Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: nieuwe roadmaster  (gelezen 3388 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

klapfanaat

  • Gast
nieuwe roadmaster
« Gepost op: april 01, 2014, 03:48:14 pm »

wij hebben nu een family extra uit 1992, deze is aan het eind van zijn latijn. Dus overwegen een nieuwe roadmaster te kopen. Maar vraag me af of er veel verschil is in service bij roadmaster in goirle en de struckman in rotterdam? Iemand ervaring hiermee?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: nieuwe roadmaster
« Reactie #1 Gepost op: april 01, 2014, 06:01:06 pm »

wij hebben nu een family extra uit 1992, deze is aan het eind van zijn latijn. Dus overwegen een nieuwe roadmaster te kopen. Maar vraag me af of er veel verschil is in service bij roadmaster in goirle en de struckman in rotterdam? Iemand ervaring hiermee?
Het beste is om naar Goirle te gaan. Daar krijg je alle info en zeker weten een degelijk uitleg.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.749
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: nieuwe roadmaster
« Reactie #2 Gepost op: april 01, 2014, 06:45:51 pm »

Wij hebben een onze Roadmaster in Goirle gekocht.
Is zeer goed bevallen en heb er graag een 190 Km voor gereden.

Struckman en Goirle zijn goed bevriend ik verwacht dat daar de kennis van Roadmaster ook wel goed zal zijn.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

villeke

  • Gast
Re: nieuwe roadmaster
« Reactie #3 Gepost op: april 01, 2014, 06:52:49 pm »


Het beste is om naar Goirle te gaan. Daar krijg je alle info en zeker weten een degelijk uitleg.

Met struckman prima ervaringen en zij hebben heel veel kennis en ervaring met RM. Woon je in de buurt van rdam dan zou ik naar struckman gaan en woon je in de buurt van Goirle dan zou ik daar naar toe gaan.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: nieuwe roadmaster
« Reactie #4 Gepost op: april 01, 2014, 06:56:01 pm »

Met struckman prima ervaringen en zij hebben heel veel kennis en ervaring met RM. Woon je in de buurt van rdam dan zou ik naar struckman gaan en woon je in de buurt van Goirle dan zou ik daar naar toe gaan.
Dan mis je wel de charme van Ad, en dat is veel waard.
Gelogd

klapfanaat

  • Gast
Re: nieuwe roadmaster
« Reactie #5 Gepost op: april 02, 2014, 02:23:05 pm »

Fijn te lezen dat er weinig verschil. Misschien toch maar eens naar Goirle naar Ad
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal