Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let  (gelezen 1102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john1965

  • Gast
kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Gepost op: augustus 09, 2018, 04:40:28 pm »

Hallo beste Camp-Let vrienden,ik zoek enkele maten van de kantelbeugel voor een Camp-Let Apollo uit 1996. (dus niet de kantelbeugel van de modellen vannaf 2000 die rechtstreeks op de vierkante middenas bevestigd word !) De beugel maak ik zelf,daar €140,- voor deze beugel wel idioot hoog gegrepen is vindt ik .................

 1: afstand tussen de 2 wieltjes,gemeten van middelpunt wielletje - loopvlak tot middelpunt andere wielletje - loopvlak.
 2: diameter van de 2 wielletjes.
 3: afstand gemeten van imperialsteun naar middelpunt wielletje - loopvlak.

Zie foto.

Gaarne zsm daar de Apollo morgen gehaald wordt en in voortuin komt te staan,maar de woningverhuurder vind het geen gezicht ga ik vanuit ............ en ik wil hem dus zsm via het gangpad naar de achtertuin verhuizen.

bvd,John uit Heerlen
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.018
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2018, 06:44:12 pm »

Wij zijn nog een paar dagen onderweg, maar mocht er niet gereageerd worden, kan ik je over een paar dagen alle maten geven. Ook onder de neus wil je trouwens iets met wielen hebben, ik heb daar een plank met wielen voor met een sjorband rondom de neus van de wagen wordt vastgezet.
Gelogd

john1965

  • Gast
Re: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2018, 06:48:51 pm »

Hallo Sander ,ik heb inmiddels de gegevens: 59,5cm afstand van de wieltjes / steek van de velg 100mm / wieldoorsnede 75mm.

Bedankt !

John
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.018
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2018, 08:20:29 pm »

Top, als je meer wil/moet weten, laat maar horen!  Ik heb er overigens een jaar of 5 geleden twee gekocht voor 50 euro per stuk. Op marktplaats staan ze geregeld.
Gelogd

john1965

  • Gast
Re: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2018, 08:57:41 pm »

Hallo Sander,ja er staat nu ook een op MP maar ik heb genoeg koker metalen en wielletjes liggen en maak er zelf  een.

Ik krijg de topic  niet verwijderd,vrij ingewikkeld moet ik zeggen,en als ik bij mijn berichten kijk zie ik ook niets staan,terwijl jij wel al enkele malen gereageerd hebt.......

p.s. zijn de 2 stoffen slaapcabines en ook het gehele tentdoek zonder te moeten knippen oid te verwijderen? (er zijn op 2 plekjes de ritsen / naden wat los en die wil ik repareren.

John
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.018
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2018, 09:18:22 pm »

Ja, slaapcabines hangen er los in aan wat elastieken, de tentstokken zitten vast in kokers met ritsen en de tent zelf zit aan de bak vast met een veter in een profiel, zelfde systeem als een voortent aan een caravan. Geen gereedschap nodig, hooguit sleutel 17 om buizen van de bak los te schroeven.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: kantelbeugels / rolbeugels voor Camp Let
« Reactie #6 Gepost op: augustus 12, 2018, 12:33:10 pm »

Je kunt topics idd niet zelf verwijderen,  bij mijn berichten staan pb's die je ontvangen hebt.
Je kunt kiezen voor een notificatie of via 'Toon nieuwe reacties op jouw berichten' links bovenin
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal