Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: tenttrailer????  (gelezen 5779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #15 Gepost op: mei 10, 2012, 09:40:28 pm »

Heb jij wel eens een of met een vouwagen binnengekampeerd? ik richt me ook meer op het buitenleven...met de RM..
Denk dat iedere kampeerder dat doet :P

Vroeger hadden mijn ouders een kermit de kikker groene vouwwagen...geweldig ding is dat!
Niet iedereen zit altijd buiten of onder de luifel (dwz ook met kou en regen) valt mij vaak op dat vnl mensen met caravans gauw hun voortent en uiteindelijk hun caravan induiken, zodra de schemer invalt en het het kouder begint te worden.

Maar eh....als ik dus diegene ben met het enige  domme antwoord.....sorry....ben niet dom :-(.... Geef alleen mijn visie! Dat mag toch?...aart kok verkoopt idd ook vouwwagens en tenttrailers, ben het er wel mee eens dat er een vage scheidingslijn is tussen die 2 types.....feit blijft dat iedereen met een bakkie met 2 wielen  achter de auto rijdt.....wat het ook wezen mag!
Gelogd

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #16 Gepost op: mei 10, 2012, 09:41:40 pm »

Ik vind de franse benaming altijd nog de leukste: tente roulotte!!
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #17 Gepost op: mei 10, 2012, 09:46:20 pm »

Vroeger hadden mijn ouders een kermit de kikker groene vouwwagen...geweldig ding is dat!
Niet iedereen zit altijd buiten of onder de luifel (dwz ook met kou en regen) valt mij vaak op dat vnl mensen met caravans gauw hun voortent en uiteindelijk hun caravan induiken, zodra de schemer invalt en het het kouder begint te worden.

Maar eh....als ik dus diegene ben met het enige  domme antwoord.....sorry....ben niet dom :-(.... Geef alleen mijn visie! Dat mag toch?...aart kok verkoopt idd ook vouwwagens en tenttrailers, ben het er wel mee eens dat er een vage scheidingslijn is tussen die 2 types.....feit blijft dat iedereen met een bakkie met 2 wielen  achter de auto rijdt.....wat het ook wezen mag!

Denk ook niet dat dat op jouw antwoord sloeg? Ik begrijp ook goed wat je bedoelt: de caravan van veel kampeerders en ook sommige klapkarren staan inderdaad buiten maar dat is dan ook het enige wat 'buiten' is. Wij zitten met de klapkar ook iets eerder 'binnen' dan vroeger, maar in de 15 jaar dat wij de Albatros hadden hebben wij exact drie avonden ?n de tent gezeten: één keer voor de nieuwigheid, één keer omdat de kinderen dat eens leuk vonden en één keer vanwege een muggenplaag. Voor de rest altijd onder de varioluifel  O0
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #18 Gepost op: mei 10, 2012, 09:46:42 pm »

nee das geen optie een Franse naam :N
Gelogd

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #19 Gepost op: mei 10, 2012, 10:14:01 pm »

We kunnen niet eens binnenzitten ;-) , ja kan wel, maar dan wordt de jongste snel wakker. Nu zitten we altijd onder de luifel.met langere vakanties ritsen we wel de voorwanden ervoor, maar alleen bij echt veel regen, anders gebruiken we ze als luifelverlenger....
En ik herken je posting wel: wij hebben ook een albatros gehad en slechts 1 x binnen gezeten met een dag regen en een klein kruipend kind (zonder stoelen en tafels, dus lekker op de grond)
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #20 Gepost op: mei 10, 2012, 10:19:07 pm »


Maar eh....als ik dus diegene ben met het enige  domme antwoord.....sorry....ben niet dom :-(.... Geef alleen mijn visie! Dat mag toch?...aart kok verkoopt idd ook vouwwagens en tenttrailers, ben het er wel mee eens dat er een vage scheidingslijn is tussen die 2 types.....feit blijft dat iedereen met een bakkie met 2 wielen  achter de auto rijdt.....wat het ook wezen mag!
duh...jij bentr echt niet dom..en stelt zeker geen domme vragen...ik trigger alleen wat mensen om te reageren.. en post tegeliojk mijn eigen mening/vsie
Gelogd

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #21 Gepost op: mei 10, 2012, 10:55:15 pm »

Fieuw....gelukkig maar ;-)
Hou wel van een discussie hoor :-)
Het verschil tussen die 2 blijft vaag, maar er blijft wel een verschil....maar wat???
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #22 Gepost op: mei 10, 2012, 10:57:18 pm »

Fieuw....gelukkig maar ;-)
Hou wel van een discussie hoor :-)
Het verschil tussen die 2 blijft vaag, maar er blijft wel een verschil....maar wat???
he verschil maak jezelf
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: tenttrailer????
« Reactie #23 Gepost op: mei 10, 2012, 10:58:01 pm »

duh...jij bentr echt niet dom..en stelt zeker geen domme vragen...ik trigger alleen wat mensen om te reageren.. en post tegeliojk mijn eigen mening/vsie
Proost Richard  bier ........  Of ligt het aan je toetsenbord ?     :P
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: tenttrailer????
« Reactie #24 Gepost op: mei 10, 2012, 11:03:11 pm »

Wij hebben een vouwwagen maar ook wij leven het liefst buiten onder de luifel. Daar zit ik nu ook en we hebben hier net een onweer en hoosbuien gehad! Overigens ben ik het niet helemaal eens met de beredenering dat een vouwwagen een vierkante bungalowtent achtige look heeft, daarom hebben wij juist gekozen voor de Columbia omdat we dat niet wilden...
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Dammetje

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #25 Gepost op: mei 10, 2012, 11:06:48 pm »

Op de Klapper dan maar!??
Gelogd

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #26 Gepost op: mei 10, 2012, 11:07:01 pm »

Nee, klopt:was een beetje kort door de bocht...excuus

Maar eh...respect dat je nu onder de luifel zit! Het gaat hier op het moment behoorlijk tekeer! Ik had wel hetzelfde gedaan, maar fijn is anders!
Gelogd

annsophiec

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #27 Gepost op: mei 10, 2012, 11:09:42 pm »

Dat ons grootste probleem bij vouwwagens: zo groot! We willen een vouwwagen omwille van het betere bed en opzetgemak maar ze lijken allemaal zo groot!
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #28 Gepost op: mei 11, 2012, 06:41:04 am »

@ Bensi...via touchscreen van de telefoon is lastig type... :( te klein scherm en te dikke vingers :#
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #29 Gepost op: mei 11, 2012, 02:36:29 pm »

Dat ons grootste probleem bij vouwwagens: zo groot! We willen een vouwwagen omwille van het betere bed en opzetgemak maar ze lijken allemaal zo groot!
Wat bedoel je met groot?
Onze HK Spacer is ongeveer opengeklapt 5 meter op 5 meter. Zo heel groot is dit niet. Wil je de voortent niet opzetten maar alleen het slaapdeel gebruiken kom je met 5 X 2 meter toe. Niet echt groot in mijn ogen. Als je begint uit te bouwen, tja dan kan je ver gaan. Maar jullie zijn maar met z'n twee dus waarom zou je voor een grote vouwwagen gaan.
By the way: vanaf nu heb ik een tenttrailer  :# a
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal