Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Wonderlijk eigenlijk dat zoiets niet af fabriek al is ingebouwd. Pieken van 24 tot 30A zullen op veel campings een issue zijn. Ik neem aan dat Holtkamper daar ook over had kunnen/heeft nagedacht.
zie ik het goed dat de groene connector is doorverbonden?
Die flapjes met klittenband (Wat een ellende is dat)
de huidige Windforce oplossing van HK met 1 ventilatorlinks achterin zie je de frequentieregelaar / softstarter
In de versie van nu zit die mooi in de bodem weggewerkt.
Denk zelf dat dit een eerste versie was.Onze 2020 versie is mooi weggewerkt en heeft een mooiere ventilator systeem
Nope, dit is de nieuwste. Zit ook zo in de nieuwere Aero’s.
Af fabriek is de groene connector inderdaad doorverbonden, tenminste, dat was bij mijn exemplaar het geval. Dat maakt het ook erg logisch en simpel om de softstart achter de KAKU schakelaar te zetten.Ik heb nog geen mooie behuizingen bij ali gezocht; ze leveren wel koellichamen, maar ik heb die nog niet nodig gevonden. Waar ik zelf aan zit te denken om het echt netjes te maken is iets als een mini installatie/verdeelkast te pakken, de stroom die de wagen in komt daarin verdelen achter een eigen B-karakteristiek 6A aardlekautomaat, de KAKU stekkers door een inbouwschakelaar te vervangen (denk zelf aan https://klikaanklikuit.nl/product/inbouwschakelaar-2-in-1/), en de ventilatoren en softstarters direkt met draad te verbinden; dat levert net weer wat ruimte op tussen de ventilatoren, en maakt het geheel iets minder kwetsbaar. Maar dat is een projectje voor na het zomerkamperen.