welke campingwinkel
« Reactie #38 Gepost op: maart 15, 2015, 05:42:32 pm »

Vandaag bij Obelink geweest, gigantiehe winkel maar ook gigantisch druk, eigenlijk niet aan te raden op zondag, maar we waren enigsinds in de buurt het ligt toch aardig in een uithoek van Nederland.

Verder een ruimassortiment, verder heeft de winkel 0 uitstraling tis wat rommelig en groothandel achtig. Verder wel een gigantish aanbod, prijzen waren ok met hier een daar scherpere aanbieding. Vouwwagen afdeling/aanbod steld niets voor daarvoor kun je imho beter naar andere dealers gaan.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: welke campingwinkel
« Reactie #39 Gepost op: maart 15, 2015, 06:14:58 pm »

Volgende week naar Erica (in het weekend  :K :>)
Leuk, wij zijn er ook namens de club :J
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: welke campingwinkel
« Reactie #40 Gepost op: maart 15, 2015, 06:57:28 pm »

Leuk, wij zijn er ook namens de club :J
Is er bemensing genoeg?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: welke campingwinkel
« Reactie #41 Gepost op: maart 15, 2015, 07:00:15 pm »

Is er bemensing genoeg?
Voor bevlogen leden zoals jij maken ze wel plek.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: welke campingwinkel
« Reactie #42 Gepost op: maart 28, 2015, 09:12:32 pm »

Ik ben vandaag naar de ACB in Almere geweest, best een geinige winkel met een hoop camping gadgets. Helaas geen vouwwagens opgesteld. Maar het is ons gelukt om voor meer dan 80 euro aan nuttige onzinnige dingen te kopen. :)
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: welke campingwinkel
« Reactie #43 Gepost op: juni 25, 2015, 08:22:34 pm »

Obelink of Erica Recreatie
Gelogd

deboersklapper

  • Gast
Re: welke campingwinkel
« Reactie #44 Gepost op: juni 25, 2015, 09:06:41 pm »

We gaan als we er langs rijden naar de vrijbuiter in roden. Maar je moet wel goed opletten
Want het is niet de goedkoopste met veel dingen. Voor de rest zit er niet veel in friesland en groningen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal