Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper  (gelezen 7249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

familiespaans

  • Gast
Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Gepost op: mei 25, 2015, 05:20:33 pm »

Hallo beste mensen,

onze Kyte gaat binnenkort voor een servicebeurt. We zijn aan het dubben om electra te laten aanbrengen door Holtkamper. Toch wel handig. Is er iemand die dit heeft laten doen en foto's hiervan met ons wil delen plus gebruikerservaringen? Wij gaan de elektra niet zelf aanbrengen. Daarom graag alleen foto's en gebruikerservaringen van de electra door Holtkamper aangebracht.

Alvast hartelijk dank!
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2015, 08:18:00 pm door familiespaans »
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #1 Gepost op: mei 25, 2015, 07:02:47 pm »

Je krijgt naast de koelbox een kastje met 4 wcd's en een 10 Amp. zekering en aardlekschakelaar.
Op het keukenblad links boven aan een dubbele wandcontact doos en onder de wagen een CEE-form aansluiting.
Ik zou het zelf gaan doen maar tot mijn verbazing zat het er in bij aflevering  WW
Als je het niet zelf wil gaan doen is het een hoop geld maar zeker de moeite waard.
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2015, 07:08:11 pm door Diep »
Gelogd

familiespaans

  • Gast
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #2 Gepost op: mei 25, 2015, 08:16:24 pm »

Hele duidelijke foto's, dankjewel!
Gelogd

HaZee

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 42
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero Membrane Airco MTT
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #3 Gepost op: juni 01, 2015, 08:37:39 pm »

Zelf aanpassen achteraf heeft ook voordelen. Zij doen het werk en jij maakt het mooier en handiger  :J
Ik heb de "af-fabriek" wcd's op het aanrecht vervangen door een mooie schuine variant en terwijl de boel toch open lag gelijk aan de achterkant ook 2 wcd's aangesloten:
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #4 Gepost op: juni 01, 2015, 09:31:21 pm »

Die schuine zijn mooi zeg!
Gelogd

Wammus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 121
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte windforce
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #5 Gepost op: juni 01, 2015, 09:34:27 pm »

dat is mooi waar kan je die krijgen
Gelogd

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #6 Gepost op: juni 01, 2015, 09:46:11 pm »

Je krijgt naast de koelbox een kastje met 4 wcd's en een 10 Amp. zekering en aardlekschakelaar.
Op het keukenblad links boven aan een dubbele wandcontact doos en onder de wagen een CEE-form aansluiting.
Ik zou het zelf gaan doen maar tot mijn verbazing zat het er in bij aflevering  WW
Als je het niet zelf wil gaan doen is het een hoop geld maar zeker de moeite waard.

Ik zie dat jullie dezelfde (Ikea JANSJÖ) lampjes in de keuken hebben. Zijn de plankjes bij de Kyte dikker dan onze Cocoon masterclass/kyte keuken?  Ik heb een "kapla" plankje nodig om het knijpertje goed vast te kunnen klemmen namelijk.

Ik heb trouwens de voedingskabel van dit lampje door geknipt en een plug tussen gedaan die ik uit de achterkant van de dubbele wanddoos laat komen om geen wcd kwijt te zijn op mijn keuken.
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #7 Gepost op: juni 01, 2015, 10:02:11 pm »

Ik zie dat jullie dezelfde (Ikea JANSJÖ) lampjes in de keuken hebben. Zijn de plankjes bij de Kyte dikker dan onze Cocoon masterclass/kyte keuken?  Ik heb een "kapla" plankje nodig om het knijpertje goed vast te kunnen klemmen namelijk.

Ik heb trouwens de voedingskabel van dit lampje door geknipt en een plug tussen gedaan die ik uit de achterkant van de dubbele wanddoos laat komen om geen wcd kwijt te zijn op mijn keuken.

Klopt de Ikea lampjes zag ik als voorbeeld hier op het forum.
Ik weet niet of de plankjes van de Kyte dikker zijn. Lijkt me niet maar zo te horen wel.

Hoe je het hebt gedaan met het doorknippen van de voedingkabel begrijp ik niet helemaal.
Het draadje wat uit de lamp komt gaat naar een stekkertrafo.
Ik heb op het stekkerblok nog een veelvoudig stekkerblok aangesloten om voldoende contactdozen over te houden.
Gelogd

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2015, 10:32:05 pm »

De knijper past wel, maar kan beter vast zitten. Zie onderstaande foto's. Daarnaast heb ik een foto van de stekkerdoos in de keuken naast de koelbox. Met 1 stekker gevuld door de koelbox, 1 voor de 2 wcd's op de keuken en 1 voor de JANSJÖ die dus kan blijven zitten).
Het doorgeknipte snoertje met twee aangesoldeerde stekkers hen ik ook nog op de foto gezet.

Zo heb ik op het aanrecht ruimte voor de waterkoker een te een telefoonlader of camera lader...

Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #9 Gepost op: juni 01, 2015, 10:54:54 pm »

Als ik jou foto en die van mij vergelijk dan lijkt de plank bij mij ietd dikker maar dit zal we gezichtsbedrog zijn. Kan me namelijk niet voorstellen dat er verschillen zitten in de materialen.

Ik begrijp nu ook wat je bedoeld met het voedingskabeltje van de Ikea lamp.
Ik zelf gebruik 2 lampjes (1 is eigenlijk al genoeg) en heb dus twee contactdozen nodig.
Aan de 4 voudige geleverd door Hk heb ik dus niet genoeg wand ook ik wil de wcd op het keukenblad vrij houden voor het koffiezet apparaat en andere dingen. Ik gebruik een extra veelvoudig contactdoos nog onder het bed en een 4-voudige contactdoos heb ik liggen in de binnentent in de hoek van de zijwand en kindertent. Handig voor een kaggeltje en eventueel het opladen van een ipad of zo iets.
Gelogd

HaZee

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 42
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero Membrane Airco MTT
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #10 Gepost op: juni 02, 2015, 05:35:47 pm »

Die schuine zijn mooi zeg!

Vinden wij ook :#
Niet heel goedkoop overigens. Het goedkoopste adresje (als je de verzendkosten ook meeneemt) die wij toen konden vinden (en waar ik hem heb besteld) is deze:
https://k-shops.nl/energie-hoekzuil-2st-aluminium-look.html

De WCD's zelf en de 2 afdekplaatjes van de schroeven zijn inox-look (plastic). De schuine behuizing is echt RVS.
Gelogd

HaZee

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 42
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero Membrane Airco MTT
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #11 Gepost op: juni 02, 2015, 06:25:58 pm »

En voor de volledigheid; die WCD's aan de achterkant zijn zo iets (weet niet 100% zeker of ze ook echt hier vandaan komen overigens):

http://www.kampeermarkt.com/Crusader-Wandcontactdoos-outlet.html
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #12 Gepost op: juni 02, 2015, 07:38:07 pm »

Zo, net die mooie Inox-look hoek wcds besteld! Plaats wel een foto als het klaar is (zal even duren).

Groeten, Matthijs
Gelogd

familiespaans

  • Gast
Re: Foto's van electra Kyte aangebracht door Holtkamper
« Reactie #13 Gepost op: juni 07, 2015, 04:44:33 pm »

Mooie aanpassingen zelf gemaakt. Die Inox-look is helemaal prachtig.
Gelogd

aant

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon
Re: Foto's van electra Kyte (ook cocoon) aangebracht door Holtkamper
« Reactie #14 Gepost op: augustus 02, 2015, 09:42:44 pm »

Mooi opgelost zie er keurig uit. Zelf heb ik het wat eenvoudiger gehouden. Ik heb een ip44 stekkerdoos bij de doe het zelf winkel gehaald, de stekker tussen het middelste luchtrooster en het doek door gewurmd. Tijdens het rijden de stekkerdoos achter het elastiek vast gezet.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal