Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Hardtop of zeil?  (gelezen 5973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Hardtop of zeil?
« Reactie #15 Gepost op: september 02, 2016, 02:19:23 pm »

Wij kamperen in NL en verkennen graag   de omgeving per fiets (althans ik, mijn kids koop ik om met een ijsje). Laden/lossen had ik eigenlijk als musthave maar lijkt na jouw bericht een stuk minder belangrijk. Plek om voor de deur te klappen heb ik. CC Country vind ik erg mooi, Jameta ook, met die mooie ronde luifel. 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zie toevallig net: http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m1083724404-zambezi-tenttrailer-met-kindertent.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Hardtop of zeil?
« Reactie #16 Gepost op: september 02, 2016, 10:05:01 pm »

Bedenk bij het openklappen voor laden/lossen wel dat je daarbij droog weer nodig hebt, tenzij je de rrukmte hebt om hem open te laten staan tot hij weer droog is. Wij hebben eenmaal de wagen een paar dagen dicht moeten laten staan voor we hem konden uitladen. Dat was wel uitzonderlijk, maar het gebeurt wel regelmatig dat we een dagje moeten wachten op droog weer. Bij vertrek is het minder een punt omdat je de wagen dan toch uitklapt op de eerste camping.
Gelogd

Kamperfoelie

  • Gast
Re: Hardtop of zeil?
« Reactie #17 Gepost op: september 02, 2016, 10:13:55 pm »

Op de roadmaster family s plaatsen wij 5 fietsen op de harde bak. Bij het openklappen blijven de fietsendragers op de bak, je hoeft ze er niet af te halen.
Heel handig!
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Hardtop of zeil?
« Reactie #18 Gepost op: september 02, 2016, 10:25:38 pm »

Bedenk bij het openklappen voor laden/lossen wel dat je daarbij droog weer nodig hebt, tenzij je de rrukmte hebt om hem open te laten staan tot hij weer droog is. Wij hebben eenmaal de wagen een paar dagen dicht moeten laten staan voor we hem konden uitladen. Dat was wel uitzonderlijk, maar het gebeurt wel regelmatig dat we een dagje moeten wachten op droog weer. Bij vertrek is het minder een punt omdat je de wagen dan toch uitklapt op de eerste camping.

Zeker waar, wij vinden het ook het grootste nadeel. Woog voor ons echter niet op tegen de vele voordelen van de ccc.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal