Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Oceane 240 stokken vraag  (gelezen 1005 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jospen

  • Gast
Trigano Oceane 240 stokken vraag
« Gepost op: augustus 13, 2018, 09:25:41 am »

Beste mede vouwwagen liefhebbers, een vraagje;

Sta met mn Trigano Oceane 240 in Frankrijk en heb de nodige druppels over mn vouwwagen mogen ontvangen :)
Nu merk ik dat de vouwwagen zelf prima staat en de slaapkabine qua o.a stokken nog steeds prima is.

De stokken van de voortent hebben wel hun beste tijd gehad, de twee op de hoeken zijn bijvoorbeeld al voorzien van buisklemmen omdat de originele oogjes dol zijn.

Ik sta in dubio om of weer iets te investeren of langzaam voor wat anders te gaan kijken.

Nu heb ik een bekende vouwagendealer gemaild, maar wilde het ook graag hier eens vragen;

Is iemand ermee bekend of dat de stokken van deze (oude) Trigano nog leverbaar zijn? Als ik voor een prikkie een voortent  op de kop kan tikken zou dat ook prima zijn (beige/blauw).

Wellicht dat iemand toevallig weet of er (universele) stokken zijn of dat ze van een ander model uitwisselbaar zijn?!

Thanks vh meedenken in ieder geval!

Gr Jospen
Gelogd

Jospen

  • Gast
Re: Trigano Oceane 240 stokken vraag
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2018, 08:14:51 pm »

Mocht iemand er ooit iets aan hebben :) ....

Heb powergrips klemmen gekocht en alle stokken daarvan voorzien. Voor ca 60 euro alle stokken top. Vooralsnog geen nieuwe nodig, indien ik vd aangeschreven dealers een reactie krijg over de originele stokken dan post ik dat resultaat ook nog wel even.

Gr
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Trigano Oceane 240 stokken vraag
« Reactie #2 Gepost op: augustus 17, 2018, 11:32:33 pm »

Rechte stokken zijn het probleem niet,  die kun je universeel vervangen  ( evt op lengte zagen en gaten boren) Het lastige zijn de hoekverbindingen , die zijn niet universeel
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal