Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gasveren drukken (niet meer) in de bagage onder het bed  (gelezen 2647 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.359
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Gasveren drukken (niet meer) in de bagage onder het bed
« Gepost op: juli 08, 2012, 12:40:35 am »

Misschien hebben meerdere klappers dit probleem, daarom hierbij wat foto?s van een van de aanpassingen die ik aan mijn nieuwe CCV heb doorgevoerd; we zijn inmiddels 3 keer kort weggeweest en het probleem waar ik steeds tegen aan liep was dat met het inklappen de veren in de bagage drukten. Om dat te voorkomen heb ik nu met popnagels een stukje 4mm volkern/trespa onder tegen het frame aangebracht zodat de gasveren altijd vrij blijven. Liever had ik een aluminium U-profiel (60x30mm) gehad, maar dat had ik niet liggen. Dus vandaag maar even zo opgelost.
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2012, 10:30:57 am door nunogconway »
Gelogd

arnold van leeuwen

  • Gast
Re: Gasveren van het bed vrijhouden
« Reactie #1 Gepost op: juli 08, 2012, 06:23:40 am »

Bekend "probleem" inderdaad. Probeer nu altijd rekening mee te houden met in pakken. Nette oplossing zo.... Goed steelbaar ook  WW ;)
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Gasveren van het bed vrijhouden
« Reactie #2 Gepost op: juli 08, 2012, 10:47:30 am »

Mooi opgelost, ik zou het mailen naar de dealer.
Zou een prima extra service aanpassing zijn om dit voor meer klanten aan te passsen.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.359
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Gasveren drukken (niet meer) in de bagage onder het bed
« Reactie #3 Gepost op: juli 09, 2012, 12:52:38 pm »

Goed steelbaar ook  WW ;)

Dat mag, anders zou ik het er niet opgezet hebben en had ik net als de Holtkamper eerst patent aangevraagd  :J
 
(NB De strook aan de rechterzijde van de rechterzijde bij een CC is wat lastig aan te brengen omdat daar de ruimte beperkt is; was met een haakse schroevendraaier net te doen, maar die heeft niet iedereen zo liggen; goede dubbelzijdige tape zou ook een optie zijn (of het slechtste geval het bedframe loshalen (4 bouten)))
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2012, 10:31:29 am door nunogconway »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal