Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hulp gevraagd - Membraam goed opzetten Kyte S  (gelezen 751 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

katjakley

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 119
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Hulp gevraagd - Membraam goed opzetten Kyte S
« Gepost op: augustus 06, 2017, 07:44:47 pm »

We krijgen het Membraam systeem niet goed opgezet. Op zich weten we de stokken te plaatsen maar we krijgen het dak niet strak.

Aan de " niet slaap zijde" hebben we een stok geplaatst en klittenband losgemaakt. De hoge stok geplaatst. Twee vragen
1. We krijgen het dak net strak gespannen. In de gebruiksaanwijzing staat dat dit met de elastieken moet. ik kan hiervoor het elastiek van 1,50 gebruiken maar dit trekt de stok niet strak.


2. Aan de " slaapzijde" heb ik het korte stokje geplaatst en de lange stok die vast kan worden gemaakt met de dakstok. Eventueel kan ik het elastiek gebruiken van 1,50 alleen ook hier krijg ik hem niet strak gespannen.

De handleiding van Holtkamper is erg beperkt en kan zo snel niets op dit forum vinden. Het onderwerp lijkt me wel actueel gezien " Lucifer"




Enige oplossing die ik nog kan bedenken is met scheerlijnen vastzetten, alleen ik dacht dat de Kyte in de basis goed opgezet kan worden zonder. Daarnaast wordt er in de handleiding uitgegaan van de veren en niet van scheerlijnen.


Waarvoor gebruiken jullie verder de elastieken? De 2x 150 kan ik gebruiken voor de verticale stokken bij het raam, maar waarvoor gebruik ik dan de 2x 100 en 2x 80? Het lijkt erop dat ik voor het kleine stokje met stroef ook een elastiek nodig heb welke dan?

Ook twee kleine stokken Met haak. de eerste plaats ik achterop, waar plaats ik de tweede kleine stok? In de handleiding staat dat je aan de achterkant het dak alleen openritst aan de disselzijde.

Kortom, Ik ben erg benieuwd naar tips, of foto's van anderen. We zitten in zuid Griekenland en kan het systeem goed gebruiken :)28]
 zo snel als we de Kyte opzetten en inklappen zo lang loop ik hiermee te prutsen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal