Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camp-let 2018  (gelezen 2237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Camp-let 2018
« Gepost op: december 30, 2017, 09:44:13 am »

Een regenachtige ochtend in de kerstvakantie. Met de Top2000 op de radio eens wat vouwwagensites bekeken op zoek naar nieuws.

Bij Camp-let zijn er een aantal kleine wijzigingen te melden t.o.v. afgelopen jaar. Volgens mij heb ik die nog niet voorbij zien komen op dit forum.

De website is vernieuwd en nu geïntegreerd in de site van Isabella. (https://www.isabella.net/nl/camp-let)

Ook zijn alle modellen nu zonder keuken te krijgen. Dat kon al, maar is nu prominenter geplaatst.

En als extraatje, niet te vergeten natuurlijk, je krijgt nu sleutels bij het disselslot, wow! ;-)

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Camp-let 2018
« Reactie #1 Gepost op: december 30, 2017, 10:14:45 am »

Dit is een flut disselslot. Met een tang is het hangslot door te knippen, en kan het slot worden verwijdert. Ik betwijfel of dit een door verzekeringsmaatschappijen goedgekeurd slot is. Bij een goedgekeurd slot kan je niet bij het hangslot komen.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Camp-let 2018
« Reactie #2 Gepost op: december 30, 2017, 11:00:34 am »

Waarschijnlijk werden de sleutels er daarom niet bijgeleverd. :)23]:)23]


Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.018
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Camp-let 2018
« Reactie #3 Gepost op: december 31, 2017, 11:10:06 am »


En als extraatje, niet te vergeten natuurlijk, je krijgt nu sleutels bij het disselslot, wow! ;-)

Nou, dat was met die Camplet die ik van een vaag figuur achter het station gekocht had anders helemaal niet zo vanzelfsprekend...  :O
Gelogd

annesuus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 53
  • Merk Vouwwagen: Camplet
Re: Camp-let 2018
« Reactie #4 Gepost op: januari 01, 2018, 12:09:40 pm »

Ik zag laatste ook een nieuwe feature, die ik niet eerder had gezien. Een metalen opbergbak ingebouwd onder de wagenbak. Ik zag het in deze MP advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1239238347
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.018
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Camp-let 2018
« Reactie #5 Gepost op: januari 01, 2018, 03:07:02 pm »

Ik zag laatste ook een nieuwe feature, die ik niet eerder had gezien. Een metalen opbergbak ingebouwd onder de wagenbak. Ik zag het in deze MP advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1239238347

Ken ik inderdaad ook niet. Benieuwd hoe ze dat dan oplossen met het reservewiel. Of zou dat dan niet mogelijk zijn icm met die bak?
Gelogd

annesuus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 53
  • Merk Vouwwagen: Camplet
Re: Camp-let 2018
« Reactie #6 Gepost op: januari 01, 2018, 03:11:30 pm »

Ken ik inderdaad ook niet. Benieuwd hoe ze dat dan oplossen met het reservewiel. Of zou dat dan niet mogelijk zijn icm met die bak?

Oh ja goed punt. Nog niet aan gedacht. Die past dan niet lijkt me.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Camp-let 2018
« Reactie #7 Gepost op: januari 01, 2018, 06:37:47 pm »

Die opbergruimte staat ook niet op de website. De camp let van de advertentie betreft een showmodel bij een dealer, dan zou ik verwachten dat Camp let dit zelf aanbied.


Ik ben benieuwd of Camp let nog met echte vernieuwing komt (lees meer opbergruimte en iets van een pack&go systeem).
Gelogd

annesuus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 53
  • Merk Vouwwagen: Camplet
Re: Camp-let 2018
« Reactie #8 Gepost op: januari 01, 2018, 07:01:34 pm »

Die opbergruimte staat ook niet op de website. De camp let van de advertentie betreft een showmodel bij een dealer, dan zou ik verwachten dat Camp let dit zelf aanbied.


Ik ben benieuwd of Camp let nog met echte vernieuwing komt (lees meer opbergruimte en iets van een pack&go systeem).

Ja ik zat ook al te denken in de richting van een handige vouwwageneigenaar die de bergruimte erin had gemaakt. Maar het is een advertentie van een dealer en van een showmodel, dus lijkt een officiële Camplet feature te zijn toch. Het staat ook niet in de folder die wij van de zomer bij een dealer ophaalden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal