Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Inpakken Flyer  (gelezen 7880 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eeff

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #15 Gepost op: juni 04, 2017, 04:53:41 pm »

Iemand nog tips voor wat betreft het inpakken van de keuken? Ik kan toch slechts de borden, bekers en pannen er los in zetten? Naar mijn idee gaat alles dan schuiven. Hoe doen jullie dat? Ik heb in de keuken een smal houten kastje met 2 laden gevuld met bestek etc, daaronder 1 groot vak voor wat dan ook. Onder de kookplaat heb ik 1 smalle lange lade voor pollepels oid, en de rest van dat kastje is ook 1 groot vak. Als ik daar de borden zo in zet dan gaat dat niet goed lijkt mij.

Grt
Eeff
Gelogd

Eeff

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #16 Gepost op: juni 04, 2017, 04:57:04 pm »

O ja vergeten te vragen, zijn er mensen die een biertafel (zo heet die vlgs mij) met 2 banken meenemen in de flyer? PAst dat? Dat is zo'n tafel en banken met metalen frame dat je in kunt klappen en een houten blad op zowel tafel als banken. Begrijpt iemand wat ik bedoel?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #17 Gepost op: juni 04, 2017, 06:30:54 pm »

Iemand nog tips voor wat betreft het inpakken van de keuken? Ik kan toch slechts de borden, bekers en pannen er los in zetten? Naar mijn idee gaat alles dan schuiven. Hoe doen jullie dat? Ik heb in de keuken een smal houten kastje met 2 laden gevuld met bestek etc, daaronder 1 groot vak voor wat dan ook. Onder de kookplaat heb ik 1 smalle lange lade voor pollepels oid, en de rest van dat kastje is ook 1 groot vak. Als ik daar de borden zo in zet dan gaat dat niet goed lijkt mij.

Grt
Eeff
Ik heb nestbare pannen, daarop een koekepan en opvouwbaar vergiet. Daarnaast de borden die zetten de boel klem.  Het bestek zit in 2 kokers. Bekers zitten in een schuifla. Groot bestek, spatels etc zitten in het laatje in het smalle kastje.
Gelogd

Eeff

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #18 Gepost op: juni 04, 2017, 08:57:42 pm »

Ik heb nestbare pannen, daarop een koekepan en opvouwbaar vergiet. Daarnaast de borden die zetten de boel klem.  Het bestek zit in 2 kokers. Bekers zitten in een schuifla. Groot bestek, spatels etc zitten in het laatje in het smalle kastje.

Dank Muis! Nestbaar is dat je ze in elkaar kan zetten?
Gelogd

johan123

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 147
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer
  • Johan
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #19 Gepost op: juni 04, 2017, 09:19:06 pm »

Ik doe er in de keuken altijd wat theedoeken bij om alles op te vullen en klem te zetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Gelogd
Fly High

muis

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #20 Gepost op: juni 04, 2017, 09:23:12 pm »

Dank Muis! Nestbaar is dat je ze in elkaar kan zetten?
ja een setje van bo-camp. De oren klap je ijn en zet ze dan in elkaar, ideaal.

Theedoeken stop ik er niet tussen, ik heb er nu een mandje voor staan met wat kruidenpotjes. Verder mn koffie en wat los spul.
In het smalle kastje staat mn waterkoker, wasbenzine voor mijn northstar en wat haringen die ik meteen gebruik (hoef ik ze niet eerst uit een bankje te vissen)
Gelogd

Pollotti

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #21 Gepost op: juni 05, 2017, 02:55:15 pm »

Ik heb op de planken plastic gelegd (Ikea op rol, bestemd voor keukentafel) zet daar de spullen opgestapeld in en duw er dan noppenfolie bij om te stutten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

ronald w

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #22 Gepost op: juli 29, 2017, 07:34:12 pm »

Wij hebben in plaats van het matras een luchtbed in de lade. Hierdoor veel meer ruimte. Verder heeft iedereen van ons een kratje van de ikea voor dd kleren en deze passen precies in het middenpad. Het enige wat wij in de auto hebben zijn spullen voor onderweg.
Gelogd

DouweFlyer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Holtkamer Flyer
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #23 Gepost op: juli 31, 2017, 12:44:54 pm »

Ik zie hele pakketten verdwijnen op het bed.
Volgens de HK-instructeur konden met gemak een opgemaakt bed, 2 slaapzakken en eventueel luchtbedden op de lade worden gepakt. Dit was nog met de "gewone tent".
Inderdaad lukte dat thuis. Ook nog redelijk gemakkelijk.
Tot we op de eerste camping 's ochtends inpakten. Door de dauw was het tentdoek veel dikker geworden, waardoor het heel moeilijk werd om de tent weer op te vouwen. Uiteindelijk, na veel uitvouwen, herleggen en invouwen is het ons dan gelukt.
Daarna alleen een luchtbed op het bed. Dan kun je de handel met je ogendicht inpakken.

Nu hebben we een membrane. Deze is van zichzelf al veel dikker. Met ochtenddauw is de tent nu wel zo dik dat ik met goed fatsoen geen slaapzak durf te plaatsen. Misschien in geval van nood.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Inpakken Flyer
« Reactie #24 Gepost op: juli 31, 2017, 11:39:58 pm »

Dat is wel een verschil, ik heb polydoek met membrane, daar heeft vocht geen effect.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal