Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Greenbox Cocoon  (gelezen 1598 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Teun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition
Greenbox Cocoon
« Gepost op: augustus 07, 2015, 11:12:05 pm »

Net terug van vakantie. Weer erg genoten van de Cocoon. Op de terugweg toch een foutje gemaakt... De haarspeldbochten waren op sommige plaatsen zó scherp dat ik ze zonder te steken niet kon nemen (onze wagen heeft inderdaad een grotere draaicirkel, ja...). Bij dat achteruitsteken heb je dan vervolgens maar heel weinig ruimte om te manoeuvreren. En daarbij 'prikte' de wagen in de kap van de greenbox. Scheurtje erin. Balen dus...  ::)

Kan iemand me vertellen waar ik een (gebruikte is prima) greenbox kan kopen of beter nog: alleen het deksel?
Gelogd
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Greenbox Cocoon
« Reactie #1 Gepost op: augustus 07, 2015, 11:34:29 pm »

Is het niet te repareren door bv een auto of boten schade hersteller? Het is toch polyester? Meestal is dat heel netjes te doen. En als je handig bent en geduld hebt kan je dat ook nog wel zelf.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Greenbox Cocoon
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2015, 08:56:04 am »

Heeft Bensi hier niet eens een topic gehad over het repareren van iets van polyester met gesmolten Lego blokjes?
Gelogd

Jean

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 50
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Greenbox Cocoon
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2015, 09:07:57 pm »

Volgens mij is het geen polyester maar ABS, kan je prima lijmen met PVC / ABS lijm.
Wel iets van ABS ertegen lijmen voor de sterkte. Alleen de scheur lijmen is te zwak.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal