Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?  (gelezen 3312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eveliene

  • Gast
aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Gepost op: juni 18, 2015, 02:49:31 pm »

Kan iemand mij vertellen of er nog specifieke aandachtspunten zijn bij het type Holtkamper Amazon Membrane? Ik ga namelijk naar een 2e handsmodel kijken uit 2005.

dank alvast!

« Laatst bewerkt op: juni 18, 2015, 08:52:07 pm door Eveliene »
Gelogd

Eveliene

  • Gast
Re: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Reactie #1 Gepost op: juni 18, 2015, 10:01:56 pm »

Het gaat om deze advertentie Holtkamper Amazon Membrane Airco 2005 - Grootste Holtkamper
€ 3.400,00
http://link.marktplaats.nl/m939438492
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Reactie #2 Gepost op: juni 19, 2015, 01:08:21 am »

Tja specifieke punten niet, ik heb nooit een tweedehands wagen gehad en ik heb geen HK. Maar vanuit mijn kennis en ervaring zeg ik: let op de banden van de klapper (loopvlak, DOT code, droogtescheurtjes), verkleuringen en rare vlekken in het tentdoek, defecte ritsen, muf ruikend tentdoek, verkopers die niet willen opzetten of het opzetten willen voordoen.

Wees gewoon kritisch en gebruik je gezonde verstand.

Dat als eerste reactie  O0
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Mieke

  • Gast
Re: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Reactie #3 Gepost op: juni 19, 2015, 07:06:49 am »

Ik denk dat er helaas geen Amazon kenners op het forum actief zijn. Hou idd de gewone aandachtspunten in de gaten. Ik zou zeggen besteed bijzondere aandacht aan de scharnierpunten en het rolsysteem.
Gelogd

Eveliene

  • Gast
Re: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Reactie #4 Gepost op: juni 19, 2015, 08:12:46 pm »

Dank Mieke en KenJo,

Ik heb eerder wel een aantal algemene topics gelezen op het forum over het kopen van een klapper. Maar goed nu het echt concreet om dat nog eens door te nemen.
Maar omdat je zo weinig kam vinden over dit type wagen, ga je toch wel twijfelen. Ik heb maar 1 ander topic over dit type  gevonden op het forum. De wagen ingeklapt is wel groter volgens mij dan een normale flyer. We gaan kijken of dit hinderlijk is.
Overigens weet ik (nog) niet wat de Dot code is voor banden.  Dus dat moet ik dan nog even uitzoeken.

Dank nogmaals voor het meedenken!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Reactie #5 Gepost op: juni 19, 2015, 09:12:31 pm »

Ik heb hem al wel ingeklapt gezien. Hij is niet groter dan een Flyer. Hij ziet er bijna identiek uit uitgezonderd van de scharnieren.  Succes.
Gelogd

janijs

  • Gast
Re: aandachtspunten Holtkamper Amazon Membrane ('groot type flyer')?
« Reactie #6 Gepost op: juli 03, 2015, 08:41:42 pm »

Wij hebben de Holtkamper Amazon twee jaar geleden ook tweedehands gekocht. Zeker geen spijt van gehad! Heerlijk ruime wagen met enorm bed, waar wij heel regelmatig met de kinderen in slapen, zonder problemen met de ruimte. Enig 'nadeel' vinden wij dat de wagen open en dicht klappen best wel zwaar is. Wij hebben het geluk dat we lang zijn, dat helpt ons denk ik wel. Wij leggen het matras altijd eerst in het bakgedeelte en klappen dan de deksel pas dicht, dat scheelt gewicht.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal