Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vastzetten keuken jamet  (gelezen 2905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pmverhoef

  • Gast
Vastzetten keuken jamet
« Gepost op: april 27, 2014, 09:49:06 pm »

Beste leden,

Op mijn jamet Arizona is staat de keuken achterop de vouwwagen op twee rubberen pootjes. Vervolgens wordt hij door middel van twee van die klapbeugels aan de wagen geklikt. Ik heb hier nu zelf maar twee extra splitpennen in gezet.

Hoe staat jullie keuken vast en klinkt bovenstaande jullie voldoende veilig. Zou toch een probleem zijn als ik mijn keuken verlies.

Ik zie jullie reacties graag.
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Vastzetten keuken jamet
« Reactie #1 Gepost op: april 27, 2014, 10:09:17 pm »

Ik heb toen ik nog een Jamet had in de spanbeugel waar de split pen in zit een klein slotje zitten. Ik vond die pennen niet prettig. Ook had ik een slotje op de klep gemaakt. Een klein stukje aluminiumhoek profiel op de klep en de keuken gepopt en een slotje erop. Ze hebben een keer de keuken open gemaakt en er wat kleine spullen uit gehaald toen de wagen voor de deur stond.
Henk
Gelogd

elenp

  • Gast
Re: Vastzetten keuken jamet
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2014, 10:10:55 pm »

Onze nieuwe Panorama idem dito,  wij kregen er wél 2 splitpennen bij.  1 daarvan voor in de stalling vervangen door een hangslotje.  Wij gaan er vanuit dat hij zal blijven hangen onderweg,  zo niet :dan is het voorlopig verzekerd de komende jaren mocht hij eraf kukelen.  Groetjes Louise

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Gelogd

Topworker

  • Gast
Re: Vastzetten keuken jamet
« Reactie #3 Gepost op: april 27, 2014, 11:14:35 pm »

Ik heb de gaatje van de sluitingen opgeboord naar 6 mm en er hangslotjes op gezet.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Vastzetten keuken jamet
« Reactie #4 Gepost op: april 28, 2014, 04:48:59 am »

Die splitpennetjes vallen er niet uit hoor. Zijn er voor bedoeld. Wij hebben er nooit 1 verloren bij onze Jametic.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Vastzetten keuken jamet
« Reactie #5 Gepost op: april 28, 2014, 07:30:56 am »

Wij hadden dezelfde twijfels maar niet zozeer over de splitpennen als wel over de rubberen pootjes waarachter je de keuken haakt. Ik was altijd bang als je over een echte Franse hobbelweg reed dat de keuken dan uit de pootjes zou wippen of dat het af zou breken.
Nooit gebeurt overigens (gelukkig)...


Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Vastzetten keuken jamet
« Reactie #6 Gepost op: april 28, 2014, 08:34:17 am »

Toen wij onze Jamet en daarna Jametic hadden hebben wij deze altijd vervoerd zoals hij werd verkocht. Met de borgpennen erin en verder niets. Nog nooit wat mee gebeurd in die 10 jaar. Als er problemen mee zouden zijn dan neem ik aan dat het wel werd aangepast. Zou me er geen zorgen om maken.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal