Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...  (gelezen 4030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

klapkei

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 105
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2014; ex - Trigano Vendome
Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Gepost op: juni 10, 2014, 10:30:00 pm »

Om wat spulletjes binnen handbereik te hebben leek een extra aflegplankje me handig in de keuken van onze Odyssee. Uitgangspunt was dat het niet in de weg mocht zitten boven de gootsteen en het fornuis, de klep boven de gaspitten moest bovendien gewoon dicht kunnen. De klep boven het aanrecht staat bij ons altijd open, en leent zich om er wat aan te bevestigen. Ik kwam bij Ikea een rekje tegen met de naam Bygel voor de prijs van nog geen 3 euro. Het handvat kun je dusdanig verbuigen met 2 tangen dat het rekje stabiel aan de klep blijft hangen. Deze constructie zal behalve op  Trigano bermkeukens op vele andere merken bermkeukens toepasbaar zijn. Zie de foto's voor het resultaat.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #1 Gepost op: juni 11, 2014, 07:51:09 am »

Bedankt voor de tip! Moet toch nog naar IKEA.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

L4a

  • Gast
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #2 Gepost op: juni 11, 2014, 10:04:39 am »

Grappig, wij hebben hetzelfde rekje twee jaar geleden ook aangeschaft voor exact dezelfde doeleinde. Inmiddels is de Odyssee naar de volgende eigenaar en het rekje dus ook...
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.653
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2014, 12:24:42 pm »

Lijkt handig. Terwijl ik dit lees, is vrouwlief onderweg naar Ikea, dus even een appje er achteraan gestuurd :o)

Leuke en goedkope tip! Dank voor het delen!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #4 Gepost op: juni 11, 2014, 05:50:08 pm »

Om wat spulletjes binnen handbereik te hebben leek een extra aflegplankje me handig in de keuken van onze Odyssee. Uitgangspunt was dat het niet in de weg mocht zitten boven de gootsteen en het fornuis, de klep boven de gaspitten moest bovendien gewoon dicht kunnen. De klep boven het aanrecht staat bij ons altijd open, en leent zich om er wat aan te bevestigen. Ik kwam bij Ikea een rekje tegen met de naam Bygel voor de prijs van nog geen 3 euro. Het handvat kun je dusdanig verbuigen met 2 tangen dat het rekje stabiel aan de klep blijft hangen. Deze constructie zal behalve op  Trigano bermkeukens op vele andere merken bermkeukens toepasbaar zijn. Zie de foto's voor het resultaat.
Handig rekje. Ik had voor onze Jametic zelf een aflegplankje gemaakt. Plat opvouwbaar en over de hele breedte van de eerste klep.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.653
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #5 Gepost op: juni 14, 2014, 09:56:45 am »

Hengsel op maat gebogen, flink beladen. Blijft keurig hangen. Top-tip voâh wênàg!
Na het testen, met inhoud in de keuken gezet. Blijkt minder ruimte in te nemen dan het losse bakje wat we eerst gebruikten.

Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #6 Gepost op: augustus 17, 2014, 10:55:17 pm »

Wat grappig, wij hadden zo'n rekje gekocht voor onze jamet Arizona en het paste  niet, rekje terug gebracht. Voor onze odyssee helemaal niet meer aan gedacht,  ::) gaan we zeker meenemen voor het volgende seizoen, dan zwerven mijn kruiden niet meer overal.  WW voor de tip!
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: Keukenrekje Trigano / Jamet / ...
« Reactie #7 Gepost op: mei 26, 2015, 10:03:08 pm »

Leuke tip! Was laatst in de Ikea voor een dekmatrasje voor de trigano en deze meteen meegenomen. Nu nog even verbuigen... Leuk dat je err foto's bij geplaatst hebt
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal