Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hard matras in Jamet vouwwagen  (gelezen 4130 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jessicadegroot@ziggo.nl

  • Gast
Hard matras in Jamet vouwwagen
« Gepost op: mei 01, 2014, 04:00:48 pm »

Wij hebben een Jamet Arizona waarmee we op een voorseizoensplek staan. De bedden zijn erg hard. We hebben er al een wat dikkere topper opgelegd (geen traagschuim) Deze kan blijven liggen als we de vouwwagen weer inklappen. (kan net). :>
Maar.......... we vinden het nog steeds hard liggen en krijgen schouderklachten. Een nieuwe topper van traagschuim komt al snel op € 250 per stuk. We hebben er 2 nodig dus dat wordt een dure grap :N. Heeft er iemand tips voor een zachtere nachtrust ??  :?
Gelogd

VeNi

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama UP
Re: Hard matras in Jamet vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2014, 04:45:37 pm »

Wij legden een luchtmatras op het bed in onze arizona, sliep goed. Nadeel is het opblazen natuurlijk maar met zo'n electrisch pompje was dit vrij vlug gebeurd.

Bij onze nieuwe panama hebben we een dekmatras  van ikea  gekocht, gedaan met opblazen. Slaapt iets harder, maar na 1 nacht waren we al gewend.

Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Hard matras in Jamet vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: mei 01, 2014, 07:04:46 pm »

In onze vorige vouwwagen legden we een inflateble ONDER het standaard matras, dat gaf een aardige verbetering. Ik lees hier regelmatig dat men een luchtbed o.i.d. OP het matras legt, dat kan ik eerlijk gezegd niet zo goed begrijpen, want dan slaap je uiteindelijk op een stuks plastic.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Hard matras in Jamet vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: mei 01, 2014, 07:51:19 pm »

In onze vorige vouwwagen legden we een inflateble ONDER het standaard matras, dat gaf een aardige verbetering. Ik lees hier regelmatig dat men een luchtbed o.i.d. OP het matras legt, dat kan ik eerlijk gezegd niet zo goed begrijpen, want dan slaap je uiteindelijk op een stuks plastic.
Ik denk dat men meestal een luchtbed (of inflateble) onder het matras bedoeld. Deze kun je naar wens harder of zachter oppompen.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Hard matras in Jamet vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: mei 01, 2014, 08:05:34 pm »

Wij gebruiken een traag schuim van 3 cm dik zonder hoes, deze leg ik op mijn matras en daar overheen een hoeslaken.  deze kost ongeveer 90 euro gekocht op schuimrubber betaalbaar. Werkt perfect! En een leuke prijs.
Gelogd

jessicadegroot@ziggo.nl

  • Gast
Re: Hard matras in Jamet vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: mei 03, 2014, 10:55:31 pm »

Dankjewel voor de tip Ronvan Tilburg. We hebben gisteren meteen 2 traagschuim matrassen gekocht op je aanbevolen site.
We zijn alleen wel voor de 5 cm dik matrassen gegaan. Hopelijk is het probleem straks verholpen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Hard matras in Jamet vouwwagen
« Reactie #6 Gepost op: mei 04, 2014, 12:06:15 am »

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=11118.0
hier staat een lijst met topics over matrassen en bedden. :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal