Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: kratjes in Trigano Odysee  (gelezen 3842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cieltjeclaassens

  • Gast
kratjes in Trigano Odysee
« Gepost op: april 07, 2010, 04:01:30 pm »

Hallo,

Een beetje onwennig zijn we wel op dit nieuwe forum  :zw Een topic over deze vraag is er misschien wel, maar ik heb hem (nog) niet kunnen vinden.
We hebben vorig jaar een Trigano Odyssee gekocht. We zijn er helemaal blij mee en kunnen niet wachten tot we er mee op vakantie kunnen  :J Nu kunnen er 15 kratjes onder het bed. Graag willen we afsluitbare kratjes kopen, maar kunnen echt nergens de goede afmeting vinden. Wie heeft er ervaring met de aanschaf van deze kratjes?

Groetjes!

Cecile
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:kratjes in Trigano Odysee
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2010, 05:53:30 pm »

Ga eens naar een Praxis-XL of een grote Blokker. Die hebben behoorlijk wat formaten kratjes.
Je moet natuurlijk wel effe de exacte maten die je in de wagen kunt hebben opmeten en meenemen...

Ik zou wel zoeken naar kratten met 'zacht' plastic... Niet dat hele harde (goedkope), want die gaan toch redelijk snel stuk, is mijn ervaring...
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

  • Gast
Re:kratjes in Trigano Odysee
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2010, 05:56:44 pm »

in dit topic staat ook de beschrijving van Screech, hij heeft de zelfde vouwwagen.
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:kratjes in Trigano Odysee
« Reactie #3 Gepost op: april 07, 2010, 06:27:04 pm »

De Gamma heeft op dit moment mooie Curver boxen in de aanbieding. Ik ga ze in ieder geval halen.

Zie: http://www.gamma.com/folder.html
Gelogd

screech

  • Gast
Re:kratjes in Trigano Odysee
« Reactie #4 Gepost op: april 07, 2010, 10:17:03 pm »

in dit topic staat ook de beschrijving van Screech, hij heeft de zelfde vouwwagen.

kleine aanpassing, ik heb een Trigano Oceane, en geen odyssee.
Zoals ik het gedaan heb: meet de ruimte van je vouwwagen, schets dit op papier, en ga puzzelen met afmetingen van bakken.
Dus, veel zoeken en veel winkels langs en puzzelen. Ik heb er autocad voor gebruikt, maar ouderwets papier en lineaal werkt net zo goed. Houdt er ook rekening mee dat de bakken soms taps toelopen, dus meet de grootste maten.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal