Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Hij is besteld! de Columbia!!!  (gelezen 18482 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #30 Gepost op: april 12, 2011, 10:10:58 pm »



Hoi

Een uitvoering met aluminium bak  :?  dat zal warm worden zeg in de zon :K..kun je daar de eitjes opbakken onderweg....  ::) en s avonds zal het dan wel erg afkoelen... :> lekker slapen :Z :Z
komt zo bij me op.... I:
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #31 Gepost op: april 12, 2011, 10:42:27 pm »

Heerlijk toch, hoeven we de keuken niet eens uit te pakken onderweg, gewoon zo een eitje bakken!  :# :# :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

nikkel1964

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #32 Gepost op: april 12, 2011, 10:47:31 pm »

Heerlijk toch, hoeven we de keuken niet eens uit te pakken onderweg, gewoon zo een eitje bakken!  :# :# :#

... moet je natuurlijk w?l bij de eitjes en het zout kunnen!  :O



(Oeps:  :off)
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #33 Gepost op: april 13, 2011, 01:08:32 am »

Zou een schande zijn als jullie geen foto's maken en plaatsen ...  :J
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

dheppener

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #34 Gepost op: april 13, 2011, 07:56:29 am »

Dus we krijgen de 2011 uitvoering met aluminium bak!!!

Voor de prijs van 2010?
Gelogd

tinus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 55
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odysee > Combi-Camp County Ltd > Caravan
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #35 Gepost op: april 13, 2011, 03:55:02 pm »

Onlangs hebben we de Cabanons bekeken. Erg mooie wagens met flink veel ruimte. Vooral deze Columbia is huge!!
Wat wij een nadeel vinden van Cabanon is dat ze geen echte snel opzetsysteem voor de voortent hebben en dat je niet op echte lattenbodems slaapt. Een plank waarop je een lattenbodem legt is natuurlijk wat anders dan een lattenbodem die doorveert.
Gelogd

fam.doorzon

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #36 Gepost op: april 13, 2011, 04:21:42 pm »

Net de Wit gesproken met dezelfde vraag. Het was een vervelend gesprek. De toon was aanvallend en de verkoper had volgens mij geen zin in dit gesprek. Hij trok de vergelijking met een nieuw model auto. Op zich snap ik dat, maar dat neemt niet weg dat als ik een vraag stel, ik een normaal antwoord verwacht op een normale toon.

« Laatst bewerkt op: april 13, 2011, 04:28:07 pm door fam.doorzon »
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #37 Gepost op: april 13, 2011, 07:05:31 pm »

@panevino:  foto's komen er zeker!! :>

@Dheppener:  Ik ben bang dat de prijs al eerder was aangepast naar 2011...maar dat mag voor ons de pret niet drukken hoor!

@ tinus: hij is idd groot :# en daar zijn we ook bewust naar op zoek gegaan, we hebben 3 kinderen en willen niet al te ver weg dus dan willen we wel een binnenruimte hebben voor evt slecht weer. Het is idd geen snelklapper maar wij willen toch niet gaan trekken en wat de lattenbodems betreft , we zien wel.... we hebben er 2 bij genomen omdat het ons toch wel iets lijkt te schelen maar je hebt gelijk het is niet ideaal.

@ familie doorzon; jeetje wat vervelend, ik herken het gelukkig totaal niet. Ik werd juist heel vriendelijk te woord gestaan. Heb je nu uiteindelijk nog wel een antwoord gekregen? En welke uitvoering krijgen jullie?
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

fam.doorzon

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #38 Gepost op: april 13, 2011, 07:31:03 pm »

Sannie, we hebben inderdaad een antwoord gekregen... letterlijk antwoord was: jullie hebben het oude model gekocht, dus krijgen ook het oude model. Nog wel terug gebeld naar de klantenservice, omdat ik de toon in het telefoongesprek zo vervelend vond, maar zij raadde aan nog een mail te sturen. Dus dat heb ik gedaan. Ik ben benieuwd wat ze antwoorden.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #39 Gepost op: april 13, 2011, 08:56:55 pm »

daar ben ik ook wel benieuwd naar!

De reactie is idd wel erg kort door de bocht, dat hadden ze ook wel op een andere manier kunnen zeggen, ik vind het een vrij logische vraag, heb hem zelf ook gesteld!
Kijk ik kan me voorstellen dat ze het "oude" model ook kwijt moeten, ik had het zelf ook begrepen als het niet anders kon maar dat vertel je dan toch anders, dat hoort ook bij een goede verkoper zijn vind ik.
Op deze manier krijg je als koper een beetje het gevoel van ze hebben betaald en verder zoeken ze het maar uit. En dat is niet wat ik van De Wit verwacht... en gelukkig zelf ook niet zo ervaar!

Nogmaals ben erg benieuwd naar de reactie op jullie mail!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Richard

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #40 Gepost op: april 13, 2011, 09:16:06 pm »

Hoi,
Buiten het feit dat je netjes en keurig te woord moet worden gestaan door iedere  medewerker, heb je wel een contract ondertekend voor een model vouwwagen wat je hebt uitgezocht en is beschreven op papier...toch.
Deze zul je dan ook geleverd krijgen. wil je echter de verbeterde versie (eventueel met bijbetaling en langere wachttijd moet je dit melden) de verkoper zal hier meestal wel in meegaan...
Blijf altijd netjes in een gesprek en briefwisseling(e-mail) stuur kopieën mee van kontrakten,foto's e.d. voor duidelijkheid en misverstanden te voorkomen.
Liefst naar de winkel gaan en aankondigen voor een één op één gesprek...doet wonderen..99% VAN DE GEVALLEN.

SUCSES... :#
Gelogd

fam.doorzon

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #41 Gepost op: april 13, 2011, 09:54:56 pm »

Bedankt voor het meedenken  :)

Natuurlijk vind ik het jammer dat we het nieuwe model niet krijgen en ik snap de reden er achter ook echt wel, maar het gaat me met name om de toon waarmee het gesprek is gevoerd. Eventueel bijbetalen en later op halen is niet eens besproken. Nahja, we zullen zien. Nogmaals dank voor jullie meedenken!

Gelogd

Jeroenk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 57
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Columbia
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #42 Gepost op: april 13, 2011, 10:40:39 pm »

@ fam.doorzon. Ik vind het op zich wel een vreemd verhaal. Wij hebben net onze columbia opgehaald bij de wit. Wij wisten niet dat er inmiddels ook een uitvoering was met een zwart zeil en alu bak (best jammer). Maar de verkoper wees ons er wel op dat we een andere kleur ondertenten hadden gekregen, omdat dit in 2011 was veranderd. Maar misschien zijn die los bijgevoegd?

Bij ons is trouwens bij de aankoop in 2010 verzekerd (mondeling) dat wij een model 2011 voor de prijs van 2010 zouden krijgen. Maar goed wij zijn er blij mee.
 
Groet Jeroen
« Laatst bewerkt op: april 13, 2011, 11:26:41 pm door Jeroenk »
Gelogd

fam.doorzon

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #43 Gepost op: april 14, 2011, 08:07:06 pm »

We hebben vandaag contact gehad met de Wit. Ze hebben de 'klacht' goed behandeld. Mijn man heeft het afdelingshoofd gesproken en een en ander nog een keer toegelicht. De leidinggevende heeft op zijn beurt hun standpunt nogmaals verteld.

Wij hebben nu de keus of we voor de witte gaan of voor de aluminium, maar wel met bijbetaling. Ophalen kan morgen niet doorgaan, omdat ze de aluminium nog niet op voorraad hebben. Dat lijkt me logisch. We hebben gekozen voor de bijbetaling. Maandag worden we gebeld om een datum af te spreken.

Het is netjes opgelost en we zijn tevreden.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #44 Gepost op: april 14, 2011, 08:09:41 pm »

Ow gelukkig maar, en zo hoort het toch ook!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal