Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???  (gelezen 5249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jessicadegroot@ziggo.nl

  • Gast
Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Gepost op: mei 16, 2012, 03:39:26 pm »

Aankomende zomer gaan we voor het eerst met de klapper naar Toscane. Wie weet een leuk overnachtingscamping waar we 2 nachten kunnen verblijven met 2 kinderen (6 en 10) ???
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.656
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Reactie #1 Gepost op: mei 16, 2012, 04:01:54 pm »

Ik weet niet helemaal hoe je wilt rijden, maar wij hebben vorig jaar op een camping gestaan vlak bij Martigny, op een paar minuten van de snelweg in het Rhonedal. Er is een klein zembad, sanitair was toen wij er waren erg schoon en vers brood op bestelling. Oh ja, ze hebben ook slaapzalen om te slapen.

www.sarvaz.ch.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Hanneke

  • Gast
Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Reactie #2 Gepost op: mei 16, 2012, 05:28:07 pm »

He, bedankt voor de tip! Wij gaan nl ook naar Toscane. We weten alleen niet of we over zwitserland gaan, vermoedelijk toch over Inschbruck
Gelogd

jessicadegroot@ziggo.nl

  • Gast
Re: Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2012, 03:31:10 pm »

Dankjewel voor de tip ! Ziet er goed uit ! We nemen het in overweging.

Via Insbruck is volgens mij wel erg om !
?
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2012, 03:48:57 pm »

De naam van de camping weet ik niet meer.... Maar we hebben op doorreis een nacht overnacht net voor de grens met italie aan het me van lugano. Zou daar dus niet staan. Het dal,is daar erg nauw. Dus snelweg en spoorwegen wurmen zich door het dal. Geen oog dicht gedaan. Leek wel of d treinen dwars door de vw denderden..... Was acsi camping. Zag er verder allemaal keurig uit daar nie van!
Zou net iets voor het meer van lugano iets zoeken
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re: Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Reactie #5 Gepost op: mei 20, 2012, 01:46:49 pm »

Hoi Jessica,

Moet het een camping zijn of app hotel of zoiets. En jij wij gaan ook naar Toscane en nemen de extra km graag voor lief wij gaan via de Brennerpas en dan naar Cecina (is een plaatjes in de buurt van Livorno). Wij nemen een pension in gries am Brenner dat is precies 1000 km van ons huis af en de volgende dag na een heerlijk nachtrust rijden wij de andere km. Het voordeel is dat je niet niet ingewikkeld hoeft te rekeken (hoe laat moet ik van huis weg gaan) en te hopen dat je vet lang voor de tunnel moet staan wachten.Ik neme de extra km graag voor lief. Ik hoor het wel als je informatie nodig bent.
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re: Overnachtingscamping tussen Zwitserland en Milaan ???
« Reactie #6 Gepost op: mei 20, 2012, 01:48:03 pm »

sorry schiet mij nog iets te binnen..volgens mij heb je op internet een gardameer forum...miss dat je daar ook je vraag kunt stellen suc6
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal