Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s  (gelezen 28929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.269
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
(Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Gepost op: mei 11, 2011, 09:55:21 pm »

Je moet ingelogd zijn om hem te kunnen downloaden.



Met dank aan Mr Roadmaster.

Vraag voor het beste resultaat naar een instructie want Roadmaster Goirle laat met alle plezier zien hoe alles werkt.
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2011, 10:02:46 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

dambi

  • Gast
Re:(Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2011, 03:23:44 pm »

Bedankt Alex,

Dit instructieboekje is een mooie aanvulling op onze gebruikershandleiding.  :W

Groeten,
Erik Dambrink
Gelogd

mario en cindy

  • Gast
Re:(Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #2 Gepost op: mei 31, 2011, 08:18:46 pm »

Je moet ingelogd zijn om hem te kunnen downloaden.



Met dank aan Mr Roadmaster.

Vraag voor het beste resultaat naar een instructie want Roadmaster Goirle laat met alle plezier zien hoe alles werkt.


hallo

wij hebben 2de hands een roadmaster family s gekocht ,het instructie boekje dat je hier kan downloaden kan je dat gebruiken voor die van 2003
is de opzetprocedure nog hetzelfde ?

mvg mario en cindy
Gelogd

Van_looney

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 213
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
Re:(Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #3 Gepost op: juni 05, 2011, 09:48:50 pm »

Hallo Mario en Cindy,

Yup, ik heb zelf een 2003 model en met deze instructies is ie gewoon 100% goed op te zetten zonder ergens rekening mee te houden.

Veel klapplezier!
Gelogd

BALA

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #4 Gepost op: april 20, 2012, 11:23:42 am »

beste leden ik ben sinds kort lid van dit forum

en ik zoek leden die ervaring hebben met de roadmaster familie extra
ik heb deze vouwwagen gekocht voor mijn werk zodat als ik een meerdaagse klus heb ik niet steeds hen en weer hoef te rijden
echter ik kan NERGENS aan een juiste handleiding komen en heb de algemene vouwwagen handleiding gedownload.

ik heb nl het probleem dat als ik probeer in te klappen de buizen van de houten plaat ( slaapcabine) steeds tussen de de metalen deksel en het tenddoek in komen te zitten aangezien deze metale deksel nog al zwaar is kan dit dus steeds mijn tenddoek beschadigen wie heeft er ervaring mee?
hoe hebben jullie dit opgelost.

HELP een leek met vouwwagens.
gr BALA.
reacties via: benvanherwaarde@hetnet.nl
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #5 Gepost op: april 20, 2012, 11:36:31 am »

Hebben zelf een Roadmaster family S.

Vergeet je niet om de buizen eerst in elkaar te schuiven voordat je gaat klappen, anders heb je inderdaad het door jou beschreven probleem en moet je dit dus corrigeren als mogelijk leed al geschied is.

Zou zeggen neem contact op met Roadmaster in Goirle. Telefonisch dan wel per mail via de tab vraag en antwoord.
http://www.roadmaster.nl/

Met wat mazzel heeft hij er nog liggen en kan ie er eentje voor je opsturen.
Of maak een afspraak met Ad om samen de Roadmaster eens op te zetten, zodat je ziet wat je evt. fout doet.
« Laatst bewerkt op: april 20, 2012, 11:38:22 am door Miss BBQ »
Gelogd

Wkmp

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #6 Gepost op: april 20, 2012, 01:46:35 pm »

Je moet ingelogd zijn om hem te kunnen downloaden.



Met dank aan Mr Roadmaster.

Vraag voor het beste resultaat naar een instructie want Roadmaster Goirle laat hij zmet alle plezier zien hoe alles werkt.
Het assisteren zal ongetwijfeld met alle plezier gaan , vergeet alleen niet dat het assisteren ?100 kost , alleen als je de vw daar hebt aangeschaft "krijg" je een demonstratie .
Overigens geheel terecht , de schoorsteen moet ook daar roken .
Gelogd

BALA

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #7 Gepost op: april 23, 2012, 09:37:58 am »

 :> mijn dank is zeer groot sta ik niet geheel voor ...
nu op naar de eerste werkvakantie in juni regio harderwijk.

dank dank dank.
gr ben
« Laatst bewerkt op: februari 24, 2014, 09:08:51 pm door Alex »
Gelogd

wkmp1

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #8 Gepost op: mei 07, 2012, 05:38:28 pm »

Hallo,

Afgelopen week voor het eerst met de vw op pad geweest , was overigens zeer plezierig !
Alleen heb ik even een vraag aan de mede roadmaster bezitters .
Bij het "vlak en vast" zetten van de vw staat er in de gebruiksaanwijzing dat je de uitvalpoten in combinatie met het neuswiel moet gebruiken om de vw goed te zetten .
Vraag : nu zitten er van die prachtige uitdraaibare poten onder , maar kan ik in de uitleg nergens terugvinden waar deze voor gebruikt worden , naar mijn idee zijn deze zeer bruikzaam bij het waterpas zetten van de Vw?
Waarom kunnen/mogen deze hier niet voor gebruikt worden , ze zitten er niet voor de sier , toch?

Groet
Werner
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #9 Gepost op: mei 07, 2012, 06:13:10 pm »

Hallo,

Afgelopen week voor het eerst met de vw op pad geweest , was overigens zeer plezierig !
Alleen heb ik even een vraag aan de mede roadmaster bezitters .
Bij het "vlak en vast" zetten van de vw staat er in de gebruiksaanwijzing dat je de uitvalpoten in combinatie met het neuswiel moet gebruiken om de vw goed te zetten .
Vraag : nu zitten er van die prachtige uitdraaibare poten onder , maar kan ik in de uitleg nergens terugvinden waar deze voor gebruikt worden , naar mijn idee zijn deze zeer bruikzaam bij het waterpas zetten van de Vw?
Waarom kunnen/mogen deze hier niet voor gebruikt worden , ze zitten er niet voor de sier , toch?

Groet
Werner
ze zitter er wel voor de sier op bij de roadmaster.
De "uitdraaibare pootjes"moet er wettelijk onderzitten....bij een vouwwagen....vandaar.
Je moet ze juist absoluut niet gebruiken om de vouwwagen waterbas te zetten...gewoon de handleiding volgen en dan komt het helemaal goed...
Moch je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #10 Gepost op: mei 07, 2012, 09:13:34 pm »

Uitdraaipootjes m.n. nodig als je 'm gaat stallen. Uitdraaien zodanig dat net de wielen vrij zijn van de grond, et voil?.

Inderdaad echt niet gebruiken voor waterpas stellen, en ook niet als ondersteuning want dan staat de bak gegarandeerd niet stabiel meer.
Gelogd

doppenbm

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #11 Gepost op: juni 02, 2012, 03:46:41 pm »

Het assisteren zal ongetwijfeld met alle plezier gaan , vergeet alleen niet dat het assisteren ?100 kost , alleen als je de vw daar hebt aangeschaft "krijg" je een demonstratie .
Overigens geheel terecht , de schoorsteen moet ook daar roken .

Dat klopt, 100 euro is dan wel veel geld.
Wij zijn daar afgelopen jaar geweest om 2 van onze kromme stokken nieuw te kopen, samen met een instructieboekje om het nog eens te voorkomen (totaal 90 euro).
We hebben toen kostenloos van Ad een instructie gekregen hoe de wagen op te zetten.
Zal wel mede door de aankoop komen en w.s de rustige dag toen, dus ga niet hoogzomer heen om te kijken maar een keertje in het voor of na-jaar.
Gelogd

Wezel

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #12 Gepost op: september 13, 2012, 01:54:53 pm »

Hartelijk dank voor deze handleiding, wij hebben net een tweedehands roadmaster family s uit 1999 en kunnen hem hopelijk dit weekend halen. Mochten we nog een mooi weekend krijgen dan gaan we er nog mee weg zodat we het opzetten kunnen oefenen.
Gelogd

al

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #13 Gepost op: mei 20, 2014, 10:44:06 pm »

hallo fijne vouwwagen mensen
zijn er ook tekeningen voor de stokken met de maten beschikbaar ?

groetejes al :0)
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2014, 11:14:19 am door al »
Gelogd

Gastele

  • Gast
Re: (Instructie boekje) Instruktie boekje Roadmaster family s
« Reactie #14 Gepost op: april 11, 2019, 05:56:26 pm »

Hartelijk dank voor de informatie!
We hebben gisteren een gebruikte Roadmaster Family Extra aangeschaft, deze info kunnen we goed gebruiken!
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal