Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?  (gelezen 2794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nanook24

  • Gast
Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Gepost op: augustus 12, 2014, 02:14:44 pm »

Misschien is er hier iemand die ons kan helpen.

Enkele weken geleden kochten wij voor een zacht prijsje een Jamet Arizona uit (waarschijnlijk 1990)

Na 1 weekend kamperen blijkt dat het tentdoek van de voortent behoorlijk gaar is. Mijn man trok met het sluiten van de deur van de voortent een flinke scheur in het doek tussen de deur en het raam. :(

Ondanks dat de verkoper bij aankoop aangaf dat hij ook niet wist hoe de staat van de vouwwagen was maar dat we terug mochten  komen als het niks zou blijken te zijn worden we nu keihard uitgelachen en moeten we het maar uitzoeken.

Op zoek naar een oplossing vond ik op Marktplaats een losse voortent voor de Jamet Canyon. Weet iemand of deze qua afmetingen past op het buizenframe van de Arizona? Dan zou ons voortent probleem opgelost zijn.

 :o Ik geloof dat ik in het verkeerde subforum heb gepost. Zou een moderator het misschin kunnen verplaatsen?
« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2014, 02:24:06 pm door Nanook24 »
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2014, 03:24:04 pm »

Voortent kan je vervangen door een tentenboer een nieuwe te laten maken maar dat is economisch niet rendabel.
Een voortent van een ander type Jamet gaat niet passen, en als er te veel verschil in het bouwjaar zit misschien ook al niet.
Sterkte.....
Gelogd

Nanook24

  • Gast
Re: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2014, 03:38:36 pm »

Ik kreeg zowaar net een mail n.a.v. mijn klacht bij de verkoper dat ze ons willen bellen om met een passende oplossing te komen.  :nl

Nu alleen duimen dat die oplossing niet alleen in hun voordeel is...
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 12, 2014, 03:54:13 pm »

dat zijn betere berichten.
Ik heb destijds bij de aanschaf van onze 2e hands arizona een standaard verkoopcontract van de ANWB ingevuld met de verkopende partij, daarin werden ook zaken over bekende (verholpen) euvels vermeld, en bij gebreken die bij de evrkoper bekend hadden kunnen/moeten zijn zou ik ook aanspraak kunnen maken op herstel of iets dergelijks....
Onze luifel paste niet op het frame, maar dat was bekend, daar hebben we gewoon een neuwe (niet Jamet maar van een tentenboer) voor gekocht. Bij een voortent ligt dat lastiger.
Wel hebben we inmiddels de ritsen van de voortent laten vervangen (deur) dat kostte €60 per meter.
Gelogd

Nanook24

  • Gast
Re: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 12, 2014, 04:58:37 pm »

De verkoper was bij ons een kampeer en caravan handel. Ik vertrouwde onterecht op de goede naam. Volgende keer komt er dus echt iets zwart op wit te staan voor aanschaf!
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 18, 2014, 03:11:33 pm »

dat is balen, is er een geschillencommissie? probeer anders de ANWB eens te bellen, die kunnen misschien ook helpen.
Gelogd

bert m

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 181
  • CC Valley
Re: Past voortent Jamet Canyon op Arizona?
« Reactie #6 Gepost op: augustus 18, 2014, 04:22:13 pm »

De verkoper was bij ons een kampeer en caravan handel. Ik vertrouwde onterecht op de goede naam. Volgende keer komt er dus echt iets zwart op wit te staan voor aanschaf!

Is altijd verstandig, hoe goed iemand ook aangeschreven staat. Een bonafide verkoper zal hier geen enkel probleem mee hebben.

dat is balen, is er een geschillencommissie? probeer anders de ANWB eens te bellen, die kunnen misschien ook helpen.

Garantie voor een conversatie in de trant van: "Dás wel" "Nee hoor dat hebben we nooit toegezegd" "wel waar hoor" Nou ik kan het me niet voorstellen anders had ik het zeker nog geweten"        I:
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal