Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Cocoon Aero  (gelezen 25350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pvstekelen

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #45 Gepost op: mei 16, 2014, 06:37:45 pm »

Dankje. Maar ik bedoel de hele prijslijst met alle opties. 
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #46 Gepost op: mei 16, 2014, 06:48:12 pm »

Dankje. Maar ik bedoel de hele prijslijst met alle opties.
Die heb ik niet. wel van de standaard Cocoon Aero. Maar daar staat de Easy niet in vermeld. De prijs voor de Easy stond op de pagina waarvan ik je de link stuurde.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

pvstekelen

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #47 Gepost op: mei 16, 2014, 07:08:19 pm »

Yep. Misschien anderen?
Gelogd

HaZee

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 42
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero Membrane Airco MTT
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #48 Gepost op: mei 24, 2014, 12:11:07 am »

(...) De foto op hun site laat zien dat ze de oude achterlichten weer gebruiken op de Cocoon Aero? De problemen met de led-verlichting zijn kennelijk nog niet opgelost?
(...)

Ik heb het inmiddels zelf maar gefixt. Bleek eenvoudiger dan ik dacht! Kost mij nog geen €11,-- en een uurtje werk (paar extra handen kwamen wel erg goed van pas overigens). Ik heb de beschrijving hier op het forum geplaatst met een paar foto's. Link: http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=14068.0
Gelogd

Albertine

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 154
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer refurbished 2015
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #49 Gepost op: mei 26, 2014, 02:59:45 pm »

Dit weekend de nieuwe Aero Easy gezien. Grootste verschil is dat deze wat langer is, waardoor ook het matras niet meer dubbelgevouwen hoeft te worden. In de bak krijg je dan wel de blazers van het windforce systeem. Er werd ons verteld dat de Aero nu ook niet meer zonder windforce geleverd kan worden en dat kon vorig jaar nog wel. Wij hebben 'm dus vorig jaar zonder windforce gekocht. Herkent iemand die op de carvana beurs is geweest dit? Op zich ben ik wel gecharmeerd van de matras die niet meer dubbel hoeft. Mss dat we zelf een los, dunner matras uit een stuk laten maken, waar de buizen van het frame dan gewoon overheen kunnen vouwen....

Dat is mij inderdaad ook verteld. De blazers kunnen er wel uit, de prijs zakt dan 300 euro. Of je het daarvoor moet laten?
Als moeder die vaak alleen met kind gaat kamperen (manlief houd er niet zo van), liever een Aero Easy.
Aan het eind van mijn wensenlijstje (keuken, fietsendrager etc), kom je dan gauw op een forse smak meer uit dan die 14495 euro.
Gelogd

helterec

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #50 Gepost op: mei 28, 2014, 08:38:13 pm »

Wij hebben er ook een zonder windforce gekocht op de beurs vorig jaar! Bevalt keigoed en wij zijn met tweeen en een hond dus ff opzetten geen probleem. De matras is niet zo handig vinden wij. Iemand tips?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #51 Gepost op: juli 16, 2014, 01:44:12 pm »

De aero is idd niet meer te leveren zonder windforce. Jammer.........
De aero is nu de "goedkoopste" vouwwagen van HK die ook afgesloten kan worden (de luifel bedoel ik dan). De spacer/flyer zijn uit het assortiment).
Met de luifel, keuken (ok, wel de duurste, maar scheelt 1000,- euro met de aluminium kist), kindertent en standaard pakket (pack and go etc) kom ik uit op een bedrag van en dikke 21.000 euro. Slik (en nog eens 10x slikken). Had gehoopt dit te redden voor 18.000 euro, maar betwijfel of dit haalbaar/mogelijk is  :N.

Dat windforce systeem had ik er liever niet op gehad (je betaald er uiteindelijk toch voor).

Wat ik me afvraag als ik de prijslijst bekijk.........worden er echt HK vouwwagens gemaakt zonder het wagenpakket (dus zonder het pack and go, matras etc)??? Volgens mij gaan ze er gewoon van uit dat iedereen die optie er bij koopt.......
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #52 Gepost op: juli 16, 2014, 05:22:12 pm »

Wat ik me afvraag als ik de prijslijst bekijk.........worden er echt HK vouwwagens gemaakt zonder het wagenpakket (dus zonder het pack and go, matras etc)??? Volgens mij gaan ze er gewoon van uit dat iedereen die optie er bij koopt.......
Toen wij in het najaar 2012 onze Cocoon XL MTT kochten zat dit allemaal nog in het standaard pakket. Daarna is dit gesplitst, waardoor de wagen dus 1495 euro duurder is geworden.  In de MTT versie zat indertijd naast de Kyte keuken ook nog de fietsendrager inbegrepen.
Onze Cocoon XL MTT met dezelfde accessoires komt op basis van de huidige prijslijst  (zonder korting) 2.990 duurder uit dan wij indertijd (met seizoenskorting) betaald hebben. Dit ondanks dat de accessoires nog steeds gelijk geprijsd zijn.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #53 Gepost op: juli 16, 2014, 05:32:57 pm »

Flinke prijsstijging in 2 jaar tijd................
Ik korting wil ook een korting van 3000,- euro om bij die 18.000 euro te komen  :J maar vrees dat het me niet gaat lukken (en dan is het ook exit HK voor ons........dan toch maar een CCC met alles erop en eraan). Of misschien nog een nieuwe HK flyer die nog ergens in het magazijn staat (maar dan wel met een dikke vette megakorting natuurlijk  8) ).
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #54 Gepost op: juli 16, 2014, 05:42:47 pm »

wil ook een korting van 3000,- euro om bij die 18.000 euro te komen  :J maar vrees dat het me niet gaat lukken (en dan is het ook exit HK voor ons.....
3.000 korting vrees ik ook dat dat niet lukt. Maar ik zou zeggen bespreek het eens, wellicht halen ze alsnog de windforce weg om binnen je budget te komen en je als klant te kunnen behouden.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #55 Gepost op: juli 16, 2014, 05:56:41 pm »

Ja, die windforce is voor ons idd echt een overbodige optie........
We kijken wel wat mogelijk is of niet.............
Gelogd

reneschoonrok

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #56 Gepost op: juli 19, 2014, 11:50:24 am »

Net terug van 3 weken kamperen met onze nieuwe cocoon aero easy en het windforce systeem beviel zeer goed. Geen problemen mee gehad en maakt het opzetten en opruimen lichter. Ook de voortent met de carbon mast maakt het makkelijk om de voortent snel op te zetten. Het weer de beschermhoes passend erom krijgen vonden we nog het meeste werk.

In de keuken hebben we de Ikea led verlichting gemonteerd zoals iemand anders op de site ook heeft gedaan en dat bevalt goed. 
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #57 Gepost op: juli 19, 2014, 06:31:56 pm »

Toen wij in het najaar 2012 onze Cocoon XL MTT kochten zat dit allemaal nog in het standaard pakket. Daarna is dit gesplitst, waardoor de wagen dus 1495 euro duurder is geworden.  In de MTT versie zat indertijd naast de Kyte keuken ook nog de fietsendrager inbegrepen.

Klopt. Wij hebben zelfs kostenloos de fietsendrager geruild tegen de alutec disselbak.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Nieuwe Cocoon Aero
« Reactie #58 Gepost op: juli 19, 2014, 06:48:05 pm »

Wel echt een enorme prijsstijging in 2 jaar tijd he? Fijn voor de mensen die een HK in hun bezit hebben (en 'm dan relatief gunstig gekocht hebben), maar een beetje jammer voor mij natuurlijk............

Naast de HK, wil ik ook nog even een bezoekje brengen aan Heemstede (nu hun vakantie), even kijken of de Zambezi Plus (evt met achtertent) ook nog een goede optie is voor ons (even heel wat anders dan de HK overigens).

Dan heb ik trouwens ook werkelijk alle dealers in NL gehad volgens mij..............
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal