Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aanschaf Camplet  (gelezen 6093 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joos

  • Gast
Re: Aanschaf Camplet
« Reactie #15 Gepost op: december 26, 2015, 09:58:25 pm »

Hoewel wij het geluk hadden al een grote disselbak op onze camp let classic te hebben, kun je er makkelijk voor kiezen zelf de maat disselbak te kopen die je hebben wilt. Ze zijn apart te koop hoor. En onze koelkast voor op reis hebben we een aantal weken geleden gekocht bij de failissementsleegverkoop bij Erica in Zeist. Dat ding past volgens mij in de grote disselbak. En zo niet dan is ons volgende idee: een imperiaal voor op de camp let. Maar vooralsnog denken we de koelkast mee te nemen in de auto. ( gelukkig gaat dat bij ons) Ook vraag ik me af of de koelkast niet gewoon in de vouwwagen zelf past. Moeten we er hoogstens een of twee kussens ( matrasdelen) uit laten en die dan weer ergens anders plaatsen.)
Waarschijnlijk halen we de camp let veel eerder uit de stalling op dan wanneer we gaan reizen om eens te oefenen met de bepakking. Dan houd ik m n camera gereed en jullie hier op de hoogte.
Gelogd

Mathieu76

  • Gast
Re: Aanschaf Camplet
« Reactie #16 Gepost op: december 27, 2015, 07:48:24 am »

wij hebben ook de grote disselbak op one camplet (nieuw) maat is: 56x58x131. Er passen aan een kant 2 groene 5kg gasflessen en dan aan de andere kant een koelbox.
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Aanschaf Camplet
« Reactie #17 Gepost op: december 31, 2015, 06:34:16 pm »

En er past nog veeel meer in de diselbak van camplet.
Daar is ook ergens een topic van te vinden.
Wij stouwen onze bak vol met ditjes en datjes, gasflessen haringen enz.
Onze koelkast, gaat mee in de auto, vinden wij wel handig voor onderweg, we zetten hem zo neer, dat de deksel vanuit de binnenkant geopend kan worden en we onze blikjes drinken kunnen nuttigen ( of iets lekkers)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal