Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: CC Country, gastencabine zijkant of achtertent?  (gelezen 4015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

n.jansen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive
Re: CC Country, gastencabine zijkant of achtertent?
« Reactie #15 Gepost op: juli 27, 2021, 09:20:25 pm »

De VWS had bij ons bezoek vorige week helaas ook geen achtertent (meer) staan. Twijfel, twijfel… maar uiteindelijk obv hun adviezen en jullie opmerkingen en tips hier op t forum toch gekozen voor de zijtent. Het makkelijk(er) mee in kunnen klappen gaf toch de doorslag omdat ik de boel grotendeels alleen op moet zetten.

De knoop is inmiddels helemaal doorgehakt! En we hebben een CC Country besteld!  :>
Als alles mee zit wordt hij sept/begin okt geleverd en kunnen we er in de herfstvakantie voor het eerst mee weg!
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: CC Country, gastencabine zijkant of achtertent?
« Reactie #16 Gepost op: juli 27, 2021, 11:31:12 pm »

Veel plezier ermee! Op het cc-club forum heb ik nog een inklap instructie gemaakt met fotos hoe ik de boel dicht krijg met een 14cm matras erin :)
Gelogd

Rinusdevos

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018
Re: CC Country, gastencabine zijkant of achtertent?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 04, 2021, 09:14:59 pm »

De VWS had bij ons bezoek vorige week helaas ook geen achtertent (meer) staan. Twijfel, twijfel… maar uiteindelijk obv hun adviezen en jullie opmerkingen en tips hier op t forum toch gekozen voor de zijtent. Het makkelijk(er) mee in kunnen klappen gaf toch de doorslag omdat ik de boel grotendeels alleen op moet zetten.

De knoop is inmiddels helemaal doorgehakt! En we hebben een CC Country besteld!  :>
Als alles mee zit wordt hij sept/begin okt geleverd en kunnen we er in de herfstvakantie voor het eerst mee weg!

Krijg je geen spijt van. Wel ervoeren wij ook dat de tent doorhangt, het loont de moeite om daar meteen iets op te verzinnen voordat je je er iedere keer aan gaat ergeren.
Onze kinderen waren 4 en 6 toen ze er in begonnen. Dit jaar zijn ze 6 en 8 en slapen ze in een eigen tentje (op de plek waar de gastencabine staat  :P), dat klapt wel een stuk sneller. (Eerst een proefweekendje gedaan, en beviel met name de oudste heel goed. Maar de jongste vond het alles tegen elkaar afwegende toch ook fijner. Het tentje is zo'n 2 sec tentje van de decathlon, niet zo'n hoepel, maar net iets geavanceerder).

Met de vws heb ik goede ervaringen qua service. De tenten worden tegenwoordig in China gemaakt. Kennelijk was het bakje met D-ringen een keertje op, heel pragmatisch hebben ze toen ronde ringen in de voortent genaaid. Daar moest een simpel elastiekje door, ipv die luxere variant. Werkt natuurlijk ook prima, maar daar koop ik geen combi-camp voor. Na wat discussie aan de telefoon (dit speelde voor de uitlevering aan mij) hebben ze toen aangeboden om de ronde ringen in de voortent te vervangen voor D-ringen. Dat heb ik laten doen. Prima oplossing.
« Laatst bewerkt op: augustus 04, 2021, 09:40:52 pm door Rinusdevos »
Gelogd

n.jansen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive
Re: CC Country, gastencabine zijkant of achtertent?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 04, 2021, 10:50:07 pm »

Wij hadden bij de VWS een offerte laten opmaken en om laten zetten in een koop. Helaas kregen we kort daarna te horen dat de prijzen vanuit Aart Kok dermate gestegen waren dat ze de offerte prijs niet meer konden aanhouden. Nieuwe prijs was ons te veel, te meer omdat we via AK nog wél obv de “oude” prijs konden bestellen. Uiteindelijk dus bij AK zelf besteld ipv VWS. Het verschil in €€ was ons te groot.
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: CC Country, gastencabine zijkant of achtertent?
« Reactie #19 Gepost op: september 01, 2021, 01:57:17 am »

De VWS had bij ons bezoek vorige week helaas ook geen achtertent (meer) staan. Twijfel, twijfel… maar uiteindelijk obv hun adviezen en jullie opmerkingen en tips hier op t forum toch gekozen voor de zijtent. Het makkelijk(er) mee in kunnen klappen gaf toch de doorslag omdat ik de boel grotendeels alleen op moet zetten.

Hier gaan er altijd hele voorraden knuffels mee. Als je twee (flinke) knuffels tegen de doorhang-kant legt, is het opgelost. Kinderen zijn het nu gewend, is geen issue meer (misschien alleen de eerste avond van de vakantie, haha). Afgelopen vakantie nog steeds samen in de zij-tent met 9 en 11 jaar.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal