Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: jamet louisiana 2012 buitenkant raam  (gelezen 2291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twingo2

  • Gast
jamet louisiana 2012 buitenkant raam
« Gepost op: augustus 15, 2012, 08:04:41 am »

Wij zijn dit weekend gaan proefkamperen met de vw. Nu kwamen we er achter dat er zwarte stokken bij zitten waarvan 1 met rubbertje en de rest niet. Nou zijn die stokken bedoeld om de raamluifel zeg maar krom te laten staan. Nu is mijn vraag horen die rubbers er aan te zitten of moet het uiteinde van de stokken van een stuk ijzer zijn? Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: jamet louisiana 2012 buitenkant raam
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2012, 11:30:52 pm »

Ik snap wel wat je bedoeld maar durf geen antwoord te geven

Voor de duidelijkheid doe ik er even een fototje bij. Het gaat om de gebogen stok van  wagententraampje neem ik aan

Gelogd

twingo2

  • Gast
Re: jamet louisiana 2012 buitenkant raam
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2012, 10:38:09 am »

Ja die bedoel ik!!!!
Gelogd

The Foxes

  • Gast
Re: jamet louisiana 2012 buitenkant raam
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2012, 09:53:49 am »

Wij hadden bij de Arizona 2012 ook van deze stokken met rubbertjes. Dit is volgens mij om het doek te beschermen, waar de uiteinden van de stokken in gaan.
Echter wij hadden de ervaring dat die rubbertjes er vrij los opzitten. Als je de stokken er weer uit haalt blijven de rubber dopjes in het doek zitten.
Dus als je straks van deze dopjes hebt, even vastlijmen.
Gelogd

twingo2

  • Gast
Re: jamet louisiana 2012 buitenkant raam
« Reactie #4 Gepost op: augustus 23, 2012, 09:25:01 pm »

Heb dinsdag gebeld naar campolife heinenoord en kreeg de medeling dat ze die al een hele tijd in bestelling hadden staan maar niks geleverd kregen. :N En dat de fabriek tot eind september dicht waren ivm vakantie. :**
Nu is het donderdag en wat zat er bij de post 6 dopjes.  :?Dus ik weet niet waar ze vandaan komen maar ik heb ze!!  :X :X En we gaan ze volgende vakantie aan de stokken lijmen!! :J :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal