Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen  (gelezen 2987 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefffie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen
« Gepost op: maart 30, 2014, 02:17:24 pm »

Na altijd gekampeerd te hebben in een tent en de afgelopen 2 jaar in een stacaravan willen we toch het kamperen weer oppakken en hebben nu de keuze gemaakt om te gaan kijken voor een vouwwagen omdat dit toch net wat comfortabeler is dan een tent (slapen van de grond). Wij hebben een budget van max 1000,- en zijn met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen onder de 2,5 jaar). Omdat wij geen ervaring hebben met vouwwagens hoor ik graag wat een fijne wagen is voor beginnende kampeerder (met vouwwagen dan). Heeft u een dergelijke wagen in de verkoop dan hoor ik het ook graag. Liefst regio brabant, gelderland, limburg
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2014, 03:38:50 pm »

Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2014, 06:50:33 pm »

Welkom op ons mooie forum.

De keus van een klapper is van verschillende factoren afhankelijk.

Blijf je op een plaats of wil je rondtrekken. Aantal slaap plaatsen.

De link van muis verstrek al veel informatie.

Suc6 met jullie zoek tocht.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Stefffie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Re: Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: maart 31, 2014, 02:13:50 pm »

Bedankt voor de link. We hebben al goed nagedacht wat we willen en belangrijk vinden en dat zijn de volgende zaken.

We willen een tweedehandswagen
Wij zijn met 4 personen (2 volwassen en 2 kleine kinderen, 0 en 2) We willen dus graag dat de kinderen in de wagen zelf kunnen slapen. Met kleine kinderen heb je ook behoorlijk wat spullen bij dus bergruime is ook erg fijn. We rijden ook een station dus daar kunnen we gelukkig ook nog een hoop in kwijt.
Wij willen deze wagen gaan gebruiken voor de zomervakantie en wij zullen voornamelijk in landen kamperen waar het goed weer is
Wij willen niet gaan trekken maar 2 of 3 weken op dezelfde camping staan.

Kunnen jullie op basis hiervan advies geven voor een bepaald merk. Ik ben hier echt helemaal nieuw in dus vind het lastig bij welk merk te beginnen.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: maart 31, 2014, 02:45:09 pm »

Of even komen kijken tijdens het voorjaars weekend in St. Nicolaasga in Friesland, daar staat de VW club dan met ongeveer 40 vouwwagens van allerlei merken en types. Kun je ze allemaal bekijken van binnen en buiten en kun je advies krijgen van de ervarings deskundigen, de gebruikers dus.

Via onderstaande link kun je kijken welke merken /types er allemaal zullen staan.

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=12992.msg171408#msg171408
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Welke tweedehands vouwwagen voor beginnende kampeerders met vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: maart 31, 2014, 08:56:10 pm »

Bedankt voor de link. We hebben al goed nagedacht wat we willen en belangrijk vinden en dat zijn de volgende zaken.

We willen een tweedehandswagen
Wij zijn met 4 personen (2 volwassen en 2 kleine kinderen, 0 en 2) We willen dus graag dat de kinderen in de wagen zelf kunnen slapen. Met kleine kinderen heb je ook behoorlijk wat spullen bij dus bergruime is ook erg fijn. We rijden ook een station dus daar kunnen we gelukkig ook nog een hoop in kwijt.
Wij willen deze wagen gaan gebruiken voor de zomervakantie en wij zullen voornamelijk in landen kamperen waar het goed weer is
Wij willen niet gaan trekken maar 2 of 3 weken op dezelfde camping staan.

Kunnen jullie op basis hiervan advies geven voor een bepaald merk. Ik ben hier echt helemaal nieuw in dus vind het lastig bij welk merk te beginnen.
Roadmaster Family S (ik ben Bevooroordeeld  :#) Ruimte genoeg, eenvoudig op te zetten (niet de snelste), oerdegelijk.
Er zijn meer vouwwagens die aan jullie criteria voldoen, ik zou ook zeggen kom naar St. Nicolaasga  daar kun je veel verschillende vouwwagen bewonderen en met de trotse eigenaren praten.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal