Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Flyer afmetingen serviceluik  (gelezen 985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beakmania

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer
Flyer afmetingen serviceluik
« Gepost op: mei 17, 2021, 09:33:07 pm »

Dag allemaal!

Vorig jaar zijn we op de terugweg op de Autoroute het serviceluik aan de achterkant van onze Holtkamper Flyer Expedition 1998 verloren. Niet zo handig, zeker niet omdat deze niet zo makkelijk te vinden is, maar wel erg nodig. Weet iemand van jullie waar ik die zou kunnen vinden? Tips? En ik heb heel veel handleidingen al gevonden, maar ik kan nergens de afmetingen vinden van dat luik. Kan iemand me daar toevallig aan helpen? Alvast heel erg bedankt!  :K
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Flyer afmetingen serviceluik
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2021, 09:38:34 pm »

Misschien even contact opnemen met Kees Kampeert? Misschien heeft hij nog een luik of anders de afmetingen
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

muis

  • Gast
Re: Flyer afmetingen serviceluik
« Reactie #2 Gepost op: mei 17, 2021, 09:47:02 pm »

Vrijdag kan ik meten voor je maar hou er rekening mee dat die maten in de loop der jaren is veranderd
Gelogd

klink62

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Holtkamp flyer expedition
Re: Flyer afmetingen serviceluik
« Reactie #3 Gepost op: augustus 01, 2021, 12:28:25 pm »

Dag allemaal!

Vorig jaar zijn we op de terugweg op de Autoroute het serviceluik aan de achterkant van onze Holtkamper Flyer Expedition 1998 verloren. Niet zo handig, zeker niet omdat deze niet zo makkelijk te vinden is, maar wel erg nodig. Weet iemand van jullie waar ik die zou kunnen vinden? Tips? En ik heb heel veel handleidingen al gevonden, maar ik kan nergens de afmetingen vinden van dat luik. Kan iemand me daar toevallig aan helpen? Alvast heel erg bedankt!  :K


op marktplaats staan ze te koop https://www.marktplaats.nl/v/caravans-en-kamperen/kampeeraccessoires/m1728001436-holtkamper-flyer-bagage-kenteken-plaat-70x23-cm?previousPage=lr

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal