Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gezocht snelklapper.  (gelezen 1691 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Suubjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Geen
Gezocht snelklapper.
« Gepost op: april 23, 2022, 09:24:48 am »

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een2ehands vouwwagen waarmee ik met mijn zoontjes op vakantie kan.
Hij moet snel op te zetten zijn. In goede staat verkerende en hoeft niet uitzonderlijkgroot te zijn. De jongens slapen ineens  tentje, maar moeten wel.met zijn drie evt in de voortent kunnen zitten. Liefst met keuken, fietsendrager en disselbak of bergruimte onder het bed. Wie heeft er een tip of verkoopt zijn vouwwagen zelf.  Hoop er nog jaren mee weg te kunnen.  Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet Barry.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.173
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2022, 11:56:13 am »

Weet niet welke prijsklassen je zoekt.
Maar de te koop onderdeel heb je vast al gezien.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 861
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2022, 01:37:16 pm »

Of kijk hier eens;   https://www.caravans.nl/vouwwagen/


En uiteraard marktplaats e.d.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Suubjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2022, 06:30:58 pm »

Uiteraard hou MP e.d. goed in de gaten. Maar kan het op de een of andere manier nog niet echt vinden daar. Wel 2x net te laat voor eentje, maar dacht wie weet hier wel. Zit toch wat meer kennis en ervaring over de gehele linie  😉 budget is ongeveer 5000/6000, maar een goede wat oudere voor minder is ook perfect. Alles hangt en valt natuurlijk met de staat/bouwjaar/prijs.
« Laatst bewerkt op: april 23, 2022, 06:43:59 pm door Suubjes »
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 861
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2022, 08:01:38 pm »

Ja, campers, caravans en vouwwagens gaan als zoete broodjes over de toonbank.
Je moet er direct bij zijn als er één te koop staat.


Heb je hier al gekeken?  https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?board=41.0


Succes met zoeken.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.173
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2022, 08:28:18 pm »

Ben je er al uit welke merken je voorkeuren hebben??
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #6 Gepost op: april 23, 2022, 08:38:11 pm »

Uiteraard hou MP e.d. goed in de gaten. Maar kan het op de een of andere manier nog niet echt vinden daar. Wel 2x net te laat voor eentje, maar dacht wie weet hier wel. Zit toch wat meer kennis en ervaring over de gehele linie  😉 budget is ongeveer 5000/6000, maar een goede wat oudere voor minder is ook perfect. Alles hangt en valt natuurlijk met de staat/bouwjaar/prijs.

kijk hier eens, is van een goede bekende van het forum, een nette onderhouden Holtkamper Cocoon uir 2007

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=26977.0
Gelogd

Suubjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #7 Gepost op: april 23, 2022, 10:32:51 pm »

Waar ik net naast greep, dat waren een camplet savanne en een combi camp(iets oudere met tent uit 2015) ook de tago settler is op zich leuke wagen qua vorm en  formaat maar is hij kwalitatief ook goed genoeg? Alles heeft zijn voor en nadelen en beslis niet omdat het snel gaat waardoor er wel eens mis word gegrepen. Mis trouwens een aantal jaren in de camplet serie, of ouder of nieuw, er tussenin is er bijna niet. Maar blijft heerlijk zo'n zoektocht dat dan weer wel.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #8 Gepost op: april 23, 2022, 10:47:51 pm »

Waar ik net naast greep, dat waren een camplet savanne en een combi camp(iets oudere met tent uit 2015) ook de tago settler is op zich leuke wagen qua vorm en  formaat maar is hij kwalitatief ook goed genoeg? Alles heeft zijn voor en nadelen en beslis niet omdat het snel gaat waardoor er wel eens mis word gegrepen. Mis trouwens een aantal jaren in de camplet serie, of ouder of nieuw, er tussenin is er bijna niet. Maar blijft heerlijk zo'n zoektocht dat dan weer wel.
Kijk even bij vouwwagen noordbergum daar staan vaak tweedehands Camp-Let op en die kun je reserveren volgens mij

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelogd

Markvv

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 36
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper cocoon modulair
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #9 Gepost op: april 24, 2022, 08:26:27 am »

Op Facebook zijn ook wel een aantal groepen waar vouwwagens in verkocht worden.
Ik zag dat je bij die camplet savanne de bagage op bed moet gooien?
Ik zou zelf dan even doorzoeken naar vouwwagen met bagageruimte onder het bed.
Dan kun je de bagage mooi laten liggen.
Gelogd

Suubjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #10 Gepost op: april 24, 2022, 08:44:52 am »

Ja die heeft niet veel bergruimte idd in de wagen. Dat is dan ook steeds wel even de afweging wat is praktisch en wat niet en zo proberen bij de juiste uit te komen. Eerder voordat ik alleen met de jongens was zelf een teunttt4 gehad (was van dorema) die had lekker veel ruimte onder het bed, alleen niet geschikt om alleen op te zetten maar nu ook weer iets minder ruimte nodig. Misschien toch maar eens facebook nemen als daar ook van alles word aangeboden.
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 861
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #11 Gepost op: april 24, 2022, 09:09:46 am »

Wij hebben 10 jaar een  GerjakTago Settler gehad. Wij vonden dit een hele fijne wagen. Snel op te zetten, en een goede kwaliteit.
Een beetje beheerst met de spullen omgegaan, waardoor de wagen na 10 jaar nog als nieuw was.
Het enige nadeel vonden wij de zware keuken. Die hebben wij 1x van de wagen afgehaald, de jaren daarna lieten we deze aan de wagen zitten.


Wij hadden de Crossing, dit is de wagen met het zandkleurige All Season doek. Die vonden wij (persoonlijk)  mooier dan de andere Settlers.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #12 Gepost op: april 27, 2022, 06:11:25 pm »

Waar ik net naast greep, dat waren een camplet savanne en een combi camp(iets oudere met tent uit 2015) ook de tago settler is op zich leuke wagen qua vorm en  formaat maar is hij kwalitatief ook goed genoeg? Alles heeft zijn voor en nadelen en beslis niet omdat het snel gaat waardoor er wel eens mis word gegrepen. Mis trouwens een aantal jaren in de camplet serie, of ouder of nieuw, er tussenin is er bijna niet. Maar blijft heerlijk zo'n zoektocht dat dan weer wel.

Ik heb een Savanne gehad, prima alleen op te zetten. Maar kan echt maar weinig bagage in vond ik. Nu een combi camp, ook heel makkelijk alleen op te zetten en een stuk meer bagageruimte (hangt wel van het bouwjaar af).
Gelogd

Suubjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #13 Gepost op: april 28, 2022, 12:39:14 pm »

Ik heb een Savanne gehad, prima alleen op te zetten. Maar kan echt maar weinig bagage in vond ik. Nu een combi camp, ook heel makkelijk alleen op te zetten en een stuk meer bagageruimte (hangt wel van het bouwjaar af).

Dank Nadine voor deze info. Dan valt deze denk ik toch wel af. En zoals je zei combi camp verschilt nogal. Het is een leuke zoektocht maar ook wel een lastige. Beetje ruimte is wel handig om te hebben! De één heeft dit weer in zijn voordeel en de ander dat. Nu nog de ideale  😉
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 421
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Gezocht snelklapper.
« Reactie #14 Gepost op: april 28, 2022, 01:19:54 pm »

Ik heb een Savanne gehad, prima alleen op te zetten. Maar kan echt maar weinig bagage in vond ik. Nu een combi camp, ook heel makkelijk alleen op te zetten en een stuk meer bagageruimte (hangt wel van het bouwjaar af).

Ik heb ook een Savanne gehad.

Na 1 vakantie weer verkocht vanwege de zeer beperkte ruimte voor bagage en dergelijke
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal