Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?  (gelezen 2480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wprins11

  • Gast
Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Gepost op: juli 21, 2017, 10:13:08 pm »

We twijfelen enorm over welke vouwwagen het nu moet worden. We vinden een Flyer erg mooi. Maar ook vrij duur. En de grote vraag if het nu wel handig is met kinderen van 6-3-0 jaar oud. Wie o wie heeft ervaring?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #1 Gepost op: juli 21, 2017, 10:20:38 pm »

Panevino en Boraxx kamperen allebei met 3 kinderen in een Flyer.

Op de deksel passen makkelijk 2 kinderen en als je gebruik maakt van een stapelbedje hou je ernaast ruimte over. Onder de bedlade kan een ondertentje.
De latere types hebben de mogelijkheid van een kidstent maar daar betaal je dan wel voor. Met kidstent optie is volgens mij vanaf 2007/2008
Gelogd

Freak

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #2 Gepost op: juli 21, 2017, 10:26:54 pm »

3 kleine kinderen is geen probleem met een stapelbedje. Wij Kamperen al sinds 2008 met de flyer en sinds 2012 met 3 kinderen. Om te beginnen de jongste in een campingbed en de middelste onder in het stapelbed en de oudste boven in het stapelbed. Inmiddels is het campingbedje vervangen door een luchtbed en wisselen ze af.
Gelogd

Wprins11

  • Gast
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #3 Gepost op: juli 21, 2017, 11:48:21 pm »

Klinkt goed! Dus stapelbed en een luchtbed kunnen prima naast elkaar. Fijn!
Gelogd

aartnely

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: HoltKamper Cocoon Aero limited edition
  • uit de kar geklapt
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #4 Gepost op: juli 22, 2017, 11:02:14 am »

op Bed&Wheels kun je er een huren, dan kun je voordat je er een aanschaf een gevoel bij krijgen of dit hem is
suc6
Gelogd

Eilandje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 84
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #5 Gepost op: juli 26, 2017, 01:29:10 pm »

Wij hebben een spacer, en 2 kinderen van 2 en 4. Van 4 slaapt boven in het stapelbedje en de jongste in een campingbedje er onder (ik laat dus het onderste bedje weg) Als je een oud campingbedje op de kop kunt tikken van bijv 1 meter lang dan kun je er dwars onder ook nog een kinder luchtbedje kwijt. Dan hou je ook nog iets vloerruimte over.
Gelogd

AlphaHanneke

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #6 Gepost op: juli 28, 2017, 06:46:31 pm »

Wij hebben een Holtkamper Flyer en 3 kinderen.
Op het deksel hebben we een stapelbed met bovenin een 6-jarige. Onderin laten we het onderste bed eruit en staat het campingbedje voor onze 2-jarige. Om het bovenste bed heen hebben we een donker doek dat om het campingbed heenhangt zodat de kleinste overdag ook goed slaapt in het 'donker'.
De andere 6-jarige slaapt in het ondertentje onder het uitschuifbed op een matrasje.

Het gaat erg goed zo maar let op dat je een stapelbed koopt dat in de Flyer past en let op dat het bovenste bed best hoog is, dus het oudste kind kan er alleen in.

De Flyer is wat ons betreft een aanrader!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #7 Gepost op: juli 29, 2017, 11:31:22 am »

 Kind van 0 vond ik handiger om voor het bed neer te leggen. Maakte ik een ‘bed’ van de zitkussen, fleece erop, kistje erachter en de kleine kon er niet uit, lag warm en je was er zo bij.

Later is dat ondertentje, onder de bedlade, een uitkomst gebleken. Zit er snel in en is een rustige slaapplek voor 1. Mijn zoon van 11 ligt daar nu nog het liefst.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

ronald w

  • Gast
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #8 Gepost op: juli 29, 2017, 07:12:05 pm »

Wij hebben een flyer en 3 kids. De tweeling van 6 slapen in een stapelbed op dd deksel en de oudste van 7 in het tentje onder de bedlade. Hiervoor sliepen ze gewoon alle 3 op de deksel met naast de stapelbed een luchtbed. Het is even passen en meten maar werkt goed. Gaat tenslotte alleen maar om het slapen dd rest gebeurd buiten of bij erg slecht weer in de voortent.
Gelogd

Bastiaan

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 52
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2010 White edition
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #9 Gepost op: augustus 03, 2017, 11:19:29 am »

Net voor het eerst "echt" (eerder weekendje geproefkampeerd) weg geweest met onze flyer. We hebben 3 kinderen (11mnd, 3,5jr en 5,5jr). We hebben een adventure tent erbij en dat is er goed bevallen. We hebben nu de adventure tent vastgeritst gehad aan de flyer, wellicht in de toekomst los (beide opties zijn mogelijk). Oudste twee liggen daar in, jongste lag in campingbedje op de klep, ruimte genoeg en voordeel is dat je nog bagage op de klep kwijt kan. Als de jongste wat ouder is kunnen ze met z'n drieën in de adventuretent.
Als kind hadden mijn ouders ook een flyer. Toen lagen we met z'n drieën naast elkaar op de klep. Is volgens mij 1,60 breed, dus dat gaat nog wel met jonge kinderen. Toen we ouder werden in een los tentje ernaast.
Gelogd

Haverkamp

  • Gast
Re: Met 3 kleine kinderen in een Flyer?
« Reactie #10 Gepost op: augustus 07, 2017, 11:16:25 pm »

Drie kids in de flyer gaat met gemak! Wij deden in eerste instantie onze oudste twee in het stapelbed (een aanrader). De jongste hebben we tot vorig jaar op een kinderluchtbedje met hoge rand (zodat ze er niet afrolde) in een goedkoop klein decathlon tentje in de voortent gezet. De voortent is zo groot dat dit makkelijk kan. Nu kunnen ze makkelijk met z'n drieën op de deksel. (De 3e in een klein veldbedden naast het stapelbed).

Veel plezier. Kamperen met een flyer is geweldig!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal