Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Verlicht Jamet Louisiana 2006  (gelezen 3621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pyrostyle

  • Gast
Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Gepost op: augustus 10, 2013, 03:53:23 pm »

Hallo allemaal,

Vast al 100 keer gevraagd maar ik kan het in het zoekbalkje nergens achterhalen dus vandaar de volgende vraag:

Door een kleine onhandigheid heb ik de bermkeuken op zijn kont laten vallen met als resultaat: allebei de achterlichten naar de ratsmedee. ik wil ze allebei vervangen.

Nu blijkt dus dat alles gepopnagelt is. zowel de achterlichten als bijvoorbeeld het metalen stukje om de afwerkplaat in de bermkeukenklep te verwijderen. Kan ik dit gewoon uitboren want die verlichting moet echt eraf en ik moet bij de bedrading en bevestiging e.d. en kan ik het dan met andere middelen weer vastzetten dan met popnagels mocht dit nogmaals gebeuren.

Iemand ervaringen of tips ?? heel graag hihi want ik ga zaterdag er mee weg ! :D

alvast bedankt !!!
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2013, 03:58:20 pm door pyrostyle »
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2013, 03:57:48 pm »

Popnagels kun je altijd uitboren mits je natuurlijk wel weer nieuwe hebt om eea te bevestigen.
Gelogd

pyrostyle

  • Gast
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #2 Gepost op: augustus 10, 2013, 03:59:12 pm »

ik heb de tekst ietswat aangepast .. was niet helemaal compleet met mijn vraag.
Vraag is voornamelijk of iemand ervaring mee heeft en of het op een andere manier weer vast te zetten is en of iemand dit al eens gedaan heeft.

toch bedankt in iedergeval voor het antwoord !!
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.414
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2013, 04:22:04 pm »

Voor de volgende keer. ;)
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?action=search

Zet hem even in het onderdeel Jamet
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pyrostyle

  • Gast
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #4 Gepost op: augustus 10, 2013, 04:55:40 pm »

Ja daar heb ik dus gekeken en ik weet niet hoeveel topics gelezen maar niets komt tot waar ik het voor zoek hihi..
daarom dat ik hem nu geplaatst heb als nieuw. :D

bedankt voor het verplaatsen in iedergeval
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #5 Gepost op: augustus 10, 2013, 06:44:54 pm »

Korte M5 boutjes, moeren en veerringen en de boel zit voldoende vast

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk 4

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #6 Gepost op: augustus 10, 2013, 07:37:48 pm »

Oei, kl..te. Is mij ook gebeurd, maar ik had voor 1200 eu schade en was een verzekeringskwestie. Uiteindelijk een nieuwe keuken gekregen. Kun je de oude lampen er niet gewoon afslopen?
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Roy S.

  • Gast
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #7 Gepost op: augustus 10, 2013, 07:56:47 pm »

Popnagels uitboren idd. Het makkelijkste is dan vervangen voor kleine boutjes. Kun je er altijd bij als dat nodig is. :)
Gelogd

pyrostyle

  • Gast
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #8 Gepost op: augustus 10, 2013, 09:10:13 pm »

jellejawa

het eraf slopen is niet zo'n probleem !! hihi.. slopen ben ik best goed in eigenlijk dus...
maar het erop krijgen is wel weer wat lastig omdat die hele klep gepopnageld is...
Nu zet ik daar dan zo weer een boor op maar ik wist niet of dat goed kwam eigenlijk in verband met de constructie..
dus was benieuwd of er meer gekken waren die die popnagels hadden verwijderd ! hihi :>
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Verlicht Jamet Louisiana 2006
« Reactie #9 Gepost op: augustus 11, 2013, 07:11:41 am »

jellejawa

het eraf slopen is niet zo'n probleem !! hihi.. slopen ben ik best goed in eigenlijk dus...
maar het erop krijgen is wel weer wat lastig omdat die hele klep gepopnageld is...
Nu zet ik daar dan zo weer een boor op maar ik wist niet of dat goed kwam eigenlijk in verband met de constructie..
dus was benieuwd of er meer gekken waren die die popnagels hadden verwijderd ! hihi :>
Ik weet het. Toen ik de vw net had wilde ik een andere stekker verbinding aan de keuken. Maar het snoertje aan de keuken was nogal kort. Stond toen voor het dilemma om ook de klep uiteen te halen om een langere kabel te monteren. Uiteindelijk na goed nadenken heb ik dit voorkomen door de stekkerdoos op de vw op een gunstiger plaats te monteren. De nieuwe keuken zat een langere kabel aan, dus geen enkel probleem. M.a.w. als je nog zoiets van plan bent, doe het dan meteen als je de boel toch al uiteen hebt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal