Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: gezocht instructieboekje walker valiant 1979  (gelezen 8065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #15 Gepost op: juni 22, 2012, 08:16:40 pm »

zo een hebben wij ook gehad appelgroen en wij zijn  er met 5 mensen mee op vakantie geweest ideaal
 :> :>
Gelogd

gre64

  • Gast
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #16 Gepost op: juni 23, 2012, 12:33:53 am »

bedankt voor het inscannen frans  KK alleen kan ik het niet lezen, en krijg het helaas ook niet groter met inzoomen in mijn windows photo editor....was even benieuwd hoe het zit met de slaapindeling. klopt het dat er 1 klep inzit waar 2 personen kunnen slapen? en in het bakje kunnen daar ook nog 2 slapen of kun je geen bed maken van de bankjes? denk dat er dan nog 2 onder de klep kunnen....
wellicht weet jij meer.

enne de ruil gaat door hoor; 8 juli ga ik mijn ak omruilen voor deze gave vouwwagen; kan bijna niet meer wachten; en daarna ga ik erop toosten met een  W:

Sterkte met je rug; heel vervelend, rugpijn is geen pretje....hoop dat je snel weer opknapt, kun je als het weer wat meewerkt je wagen lekker gaan opzetten!
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #17 Gepost op: juni 23, 2012, 09:22:02 am »

onder de klep kan je een slaaptentje kwijt waar 2 mensen in kunnen en de bak zou je wel kunnen ombouwen als je en plank maakt maar dan gaat het heel moeilijk worden om in je bed op de klep te komen je zou wel en kleinkind in de breedte van de bak laten slapen door en smalle plank tussen de bankjes te maken en en stuk fome tussen te leggen
Gelogd

gre64

  • Gast
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #18 Gepost op: juni 23, 2012, 10:47:05 am »

Goeiemorgen Casper; ik hoor al dat er genoeg mogelijkheden zijn; denk dat ik voor jou idee ga met een plank (of misschien tafeltje wat ingeklapt kan worden, net als bij een caravan) en dat de kinderen in de breedte kunnen slapen. Onder de plank slapen vind ik altijd een beetje eng; ik houd dit liever als opbergruimte.
Bedankt voor de tip hoor; dat wordt dus een klein klusje, is zo gepiept.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #19 Gepost op: juni 23, 2012, 09:32:11 pm »

In het zitgedeelte kan je de bankjes platleggen. De zittingen schuiven dan naar binnen, de rugleuning ligt plat en de kussens gebruik je als matras. Daar kunnen dan 2 personen slapen, met ruimte tussen de bedden. Op het deksel kunnen er twee (met matras uit 1 stuk) en onder de deksel kan,zoals gezegd, een slaaptent voor 2 kinderen gehangen worden. En daar heb ik als kind heel wat nachtjes doorgebracht. Over de stevigheid hoef je je geen zorgen te maken, dat zakt niet in.
Gelogd

langefrans1

  • Gast
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #20 Gepost op: juni 26, 2012, 01:55:45 pm »

gre64

 W: op je toekomstige ruil

als het weer het toe laat gaan we proberen op de valiant van het weekend op te  zetten .

ook om te kijken wat   ik eigelijk gekocht heb    :) :):H :H :H.

ik heb hem nl gekocht terwijl hij dicht zat.

zal dan wat foto's maken ook van de indeling.
Gelogd

langefrans1

  • Gast
Re: gezocht instructieboekje walker valiant 1979
« Reactie #21 Gepost op: juli 29, 2012, 09:25:10 pm »

zijn een paar dagen weg geweest  , was bloedverziekend heet.
vw open gedaan  en gezocht   was ff lastig 

zag een tent    3x luifel  en voortent   :> :> :>  hij is dus compleet   .

alleen nu zoeken wat hoort waar???  eerst even  KK KK KK en  bier bier bier bier bier.

 heb ik hem helemaal staan  , denk je ?? staat die achterste voren  ::) ::)

en kregen op de laatste dag nog even als extra bonus , een storm en volop regen om de vw op lekkage te testen :> :>.

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal