Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: (Instruktie) voortent Jamet Louisiana.  (gelezen 80827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
(Instruktie) voortent Jamet Louisiana.
« Gepost op: augustus 05, 2007, 09:08:54 pm »

Een simpele en een wat uitgebreidere versie.
Veel opzet plezier.
Men moet trouwens ingelogd zijn om de tekeningen te zien.
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2014, 10:37:43 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

rr69

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2007, 07:41:48 am »

Bedankt voor de tekeningen...

Ik heb de Louisiana 2e hands gekocht, en ze zaten er niet bij.

Eergisteren heb ik voor het eerst de vouwagen opgezet op de dagcamping in Bleiswijk. Natuurlijk had ik de tekeningen niet uitgeprint. Na wat puzzelen en een kleine huwelijkscrisis is het toch gelukt..

Ik ga ze meteen uitprinten en bij de spullen stoppen..

Greetz RR69
Gelogd

Rinus

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #2 Gepost op: augustus 31, 2007, 04:21:16 pm »

Hoi,
Ik ben nog niet zo heel lang lid van deze site maar ik heb wel een hoop gemak gehad van de tekeningen.
Ben inmiddels in het bezit van het originele boekjemet opbouwbeschrijvingen dat bij de Jamet vouwwagens wordt geleverd, en heb het ijverig gescand om ook op deze site te zetten, maar tot op heden heb ik nergens kunnen vinden hoe ik dat kan doen.
Ik hoop dat iemand (wellicht iemand die, net als ik en mijn gezin voor het eerst met een vouwwagen op vakantie wil, en daarom een tweedehandsje aangeschaft heeft zonder instructies) mij dit kan melden.

Alvast bedankt,

Rinus
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2007, 10:54:46 pm »

Omdat het forum op 1 of andere vage manier geen pdf wil uploaden heb ik hem hier neer gezet.


KLIK HIER



Alle dank gaat uit naar Rinus.
« Laatst bewerkt op: september 13, 2007, 08:47:42 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

thomko

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #4 Gepost op: januari 12, 2008, 08:24:00 am »

Zeg bedankt dat ik (we) de tekeningen kunnen downloaden.
Ik denk dat ik er veel aan heb omdat,geloof ik de afmetingen voor de canyon hetzelfde zijn.
wil er namelijk een luifel voor laten maken. :zw :zw
Gelogd

denster

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #5 Gepost op: mei 01, 2008, 09:02:04 pm »

Nog een andere versie van de tekening. Met kleurcode's. Even bij de Gamma 4 rolletjes electrisch_isolerend tape aanschaffen. Zitten met 4 kleuren in één verpakking. Rood, Zwart, Wit en Groen_Geel

We hebben er zelf een hoop gemak van. Doe er je voordeel mee.

Ik heb eventueel ook de tekening op A4-formaat zonder nummertjes en kleurcodes. Zet ik er ook wel meteen bij.

groetjes,
Danny (een nieuwe klapper)
Gelogd

denster

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #6 Gepost op: mei 01, 2008, 09:24:49 pm »

Zelfde tekeningen alleen dan voor de luifel. Is al niet zo heel moeilijk maar met kleurcode's wordt het allemaal nog éénvoudiger.
Gelogd

Eazzy

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #7 Gepost op: mei 25, 2008, 06:59:19 pm »

Net lid geworden en meteen deze tekeningen en instructieboekje uitgeprint.
Volgend weekend gaan we de Louisiana voor het eerst opzetten. De tip met isolatietape gaan we natuurlijk ook toepassen.

Grtz,

Simon
Gelogd

denster

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #8 Gepost op: juni 28, 2008, 12:31:52 am »

Net terug vanuit Spanje. Zijn voor het eerst weggeweest met onze vouwwagen en t beviel uitstekend. Hebben profijt gehad van gemerkte stokken. Het tent-frame stond echt in no time. Niet elke stok 10 keer in mn handen gehad dus.
Gelogd

robertico

  • Gast
Re: Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #9 Gepost op: juli 07, 2008, 11:26:00 am »

Tekening (voortent & luifel) met opzetinstructie.
Gelogd

cvoe

  • Gast
Re:Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #10 Gepost op: mei 31, 2009, 02:45:45 pm »

Hardstikke bedankt!! Net staan klungelen op een veldje om alles in elkaar te krijgen :W :W
Gelogd

Marjon

  • Gast
Re:Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #11 Gepost op: augustus 09, 2009, 11:24:01 am »

Wij hebben zo'n boekje met instructies maar nog was het moeilijk opzetten, vooral de uitschuifbuis hoever moet je die uitschuiven. Bij ons het in het boekje stond met pen geschreven 30 cm maar vonden dit erg weinig klopt dit? We hadden geen tijd meer op het doek wat al op dak lag er over heen te trekken dus weten daarom niet of 30 cm klopte. En zitten er ergens gaten in die buis want als we de buis eruit trekken zit er zo'n in druk knopje. Dat idee met de gekleurde tape deed mijn vader vroeger al dus die hebben wij ook weer toegepast. We hebben een jamet uit ongeveer 1998 of 1999.
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2009, 11:34:00 am door Marjon »
Gelogd

Rinus

  • Gast
Re:Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #12 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:14:01 pm »

In de buis die je uit de slaapwagen moet trekken, zitten 3 van die klik-knoppen achter elkaar met een tussenruimte van ongeveer 5 cm.
In een opzet-instruktieblad dat ik laatst even in mocht zien bij een kennis, wordt er gezegd dat je de voortent eerst aan de wagen moet ritsen en op de (slaap-)wagen moet leggen. Hierna moet je de bewuste buizen uittrekken tot de eerste klik-knop er uit is. Hierna ga je het hele buizenframe voor de voortent in elkaar zetten, en vervolgens trek je de voortent (het doek dus) hier overheen. Dan alles met haringen aan de grond verankeren en klaar.
Wij zijn net terug uit Bretagne en hebben het zoals boven omschreven uitgeprobeerd, en de vouwwagen is nog nooit zo snel opgezet.
Waarom er in de bewuste stokken 3 van die klik-knoppen zitten is mij ook niet helemaal duidelijk.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #13 Gepost op: augustus 09, 2009, 01:30:38 pm »

Kijk en ik vroeg mij al af waar dit voor was.
Dit ga ik volgende keer ook uitproberen bedankt.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marjon

  • Gast
Re:Tekeningen voortent Jamet Louisiana.
« Reactie #14 Gepost op: augustus 13, 2009, 04:16:15 pm »

We hadden hem ook uitgetrokken tot de 1 knopje maar toen kregen we problemen om de voortent over alle stokken heen te krijgen. Hij lag natuurlijk al op dak en de stokken hadden we wat lager gezet. Iemand nog ideeen.

Marjon
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal