Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Flevoland: Biddinghuizen: Camping Riviera Beach  (gelezen 6306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

  • Gast
NL: Flevoland: Biddinghuizen: Camping Riviera Beach
« Gepost op: augustus 31, 2012, 03:45:42 pm »

Met dank aan een geweldie werkgever en lieve collega's kon ik dit jaar vier weken op vakantie. Dus na drie weken Kroatië en twee weken werken gingen we als bonus nog een week camperen in Biddinghuizen. Man man moest deze week helaas werken merg aar 'mocht' mee voor het opzetten. Want alleen opzetten vond ik net iets te veel van het goede. Na het werken sloot hij zich rond een uur om 6 lekker bij ons aan. Mijn zoon en ik hebben echt genoten van deze bonusvakantie. Er zijn nog twee vriendjes komen logeren, dus mijn zoon vond in NL kamperen ineens een groot voordeel ten opzichte van het buitenland...

En dan de camping. Het is een prachtige camping met velden met in het midden ruimte om te spelen en vaak staat er ook iets van een trampoline, speeltoestel oid.  Er is echt van alles; zwembad, strand, midgetgolf (gratis als je iets drinkt), animatie, speeltuin, binnenspeeltuin, verhuur van fietsen en sketers etc. Wij hebben een zoon van zeven. Hij en zijn vriendjes hebben zich uitstekend vermaakt. 

Helaas was er ook een keerzijde. Het sanitair werd niet of slecht schoongemaakt. Na drie dagen ben ik naar de receptie gegaan om te vragen of ze aub willen komen schoonmaken, aangezien er al die dagen al een stukken maandverband op de muur zaten geplakt. Het was gelukkig laagseizoen dus het washok werd maar door weinig mensen gebruikt. Maar ik wil niet weten hoe het er hier in het hoogseizoen aan toe gaat. Al met al zijn meerdere mensen bij de receptie geweest en op dag 5 is er iemand geweest met wat schoonmaakmiddelen. Maar toen mijn zoontje na deze poetsbeurt de bril optilde, had ik direct gegeten en gedronken. Alles was duidelijk alleen "op het oog" gepoetst ::)

Er was halverwege de week ook een probleem met het warmwater. Hierdoor was er bij de afwasplek en damesdouches geen warmwater. Op zich kan dit naturlijk gebeuren maar de manier waarop ze er mee omgaan bij Riviera Beach is gewoon slecht. Onze 'linkerburen' gingen al vroeg fietsen dus zij zouden het probleem even melden bij de receptie. Toen ik die dag rond 5 uur weer thuis kwam, was er helaas nog geen warm water. Dus ik bij de receptie vragen of ze wisten hoelang het nog ging duren. Helaas vertelde ze toen dat er nog niemand was geweest om dit te melden. Maar dat ze direct de technischdienst zouden bellen. Rond een uur of zes kwamen onze 'rechterburen' thuis. Zij vertelde dat ze net bij de receptie waren geweest en dat zij als 'eerste' het makement hadden gemeld???? En ja hoor, toen wij daarna onze linkerburen spraken, vertelden zij dat zij die ochtend gewoon bij de receptie zijn langsgeweest...
Hier begrijp ik gewoon niets van? Waarom. Er kunnen toch altijd problemen zijn, en misschien onoplosbare problemen. Maar dan kan je dat toch gewoon aan je gasten melden?
Wij zijn er nog twee dagen geweest en toen wij weggingen was er nog steeds geen warm water. Op zich niet zo heel erg want bij de mannen kon je ook prima douchen. Maar geen briefje met informatie ofzo. Dus nieuwe gasten stonden steeds onder een koude douche.
Er waren twee echtparen op ons veld die al 14 en 26 jaren op deze camping kwamen. Beide vertelde ze dat zij volgend jaar niet terug komen en dat de camping net is overgenomen door de Ooststappengroep. Sindsdien schijnt de schoonmaak slecht te zijn. Er zijn 200 woonwagens bijgeplaatst. Hierdoor schijnt de capaciteit van bv het zwembad ook niet meer genoeg te zijn. Maar hier hebben wij vanwege het laagseizoen naturlijk niets van gemerkt.

Jammer van de schoonmaak en de service. Ik hoop echt dat ze het nog aan de beginperiode ligt en dat ze het gaan verbeteren. Gelukkig kunnen wij terugkijken op een fantastische week. 
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 05:18:47 pm door Klavertjes »
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #1 Gepost op: augustus 31, 2012, 04:11:47 pm »

Leuk verhaal. Jammer van de vieze boel en slechte service.
Gelogd

bigbear

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 59
  • Merk: kampeermiddel : holtkamper Kite
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #2 Gepost op: augustus 31, 2012, 04:32:44 pm »

Kim,

wij komen er ook al jaren en waren dit jaar wel teleurgesteld om dezelfde redenen die jij noemt. Ik denk niet dat wij er volgend jaar weer zullen staan. Tijd om weer verder te kijken  :)

Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #3 Gepost op: augustus 31, 2012, 06:52:54 pm »

Super zo'n extra vakantie week bonus.
Veel gehoorde klacht, na het overnemen door een grote keten veranderen de dingen vaak in negatieve zin, jammer.
Gelogd

THA1982

  • Gast
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #4 Gepost op: mei 21, 2013, 07:58:45 pm »

Wij zijn hier vorig jaar zomervakantie geweest. Maar dan in een mobile home, oftewel stop 6 personen in een kippenhok. Maar dat terzijde...NOOIT weer! Het begon al met inchecken. Moest je eerst een pieper ophalen, als die afging mocht je pas in de mega lange rij gaan staan bij de receptie. Daar sta je dan met kleuter en baby. Vooral de kleinste had na de autorit zin in een dutje en wat eten. En daarbij het was het warmste weekend van augustus, boven de 35 gr. Maar klantvriendelijkheid ho maar. Ik wou in eerste instantie gelijk weer in de auto stappen richting huis. We zijn in het restaurant wat gaan eten. Moesten verplicht binnen zitten omdat de tafels en afvalemmers buiten niet werden opgeruimd met als gevolg een wespenplaag. Het sanitair van de camping was om te kokhalzen. Mijn dochtertje moest onderweg plassen vandaar dat we in het sanitairgebouw ook een kijkje namen. Overal dode vliegen, haar enz. Uiteindelijk wilden we bij het strandje verkoeling zoeken. Maar ook hier werd niet schoongemaakt en konden honden naar hartelust hun behoefte kwijt. Wat een bende! Ik ben niet snel negatief maar deze vakantie kon zo in het tv-programma "red mijn vakantie"!
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL 2017
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #5 Gepost op: mei 21, 2013, 08:33:25 pm »

Volgens mij is het afgelopen jaar overgenomen door de Oostappen Groep.

Wij zijn hier vorige maand tijdens het gratis kampeerweekend geweest. Sanitair was prima in orde, staanplaatsen ook. Horeca was vreselijk, enorme wachttijden, verkeerde bestellingen en niet echt smakelijk.

Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar, wij vonden het niet bepaald sfeer hebben.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

THA1982

  • Gast
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #6 Gepost op: mei 22, 2013, 01:51:58 pm »

Sfeer hebben ze nog nooit van gehoord. Wat massaal! Even bij de animatie geweest net zo chaotisch. En idd het buffet was ook drama. Knakworstjes volgens mij koud uit blik?! Het is dat we echt zin in wat hadden. Nee, het gaat echt om de kwantiteit, geen kwaliteit. Sowieso zal ik nooit weer een vakantie boeken naar een park van Ooststappen.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Cocoon XL
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #7 Gepost op: mei 22, 2013, 03:02:12 pm »

Wij hebben vorig jaar op de camping gestaan bij zo gratis weekend. De velden waren zo goed als leeg en het sanitair zag er goed uit. Maar wat een massale camping is dat zeg. Ik zou er niet willen staan als het Hoogseizoen is!!
Gelogd
Jevipro

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon XL met MKK
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #8 Gepost op: mei 22, 2013, 03:56:25 pm »

Volgens mij is het afgelopen jaar overgenomen door de Oostappen Groep.

Wij zijn hier vorige maand tijdens het gratis kampeerweekend geweest. Sanitair was prima in orde, staanplaatsen ook. Horeca was vreselijk, enorme wachttijden, verkeerde bestellingen en niet echt smakelijk.

Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar, wij vonden het niet bepaald sfeer hebben.

Ik woon daar vlakbij en op een vrij moment vind ik het wel eens leuk om 'zomaar' over een camping heen te lopen. Dus ook over de Riviera.
Nu viel me echt op sinds oostappen de camping heeft overgenomen ze op werkelijk elke vrije meter extra mobilehomes hebben geplaatst. Ik begreep dat er in totaal zo'n 400 van polyester dingen hebben bijgeplaatst. Wat ik daarbij niet heb geconstateerd is de vergroting (of vermeerdering) van het sanitair, horeca en het zwembad.
In de praktijk dat er (70% van 400 mobiles x gemiddeld 4 personen =) 1120 personen meer op die camping zonder dat de voorzieningen meegroeien......

Aangezien wij er vroeger (voor de uitbreiding) wel met de kinderen gingen en het toen al zéér druk was in het zwembad en horeca, wens ik een ieder die er nu nog naar toe gaat een prettige wedstrijd......

(PS. Check de reviews op campingmening en zoover maar eens.........)
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2013, 08:03:31 pm door Didi »
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #9 Gepost op: mei 22, 2013, 05:02:09 pm »

Wij hebben er twee seizoenen met hemelvaart gestaan. 2e seizoen, vorig jaar, overgenomen, en direct al de mobile homes geplaatst.
Familie had een voorseizoensplek voor zo'n cara...dinges. Het tarief was voor 2013 bijna verdubbeld. Dus die zijn ook lekker vertrokken.
Wij komen er ook niet meer.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 09:13:09 pm door leeuw »
Gelogd

THA1982

  • Gast
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #10 Gepost op: mei 22, 2013, 07:21:43 pm »

Wij waren er dus in het hoogseizoen. Troffen prachtig weer maar in het zwembad konden we idd niet terecht, zo vol. Er stonden zelfs van die chalets bij de ingang op een parkeerterrein. We konden het dus slechter treffen ::)
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk: kampeermiddel : Europa Camper Futura 2015
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #11 Gepost op: augustus 12, 2013, 01:50:19 pm »

ook eens voor een weekend geweest, toilethokken die om 23.00 op slot gingen (dus niet meer douchen) en maar 4 ampere stroom (koffie en thee zetten tegelijk gaat niet)
Nee daar komen we nooit meer.
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #12 Gepost op: juni 23, 2014, 11:25:49 pm »


Ik ben blij met deze berichten. Deze camping staat veel op vakantieveiling en twijfelde om op deze veiling te bieden. Nu weet ik dat we dat gewoon niet moeten doen.

Tot handig om zo te lezen waar je wel of niet naartoe kan gaan.

Groetjes.

P.s.: las hier meerdere keren over een gratis kampeerweekend. Hoe werkt dit, kan iemand mij dat vertellen?
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: NL Flevoland Camping Riviera Beach
« Reactie #13 Gepost op: juni 24, 2014, 12:14:53 pm »

Altijd handig om camping's van de Oostappengroep bij beoordelingen op te zoeken. Mijn zus en zwager hebben een paar jaar terug op een camping van Oostappengroep gestaan, maar de voorzieningen waren zo slecht dat ze een week eerder naar huis zijn gegaan. Dat was voor hen eens maar nooit meer.



Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal