Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Slaapgedeelte  (gelezen 20107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #45 Gepost op: juni 29, 2014, 01:52:36 pm »

Hihi, het ziet er inderdaad mooi, maar vooral stevig uit. Hier durven we echt op te gaan slapen. Het jammere is dat het iets ten koste gaat van de ruimte voor spullen. Met een beetje gepuzzel gaat dat goed komen.

Toch handig zo'n super handige vader  WW

Groetjes

Dat gaat vast goed komen! ;-)

Handig hoor, vaders!!! Die van mij gaat mijn campingtafel voorzien van een beugelklem.  :#
Gelogd

wegbaas

  • Gast
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #46 Gepost op: juli 03, 2014, 06:34:44 pm »

Bij mijn Roadmaster buigt de "plank" ook door als ik erop ga liggen, aangezien ik ook niet de lichtste ben.
Ik ga dit oplossen, op de camping, door 2 aluminium 20x20 mm kokers van 100cm lang haaks op de lengte eronder te bouten.
Dus dan minder doorbuigen van de plank.
Uiteraard heb ik ook plankjes van 15x15cm trespa voor onder de pootjes, zodat deze niet wegzakken.

Lekker klussen dus op de vakantie aan de klapper!
gr.
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #47 Gepost op: juli 04, 2014, 08:47:29 am »

Bij mijn Roadmaster buigt de "plank" ook door als ik erop ga liggen, aangezien ik ook niet de lichtste ben.
Ik ga dit oplossen, op de camping, door 2 aluminium 20x20 mm kokers van 100cm lang haaks op de lengte eronder te bouten.
Dus dan minder doorbuigen van de plank.
Uiteraard heb ik ook plankjes van 15x15cm trespa voor onder de pootjes, zodat deze niet wegzakken.

Lekker klussen dus op de vakantie aan de klapper!
gr.

Wegbaas, Ik heb hetzelfde bij ons. Ik heb er een frame gemaakt wat onder het bed komt met extra pootjes aan de wagen zijde

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14145.0 Zie mijn topic hoe ik dit heb opgelost. Project is on-going en zal zondag wel gereed zijn!
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #48 Gepost op: juli 04, 2014, 09:16:04 am »

Ik ga dit oplossen, op de camping, door 2 aluminium 20x20 mm kokers van 100cm lang haaks op de lengte eronder te bouten.
Dus dan minder doorbuigen van de plank.
Persoonlijk zou ik daar eerder een tweetal stalen 15/15/3 hoeklijntjes voor nemen. Als je aluminium kokers (bij 20/20 is dat 2 mm vrij dun en zacht materiaal) vastbout op iets wat doorbuigt, kun je erop wachten dat je geboorde gaten gaan uitlubberen, waardoor al snel je aangebrachte sterkte grotendeels weg is.
« Laatst bewerkt op: juli 04, 2014, 09:52:24 am door Frankie »
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #49 Gepost op: juli 09, 2014, 12:02:08 am »

met de 20x20 stalen koker is het bed nu echt stevig geworden. totaal extra gewicht is 5 kilo. Valt op zich wel mee! Nu kunnen we met 3 man met gemak op bed liggen! omdraaien voel je nu ook niet meer omdat het bed nu bijna vrijstaand is. 15x15 hoeklijn zal ook wel volstaan. Koker was bij mij goed beschikbaar en kon hier ook meteen extra pootjes mee maken.
Gelogd

arjanjamet

  • Gast
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #50 Gepost op: juli 13, 2014, 10:45:13 am »

hmm.. klinkt interessant,
wil je hier een fotootje van maken?

ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet. ben je niet bang dat deze kokers door het dekzeil gaan snijden in ingeklapte toestand?

Arjan
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #51 Gepost op: juli 13, 2014, 03:10:06 pm »

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14145.0

Dit is link naar het topic waar de foto's staan. Net nog ff aan het opmeten geweest en op het bed gaan liggen. Echt veel stabieler!
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: Slaapgedeelte
« Reactie #52 Gepost op: april 05, 2015, 11:20:38 pm »

Mooi gedaan (in het andere topic, sowieso leuk om te lezen met zoveel foto's erbij)!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal