Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?  (gelezen 4352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #45 Gepost op: februari 25, 2018, 09:11:04 pm »

Er zijn zat kampeerplaatsen die voldoende ruimte bieden. Daar kun je met boeken rekening mee houden. Anders kon half kamperend Nederland zijn kampeermiddel niet kwijt. Daar zou ik de keus van mijn kampeermiddel niet vanaf laten hangen. Als je iets mooi vind en het past bij je situatie, gewoon doen.  O0

Verdiep je eens in All Seasonstentdoek, het bestaat al jaren en is niet net nieuw op de markt.

In principe heb je wel gelijk, maar toch zou ik graag wat flexibeler zijn, zodat ik op een kleinere campingplaats (bijv italie) ook terecht kan. Het zou mooi zijn als je flexibel kan zijn met de grootte van de voortent. Daarom toch geen chamonix voor ons. (Op de campingplaats van bovenstaande post zou de chamonix ook niet passen met voortent)
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #46 Gepost op: februari 25, 2018, 09:55:37 pm »

Succes met je keuze! Zo te horen krijg je al een duidelijker beeld van wat je wel of niet wilt.
Gelogd

Jimmymichiels

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 506
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panema up 2022
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #47 Gepost op: februari 26, 2018, 08:13:42 am »

Er zijn zat kampeerplaatsen die voldoende ruimte bieden. Daar kun je met boeken rekening mee houden. Anders kon half kamperend Nederland zijn kampeermiddel niet kwijt. Daar zou ik de keus van mijn kampeermiddel niet vanaf laten hangen. Als je iets mooi vind en het past bij je situatie, gewoon doen.  O0

Verdiep je eens in All Seasonstentdoek, het bestaat al jaren en is niet net nieuw op de markt.
Spanje en italie moet je toch oppassen.
Camping waar wij vorig jaar stonden waren grote dure luxeplaatsen.
Helaas waren die in een mum van tijd uitverkocht.
Veel plaats in de vw is natuurlijk ook leuk...
Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #48 Gepost op: februari 26, 2018, 02:12:51 pm »

Er zijn zat kampeerplaatsen die voldoende ruimte bieden. Daar kun je met boeken rekening mee houden. Anders kon half kamperend Nederland zijn kampeermiddel niet kwijt. Daar zou ik de keus van mijn kampeermiddel niet vanaf laten hangen. Als je iets mooi vind en het past bij je situatie, gewoon doen.  O0

Verdiep je eens in All Seasonstentdoek, het bestaat al jaren en is niet net nieuw op de markt.

All Seasondoek opzich lijkt me wel ok. Of het bij deze vouwwagen ook genoeg ventileert is mijn vraag eigenlijk. :? Maargoed dat zullen we denk ik moeten ondervinden. Opzich is de Raclet Safari (van katoen) ook nog steeds een (mindere) optie.

Begreep dat je bij de Wit een cadeaubon kan krijgen van zo'n honderdvijftig euro om in de winkel te besteden als "korting" op de aanschaf vouwwagen a €10.298. Is dit redelijk? Ik ben niet zo'n afdinger van mezelf. :N
Gelogd

JelleKaptein

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #49 Gepost op: februari 26, 2018, 02:32:26 pm »

Afdingen is afhankelijk van heel veel factoren. Wat is de prijs? Wat is de marge? Hoe graag wil jij het hebben. Hoe graag willen anderen het hebben. Hoeveel is er al verkocht? Kan de verkoper nog een bonus verdienen? Wil je de vouwwagen volgende week of volgend jaar hebben? En zo nog wel een paar dingen.

Het is heel lastig om voor anderen te bepalen wanneer zij tevreden moeten zijn. Ik kon bij de aanschaf van mijn vouwwagen weinig onderhandelen. Er zijn weinig jonge tweedehandsen en veel mensen die er een willen hebben.

Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #50 Gepost op: maart 03, 2018, 04:26:24 pm »

We zijn eruit. We hebben de Suncruiser besteld!! :> :> De gok van all-season materiaal maar genomen. Is het niks voor ons dan verkopen we hem wel weer :J
Voor nu helemaal zin in, in april halen we hem op 8)

Allemaal bedankt voor het meedenken!!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #51 Gepost op: maart 03, 2018, 05:11:34 pm »

Wat leuk, gefeliciteerd!! 
Gelogd

muis

  • Gast
Re: welke vouwwagen voldoet aan mijn eisen?
« Reactie #52 Gepost op: maart 06, 2018, 11:49:41 am »

Veel plezier alvast :>
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal