Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002  (gelezen 3572 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapperliesje

  • Gast
Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Gepost op: juni 29, 2015, 11:32:12 pm »

Wie kan ons uitleggen hoe we het achterschort van de Flyer bevestigen? Het gedeelte met de lusjes is duidelijk, die passen onder het raam van het zitgedeelte. De klittenbandstrook aan het uiteinde is ook logisch maar het gedeelte ertussen krijgen we niet goed opgehangen. We dachten even dat we de spanveer over de hoek moesten hangen, de andere spanveergedeeltes tussen de lusjes maar dan hangt het helemaal slap en zijn sommige delen te wijd en andere te krap. Het is een flyer van 2002 en de onderdelen zijn origineel dus het zou volgens mij gewoon ergens logisch moeten passen, wij kunnen alleen de logica nog niet ontdekken.

Ander mysterie zijn de metalen haakjes die aan de binnenkant van de slaapcabine zitten (in de deksel), zo ongeveer onder de nummerplaat. Ik kan me niet voorstellen wat daar nu aan zou moeten haken.
We zien vast iets over het hoofd? Heb al even gezocht op het forum maar heb het niet kunnen vinden. Wie kan ons helpen?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2015, 11:38:28 pm »

Die haakjes kun je de hoeken van het tentdoek vast zetten als je hem dicht klapt zodat het niet tussen de deksel en bak komt. Achterschort hebben we niet dus daar kan ik je niet bij helpen
Gelogd

Klapperliesje

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2015, 08:22:13 am »

Ok, dank je! Ik zal morgen bij het inklappen eens kijken of ik begrijp welke doekhoekjes ik er achter zou kunnen vouwen. Op onze vorige flyer zat hij niet dus we hebben het altijd zonder gedaan. Misschien gaat er wel een wereld voor ons open bij het dichtklappen  8)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #3 Gepost op: juni 30, 2015, 09:00:38 am »

Ik zal komend weekend even foto's maken bij die van ons :J het gaat om de hoeken die naast de deksel zitten ter hoogte van die haakjes.
Gelogd

Klapperliesje

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #4 Gepost op: juni 30, 2015, 05:37:15 pm »

Fijn dat je dat wilt doen! We gaan er zelf dit weekend ook weer mee op vakantie, zal onderweg nog even inloggen om te kijken of we het goed doen  :zw
Gelogd

whizzle

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #5 Gepost op: juni 30, 2015, 07:24:06 pm »

Bij onze flyer moest je het achterschort bij het bed met klemmetjes/soort metalen haakjes vastmaken op de rand van het bed.
De haakjes op de deksel daarmee kun je de tentflappen die je in uitgeklapte stand om de poten hebt gehaakt haken voor het inklappen zodat die flappen bij het inklappen niet steeds er tussen uit piepen bij de achterkant. Beetje plastisch omschreven, hoop dat je er wat aan hebt.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #6 Gepost op: juli 06, 2015, 12:19:34 am »

Hier de foto van de haakjes. Bij ons gaan de elastieken los van de haakjes dus slaan we het er een keer extra er omheen.

Ik heb ook even gekeken naar de ophanging van het achterschort,  bij ons zitten lusjes onder de flap, zie foto
Onze flyer is van  2005.

Succes
Gelogd

Klapperliesje

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #7 Gepost op: juli 14, 2015, 07:46:03 pm »

Bedankt dat jullie deze moeite voor ons willen nemen, heb even gekeken en zie wel de lusjes maar begrijp nog niet goed hoe ik de lusjes gebruik om het schort op te hangen?
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #8 Gepost op: juli 14, 2015, 08:38:49 pm »

Hetzelfde als een houtje touwtje jas.
Weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven... :)4]
Maar als het goed is zitten de 'houtjes' aan de schort en kun je die door de lusjes van de lade duwen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #9 Gepost op: juli 15, 2015, 12:36:23 pm »

 :J
Bij sommige zitten er haakjes aan het achterschort
Gelogd

Klapperliesje

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #10 Gepost op: augustus 07, 2015, 01:49:47 pm »

Dank jullie wel voor de info en de foto's. Ik kom tot de conclusie dat wij een touwtje touwtje situatie hebben, nou hebben we het ding nooit willen gebruiken maar ik wilde het wel graag snappen. Zal me er het volgend jaar opnieuw over buigen. De rest van deze zomer is hij onder de pannen in Uden (Atomatent) om bij te komen van de storm van twee weken geleden   :N.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Onduidelijke onderdelen Flyer 2002
« Reactie #11 Gepost op: augustus 07, 2015, 05:07:16 pm »

Oei klinkt niet goed.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal